AndroidHealthClinic

Gamma x PPL Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.041
Ik ga de B dagen wat meer reps en lager gewicht doen, merk dat mn front delts het volume niet leuk vinden

Paused Bench
1x4x86
2x3x86

Misschien dat ik een Larssen Press hiervoor in de plaats ga doen o.i.d

Incline Dumbell
1x12x34
2x10x34

Weighted Pull Ups +5
3x8

Dual Single Handed Rows
3x15x57

Lat Prayer
3x15x30

Face Pulls
3x15x40

Conditioneel wel echt heel zwaar moet ik zeggen

• #1.042
Heb mn roids binnen trouwens
Nu nog ervoor zorgen dat ik er vanaf blijf
Denk dat ik tot december sowieso lekker mn leven ga leven en vanaf januari
/februari ga cutten, dan eindpunt cut stop ik volledig met alcohol en ga ik beginnen
Tegen die tijd open ik wel een nieuwe log tho'

Waarschijnlijk:
Test E 375mg
12-16 weken

Heb het gewoon alvast aangeschaft, ik ga nog niet gelijk beginnen want wil wel alles zo goed mogelijk aanpakken

Zit alleen nog te twijfelen over de dosering, gezien velen zeggen dat 500 te hoog is, maar ik denk dat het wel meer motiverend is om bijv een kuur hoger te doen dan 250
Test only , hmmmm. Dat gaat je btw ook niet echt een kuurlook leveren. Het is maar wat je wilt maar waarom niet wat primo toevoegen? Kan werken als lichte ai zodat je er niet meteen uitziet als een ontplofte aardappel. Primo brengt ook geen/weinig sides mee dus is een zeer geschikte compound voor een eerste cycle. Tevens zou 16 weken zeker kunnen alleen zou ik dan op de helft de dosis omhoog gooien.

• #1.044
Test only , hmmmm. Dat gaat je btw ook niet echt een kuurlook leveren. Het is maar wat je wilt maar waarom niet wat primo toevoegen? Kan werken als lichte ai zodat je er niet meteen uitziet als een ontplofte aardappel. Primo brengt ook geen/weinig sides mee dus is een zeer geschikte compound voor een eerste cycle. Tevens zou 16 weken zeker kunnen alleen zou ik dan op de helft de dosis omhoog gooien.
Wil sowieso maar 1 compound runnen man, om eerlijk te zijn heb ik ook geen look in m'n hoofd hoe ik eruit ga komen te zien

Ik houd mn verwachtingen gewoon erg laag en hoop dat ik er niet uit kom te zien als een opgeblazen ballon met t*ring veel acne :p

Ik heb overigens contact opgenomen met bell-coaching, wellicht dat ik onder hun begeleiding het traject naar een show ga volgen

• #1.045
Shoulder Press
1x10x28
2x9x28

Side Raises TuT
3x20x5

Incline Dumbell Curl
2x15x10
1x12x10

CGBP (suicide grip, TuT & paused)
2x10x60
1x8x60

Barbell Curl TuT
3x12x6,25 per kant

Dumbell Skull Crushers
3x12x12

Bayesian Curl
1x12x7,5
2x12x10
Andere katrol

Single Handed Tricep Overhead Extension
3x12x10
Ga hier iets anders voor zoeken

Wil sowieso maar 1 compound runnen man, om eerlijk te zijn heb ik ook geen look in m'n hoofd hoe ik eruit ga komen te zien

Ik houd mn verwachtingen gewoon erg laag en hoop dat ik er niet uit kom te zien als een opgeblazen ballon met t*ring veel acne :p

Ik heb overigens contact opgenomen met bell-coaching, wellicht dat ik onder hun begeleiding het traject naar een show ga volgen
Aangezien je er gewoon goed over na hebt gedacht moet je zeker gewoon zelf aan de slag gaan en zien wat werkt voor jou.

Ik hoop het ook voor jou , je hebt het deels zelf in de hand qua voeding maar ligt ook deels aan je genetics. Iniedergeval succes met je cycle maat.

