MuscleMeat

Gamma x PPL Log

  • Topic starter Vypaw
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 85K
  • Volgers 46

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Goed bezig wel met gelijk een coach nemen.

Heb je ook wedstrijdambities?
Tbh enige reden dat ik ga kuren zijn m'n wedstrijd ambities :p wil het liefst classic draaien, maar ik weet dat ik na 1 kuurtje niet wedstrijd ready zal zijn
Dus eerst even kijken hoeveel massa ik kan winnen en vanuit daar verder kijken of het realistisch is om volgend jaar een amateur show mee te draaien of niet
 
Kcal sinds 2 dagen geupped met 200
Sommige weken kwam jk maar 30-100 gram aan, niet worth
Dan maar wat extra vet gainen
Merk het wel in de gym sinds 2 dagen dat ik beter presteer
Toch bulk alvast beetje begonnen? Kan overigens ook prima als ik die foto in dat andere topic zie
 
Toch bulk alvast beetje begonnen? Kan overigens ook prima als ik die foto in dat andere topic zie
Ben al 3 maanden aan het bulken maar probeer zo sloom mogelijk aan te komen
Maar sommige weken kom ik maar 100 gram aan dat schiet gewoon niet op
 
Ben al 3 maanden aan het bulken maar probeer zo sloom mogelijk aan te komen
Maar sommige weken kom ik maar 100 gram aan dat schiet gewoon niet op

is toch prima man!
 
Ga je insta live wanneer je eerste prik zet? 🥸
 
Squat
1x5x110 (niet paralel, stance was kut)
2x3x110

Leg Press zonder lockout
3x20x120

Leg Ext 1 sec top flex + tut
3x15x56

LLC
3x12x49
Heel easy opeens

Adductor
1x20x56
2x15x56

Seated Calf Raise
3x12x65
 
Hmm ja, maar heb het gevoel dat ik meer gains misloop op deze manier dan als ik bijv 300 gram per week aan kom
Ik zou heel erg oppassen met te snel aankomen. Ik zou liever 100g per week aankomen met zeer weinig fat gains. Het liefst start je die cycle ook nog op laag vetpercentage.
 
Ja ik ga nog wel een minicut doen voordat ik start, alleen ff kijken hoelang ik die minicut ga doen
Ja doe je goed aan denk ik. Duurt altijd langer dan je denkt, zeker omdat je na die cut idealiter ook nog even een week of twee de tijd neemt om naar je nieuwe onderhoud op te bouwen.
 
Hele training duizelig en gevoel alsof ik flauw ging vallen
Zeer chill

Bench
3x12x72,5

Incline Dumbell
1x5x38
1x4x38
1x2x38 schouder knakte hier op een rare manier
Ging samen met iemand die nog nooit had getrained, dus niet echt goede spotter, morgen idem

Lat Pulldown
2x12x57
1x10x57

Dual Single Handed Low Row
3x15x60

Lat Prayer
3x12x35

Face Pulls
3x15x38
 
Ohja schouder:waist ratio is
115 om 75 = 1,53
Volgens zo'n site is 1,61 het meest ideale, maar goed, close enough
 
Ziet allemaal goed uit man :D Keep it up en alvast succes met je eerste kuurtje!
 
Laatst bewerkt:
Nouja eerst zes weken cutten op 250mg en daarna nog tien weken bulken op 375mg is ook geen ramp.
 
Nouja eerst zes weken cutten op 250mg en daarna nog tien weken bulken op 375mg is ook geen ramp.
Ja probleem is dat ik 1 oktober en 4 november 2 tattoo afspraken heb staan, dus dan kan ik al een paar dagen niet gymmen i.v.m zweet en de inkt en wil het liefst wel gewoon optimaal kunnen gaan
Ook ben ik 14 november jarig, dus dan ga ik m'n verjaardag even goed vieren en daarna vervolgens stoppen met drinken en andere zooi.
 
Ja probleem is dat ik 1 oktober en 4 november 2 tattoo afspraken heb staan, dus dan kan ik al een paar dagen niet gymmen i.v.m zweet en de inkt en wil het liefst wel gewoon optimaal kunnen gaan
Ook ben ik 14 november jarig, dus dan ga ik m'n verjaardag even goed vieren en daarna vervolgens stoppen met drinken en andere zooi.
Dan zou ik je inderdaad aan je plan houden.
 
Schouders & armen
Ff iemand alles aangeleerd
Hele treen niet waardig om te loggen
Wel waardig om te loggen;

Dumbell Shoulder Press
2x8x32
1x6x32

CGBP
1x9x72,5
1x7x72,5
1x8x72,5

Dumbell Skull Crushers
3x10x14

Nu tijd voor baco
 
Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven