XXL Nutrition

Gamma x PPL Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Toch weer ff laten opmeten, in anderhalf maand tijd:
+0,9kg spiermassa
-0,4% vet

Maarja wel een vocht verschil van 1 liter dus nemen met een korreltje zout. Zit volgens die InBody scan op 16,4%, denk zelf dat het hoger ligt maar prima.
Wel fijn dat dat kut apparaat een keer iets positiefs aan geeft.
Ook ff m'n borst rondom gemeten, we zitten nu op 100cm, ik zat volgens mij eerst op 96/98 (m'n data hiervan is opeens weg maar het was een van de twee.)

Voorderest klein beetje gefreestyled met deze training, moest giant sets doen maar ik ga niet 4 dingen in beslag nemen. Plus dan is de training zo om, en armday is toch wel de leukste day.
Klein beetje onderarm veins (screen uit een filmpje dus beetje vaag):
1606427224902.png
Hammer Curls
4x8x14

Bicep Cable Curls
2x8x24,5
2x8x21

Ez Bar Curl
1x8x10kg per kant
1x8x11,25kg per kant
1x8x12,5kg per kant (ging cheaten)
1x8x10kg per kant

Pinwheel Curls
Blijft een rot oefening, had deze gewoon niet moeten doen, voel hem totaal niet en vind het een hele aparte houding
4x8x10

Rope Pushdowns
4x8x24,5

Overhead Tricep Extensions
1x8x18
1x8x19,5
1x8x20
1x8x21,5

Dumbell Kickbacks
2x8x8
2x8x10

Double Single Handed Pushdown
1x8x17,5
3x8x21

Zieke pomp

Rope Crunches
4xFailurex31,25

Seated Calf Raises (45 sec rust)
8x8x40

Zaterdag hele dag werken en 's Avonds een verjaardag dus dat wordt weer creatief doen waar we die training gaan inplannen.
Pomp laatste tijd voelt echt anders aan dan normaal maar echt nice.
Volgende week deload week, heb geen last meer van m'n gewrichten maar kan sowieso ff geen kwaad om het rustiger aan te doen.

Vandaag, 3 jaar geleden

Screenshot_20201128-022137__01.jpg

• Like
Waarderingen: Apw
Hele dag gewerkt + kater

Tri-set:
Hex Press
4x8x20
Dumbell Flyes
4x8x12
Dumbell Press
4x8x26

Tri set:
Cable Row
4x8x57
Lat Pulldown
4x8x57
Straight Lat Pulldown
4x8x21 (eigenlijk te licht)

Superset:
Side Raises:
4x10x6
Bent Over Raises
4x10x6

Morgen deload week, heb nog nooit een deload week gehad/geprobeerd. Ben benieuwd of het voldoening geeft.

Betreft Testosterol + Biosterol

Doen echt wel hun werk. Zelfverzekerdheid is ook echt heel erg toegenomen. En dit was al niet echt een probleem ofzo. Dus hoop niet dat het "te" wordt.
Voel me goed.
Laxogenine is moeilijk meetbaar op het moment aangezien ik hier voornamelijk kracht gains op merkte.
Heb overigens nu gefixt dat ik voor 8 weken testosterol + biosterol heb. Had het eerst maar voor 4.

Geen zin om de deload week te loggen aangezien het allemaal niet zo spannend is.
Heb nooit eerder een deload week gedaan en vind het ook niet bepaald heel relaxed.
Ik heb niet echt een "voldaan" gevoel wanneer ik heb getrained. Ik zou denk ik zelf eerder 1 week rust houden.
Gewicht blijft steeds 73,3 (dit is nog geen weekgemiddelde maar 2 dagen achter elkaar).
Met m'n kcal zit ik nu op 3200 + 300 (als ik getrained heb) + kcal van stappen.
Dus dit is 5 v/d 7 dagen rond de 3800 kcal. Zoals al eerder aangegeven kwam ik niet aan op 3600.
Deze week maakt het niet heel veel uit dat ik rond het zelfde gewicht blijft i.v.m deload. Dus ik neem deze week nog even de tijd om het week gemiddelde gewicht uit te testen. Anders moet ik nog hoger gaan zitten.
Ben toch benieuwd of het door de combinatie van de laxo, testo en biosterol komt dat mijn metabolisme opeens zo apart doet. Ik heb overigens geen probleem met meer eten of minder. Ik kan mij erg makkelijk aanpassen qua dat betreft dus dat is fijn :).

Dan zou ik nog blijven loggen, dan heb je dit al geprobeerd en ervaren. Misschien de volgende keer een rust week, loggen en ervaren en die informatie gaat je op de langere termijn helpen om de gebruiksaanwijzing van je lichaam te schrijven :thumb:

Pinwheel Curls
Blijft een rot oefening, had deze gewoon niet moeten doen, voel hem totaal niet en vind het een hele aparte houding
4x8x10

kijk met pinwheel curls uit voor je tanden. Heb met een dumbbell met uitstekende schroefdraad een keer tegen mn tand gebeukt.