Ben je trouwens van plan om te blasten en te cruisen of ga je cycles runnen?

• #1.047
Aangezien je er gewoon goed over na hebt gedacht moet je zeker gewoon zelf aan de slag gaan en zien wat werkt voor jou.

Ik hoop het ook voor jou , je hebt het deels zelf in de hand qua voeding maar ligt ook deels aan je genetics. Iniedergeval succes met je cycle maat.

Ben je trouwens van plan om te blasten en te cruisen of ga je cycles runnen?
Thanks man, ik hoop dat ik gewoon een hyper responder ben zoals een nick walker maarja die hoop hebben we allemaal denk ik

Ik wil cycles gaan runnen, maar wellicht dat ik b&c, eerst ff kijken hoe het bevalt sowieso

Van mn familie moet ik het sowieso niet hebben qua genen want iedereen op mn pa na zijn allemaal dyels

Thanks man, ik hoop dat ik gewoon een hyper responder ben zoals een nick walker maarja die hoop hebben we allemaal denk ik

Ik wil cycles gaan runnen, maar wellicht dat ik b&c, eerst ff kijken hoe het bevalt sowieso

Van mn familie moet ik het sowieso niet hebben qua genen want iedereen op mn pa na zijn allemaal dyels
Een hyper responder als nick walker? Als je daar achter wilt komen moet je jou voorgestelde dosis toch echt minimaal x10 doen over een iets langere tijdsbestek dan 12 weken😝

Genetics zijn zeker belangrijk maar dat neemt niet weg dat deze jongens alsnog de hoogst mogelijke draagbare dosis erin gooien. Daarbij geloof ik dat genetics important zijn maar de dosis die over de lange termijn gebruikt worden misschien nog wel een belangrijkere factor is.

haha ik denk dat het blasten en cruisen er snel van gaat komen na het off gaan. Off gaan is gewoon kut…

• #1.049
Heeft een van jullie overigens nog aanraders voor coaches buiten Bell om?
Volgens mij heeft Bell het sowieso heel druk nu.
Omgeving maakt me niets uit want ik wil toch alleen maar online coaching.
Ik kan ook altijd nog bij een vriend coaching nemen, echter heeft hij geen wedstrijd ervaring mbt bodybuilding (alleen powerlifting) en geen ervaring met roids
Zou het wel chill vinden om een coach te hebben die er al wat verstand van heeft

Ik kan ook altijd nog bij een vriend coaching nemen, echter heeft hij geen wedstrijd ervaring mbt bodybuilding (alleen powerlifting) en geen ervaring met roids
Zou het wel chill vinden om een coach te hebben die er al wat verstand van heeft
Jeffrey Suijkerbuijk?

Daan Mansens

volgens mij heeft bell ook de prijzen verhoogd. vind ze ook meer een platform bieden voor powerlifters dan mensen die BB wedstrijden willen draaien.

• #1.059
Ja en een interessante Instagram pagina. Wel vrij prijzig, €200 per maand.
Vind dat idd wel prijzig, vind Jeffrey z'n pakket er wel goed uit zien en ook redelijk cheap
Ben alleen wel benieuwd naar dat voedingsschema op maat, iemand uit de buurt heeft zichzelf laten coachen door iemand en zat elke dag kip rijst broccoli te eten, alhoewel ik de coaching van Jeffrey wel hoger inschat dan dat

• Like
Waarderingen: 6am
Vind dat idd wel prijzig, vind Jeffrey z'n pakket er wel goed uit zien en ook redelijk cheap
Ben alleen wel benieuwd naar dat voedingsschema op maat, iemand uit de buurt heeft zichzelf laten coachen door iemand en zat elke dag kip rijst broccoli te eten, alhoewel ik de coaching van Jeffrey wel hoger inschat dan dat
Roel henno is ook niet erg prijzig.
Grow coaching van kay smeets ook een optie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven