Fitness Seller

Gamma x PPL Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dikke pf
 
mijn benen groeien goed op de squat. Maar het gaat er vooral om dat je het week na week blijft doen. Als jij meer motivatie hebt voor een andere oefening zou ik daar voor gaan.
 
Ik vind Leg press nog steeds beter voor massa (als je ROM volledig is tenminste) anders is het niet te vergelijken.
 
Ziek, moe en 8 uur gewerkt maaar

Incline Dumbell Press
1x6x40
2x5x40
Ez pz
Max dumbells ga ik binnenkort wel uitspelen zo

Flat Bench
1x12x75
1x11x75
1x10x75

Lat Pulldown
3x12x57

Low Row
1x8x77
Gefrituurde rug door deadlifts
2x12x57

Lat Prayer
3x15x30

Face Pulls
3x15x40
 
Vandaag heel de dag begaaien op een bootje
Morgen 10 uur sochtends werken en maandag tentamen waar ik niets van af wist :roflol:
 
Dit is ff puur voor mezelf
Maar ben weer uit gegaan
En het is echt super kut
Zonde van mn geld, alleen maar clannies om me heen
Laatste keer dat ik uit ga, kan de leeftijd zijn maar het is het echt niet waard
Zowel als geld niet, als de gains die ik laat liggen
Ik zal denk ik nooit het studenten leven snappen, en ik ben alles en iedereen daar o zo dankbaar voor
Ik heb klasgenoten die leven voor het drinken, ik kan me oprecht niet meer inleven hoe het is om zo een visie voor je leven te hebben
Ik vind het echt triest en zwak, en heb ook iedereen uit mijn klas een beta genoemd hiervoor want ik ga er echt ** bad op
Vanaf vandaag heb ik echt met mezelf besloten dat ik niet meer uit hoef te gaan, want buiten ruzie om, is er echt niks te beleven en zonde van mn geld
 
Ik ga ook al jaren niet meer uit, hou het alleen bij festivals.
 
ik vindt uitgaan ook niks te druk, drank, geld is ook niks meer voor mij, gewoon paar festivals per jaar en dat vindt ik prima!
 
Dit is ff puur voor mezelf
Maar ben weer uit gegaan
En het is echt super kut
Zonde van mn geld, alleen maar clannies om me heen
Laatste keer dat ik uit ga, kan de leeftijd zijn maar het is het echt niet waard
Zowel als geld niet, als de gains die ik laat liggen
Ik zal denk ik nooit het studenten leven snappen, en ik ben alles en iedereen daar o zo dankbaar voor
Ik heb klasgenoten die leven voor het drinken, ik kan me oprecht niet meer inleven hoe het is om zo een visie voor je leven te hebben
Ik vind het echt triest en zwak, en heb ook iedereen uit mijn klas een beta genoemd hiervoor want ik ga er echt ** bad op
Vanaf vandaag heb ik echt met mezelf besloten dat ik niet meer uit hoef te gaan, want buiten ruzie om, is er echt niks te beleven en zonde van mn geld
Wanneer weer stappen? 😋
 
Vanaf morgen weer aan de laxogenine
Begin wel fluffy te worden
Ook meer oversized shirts voor de gym gekocht, is echt top

Banded RDL's
2x15x70
1x12x70

Sissy Squats +25kg
3x20

Leg Ext
3x10x64
(Heb sinds die max deadlift attempt last van pijn schokken in mn linker quad, dus ff wat rustiger aan gedaan)

LLC TuT MMC
1x12x42
2x10x42

Adductor
1x12x62
2x10x62

Seated Calf Raise
3x12x65
 
Waar/ welke? Heb er nog een paar van vissers die erg lekker zitten maar wil wel uitbreiden :P
Op Zalando man, van het merk Night Addict
Screenshot_20210926-231030.jpg


Vind van die acid washed grey shirts sowieso wel ziek, idem met van die band shirts zoals een nirvana of iron maiden
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven