ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Alcohol is ook voor mensen die zich kunnen permitteren een paar hersencellen te verliezen.
inb4 waarom drink jij dan 🙃
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alcohol is ook voor mensen die zich kunnen permitteren een paar hersencellen te verliezen.
ToucheAlcohol is ook voor mensen die zich kunnen permitteren een paar hersencellen te verliezen.
inb4 waarom drink jij dan 🙃
Alle resterende zooi besteld
![]()
Iemand van mn gym (leeftijdsgenoot) gaat hoogst waarschijnlijk onder dezelfde coach starten en ook kuren, dit was totaal niet met elkaar afgesproken maar puur toeval, wel lachen
Ben benieuwd op jou leeftijd wil ik het ook een kans gevenAlle resterende zooi besteld
![]()
Iemand van mn gym (leeftijdsgenoot) gaat hoogst waarschijnlijk onder dezelfde coach starten en ook kuren, dit was totaal niet met elkaar afgesproken maar puur toeval, wel lachen
Dat sowiesohopelijk blijf je loggen. en veel informatie delen. dan is het zeker interessant.
gewoon zorgen dat je kop er niet opstaat en niet zoveel prive info deelt.

Dacht dat je nog ff paar maanden wou wachten met kuren? Geloof er niks meer vanAlle resterende zooi besteld
![]()
achja mijn gear is ook al onderweg komt volgende week als het goed is binnen, heb er al zin in
. Heb je al een bloedtest gedaan btw?Nog geen bloedtest gedaan, moet sowieso eerst nog ff wat cuttenDacht dat je nog ff paar maanden wou wachten met kuren? Geloof er niks meer vanachja mijn gear is ook al onderweg komt volgende week als het goed is binnen, heb er al zin in
. Heb je al een bloedtest gedaan btw?
Inmiddels alweer vettig dan?Nog geen bloedtest gedaan, moet sowieso eerst nog ff wat cutten
Paar maanden wachten gaat m niet meer worden denk ik nee hahaha
Zit zelf te denken aan cutten t/m december ofzo en dan vanaf januari beginnen en ook dan stoppen met drinken
Niet persé, maar kan wel een stuk leaner