Ff update:
74,5 kg nu 's Ochtends.
Benen-gedeelte is nu begonnen van Gamma Bomb.
Ik heb voor week 1 progressie foto's genomen in de kleedkamers die nu dicht zijn. Gelukkig was een instructeur zo vrij om mij te vertellen hoe ik 's Nachts makkelijk een kleedkamer kan openen :). Dus dan kan ik even mooi weer progressie foto's schieten betreft boven lichaam.
Aangezien het benen gedeelte nu echt begint heb ik ff 2 foto's gemaakt (heb nog niet echt een manier gevonden hoe ik heldere foto's kan maken van benen).
1607345283634.png
Benen mogen meer massa krijgen. Ik hoop na deze 6 weken in ieder geval goede quad gains te maken.
Ik zit nog steeds veel te veel te kutten met m'n squat houding, ik denk dat ik ff binnenkort filmpje maak en hier upload. Er is wel een nieuwe instructeur bij ons in de gym die er naar uit ziet dat hij wel verstand heeft van zaken dus ik ga hem binnenkort ook even aanspreken. Om even de andere instructeurs niveau uit te leggen; zij komen naar mij toe om te vragen wat creatine is. ???

Training van vandaag:
Lying Leg Curls
4x8+5(partials)x49

Squat (3 sec negatief)
2x8x40
2x8x50

Leg Press
5x15x145

Stiff Leg Deadlift (focus op time under tension)
4x10x50

Seated Toe Raises (moesten standing zijn, maar iemand was daar al bezig dus ik wissel hem om met de calf raises van armday)
5x10x50

Laatst bewerkt:
Ziet er prima uit allemaal
Trouwens een tip, zet bij die foto van je benen je voeten/knieën meer naar buiten en span dan je quads, dan zullen je benen iets groter en breder ogen

lekkere leg press hoor! Succes met de aanvang van je nieuwe cycle!

Ziet er prima uit allemaal
Trouwens een tip, zet bij die foto van je benen je voeten/knieën meer naar buiten en span dan je quads, dan zullen je benen iets groter en breder ogen
Ik heb je tip maar gelijk even toegepast en damn, wat een verschil idd, thanks man :D
1607347033132.png

Hele lekkere training vandaag;

Machine Chest Press
3x8x91(MAX)
Ging heel makkelijk

Incline Bench Press
3x6x80
Ging ook erg soepel

Flat Bench Press (elke rep 2 cm boven chest 1 sec pauze, dan na pauze borst aantikken & door)
1x6x80
1x5x80
2x4x80
Die pauze boven de chest een beetje onderschat

Stretch Push Ups
2x20xBW
1x15xBW

Reverse Pec Deck + 15 sec iso hold laatste rep
3x20x35

Seated Smith Press (tot voorhoofd hoogte)
3x10x20kg per kant

6 Ways
3x10x4kg per hand

zware inclines!

One Arm Barbell Row
3x8x25
(30 sec rust) Moest opschieten want ze gingen zo'n circuit voor de ouderen leggen en die T-bar row was daar onderdeel van.

Smith Machine Row (1 sec pause @ mid-shin)
1x8x10 per kant
1x8x15 per kant
(Dit was even opwarmen + aanvoelen)
3x8x20 per kant

Deadlift + Shrug combo (na elke rep deadliften gelijk 3 shrugs er achter aan, oftewel 5 deadlift reps + 15 shrugs per set)
1x5x80
1x5x90
3x5x100
Qua kracht was dit makkelijk te doen, maar ik ging bijna nokkie door verkeerd te adem halen denk ik, of ik ben conditioneel gewoon niet fit genoeg.

Chin-ups/Pull-ups (wide/mid/pronated)
Pull-ups wide
1x8xBW
Daarna 4 verschillende varianten gedaan, deze allemaal voor 6 reps

Al lang geen pull-ups meer gedaan dus dit viel ff tegen.

Is dit een andere log van je?

Even weer opgemeten trouwens:
+1 cm op beide armen erbij
+1cm borstomvang
Benen heb ik het laatst opgemeten in augustus.
Sinds dien:
Allebei de benen +4cm omvang
Road2Bloat baby.

lekkere deadlift + shrug combo!
En mooie gains gemaakt! Gaat goed man

Lying Leg Curl (SS1)
4x10x56

Leg Extension (SS1) (1 sec quad flex elke rep)
1x10x56
3x10x63

Stiff Leg Deadlift (SS2) (3/4e lockout)
4x10x60

Elevated Dumbell Squat (SS2) (TuT)
4x10x16kg elke hand

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven