XXL Nutrition

Gamma x PPL Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
SuperSet 2
Aangezien het 2 supersets waren dacht ik van ik geef ze maar even een nummer
ah ik zie het nu.
Ik deed lange tijd de extension en de curl als superset, maar ik merkte dat ik dan voor beide oefeningen niet maximaal kon gaan. Nu heb ik het opgesplitst en kan dan veel meer uit de afzonderlijke oefeningen halen.

Dat ligt er dan ook nog aan wat voor leg curl machine beschikbaar is, want in enkele gyms waar ik kom is die heel vervelend, maar in andere gyms is deze wel prettig. Ik doe het alleen als de machine bevalt.

• Topic Starter Topic Starter
ah ik zie het nu.
Ik deed lange tijd de extension en de curl als superset, maar ik merkte dat ik dan voor beide oefeningen niet maximaal kon gaan. Nu heb ik het opgesplitst en kan dan veel meer uit de afzonderlijke oefeningen halen.

Dat ligt er dan ook nog aan wat voor leg curl machine beschikbaar is, want in enkele gyms waar ik kom is die heel vervelend, maar in andere gyms is deze wel prettig. Ik doe het alleen als de machine bevalt.
Ja ik moest volgens het schema alle 4 tegelijk supersetten maar dan moet ik heen en weer in de gym gaan rennen en 4 dingen bezet houden
Wij hebben een legcurl/legextension combi apparaat, niet een heel fijn apparaat

Wel een leuk programma dat Gamma Bomb. Volg het zelf niet want ik ben niet zo van de programma’s maar ik haal er af en toe wel een beetje inspiratie uit wat betreft oefeningen en workouts enzo.

Ja ik moest volgens het schema alle 4 tegelijk supersetten maar dan moet ik heen en weer in de gym gaan rennen en 4 dingen bezet houden
Wij hebben een legcurl/legextension combi apparaat, niet een heel fijn apparaat

Elke machine waar leg extensions en leg curls gecombineerd zijn, is dikke troep. Jammer dat gyms daar op besparen en machines van 3x niks neerzetten ipv een klein beetje extra uit te geven voor fatsoenlijke apparatuur

Wel een leuk programma dat Gamma Bomb. Volg het zelf niet want ik ben niet zo van de programma’s maar ik haal er af en toe wel een beetje inspiratie uit wat betreft oefeningen en workouts enzo.
Ja ik heb ook wel een aardig rijtje met oefeningen die ik zeker mee ga nemen als ik zelf een schema in elkaar ga zetten. Banded Pullovers, Dual Rope tricep extensiom bijvoorbeeld, heerlijk

Elke machine waar leg extensions en leg curls gecombineerd zijn, is dikke troep. Jammer dat gyms daar op besparen en machines van 3x niks neerzetten ipv een klein beetje extra uit te geven voor fatsoenlijke apparatuur
Klopt, onze gym is niet heel groot dus i.v.m ruimte hebben ze dit gedaan
We hebben ook een legpress waar je jezelf wegduwt (dus niet plate loaded)
Qua legday is de gym waar ik zit niet heel optimaal

Toch nog een progressie foto kunnen vinden in m'n badkamer van 2 maanden geleden (3 oktober).
Ik ben zelf erg fan van progressie foto's. Ik heb zelf vanaf dat ik 55 kg woog (3 jaar geleden) tot heden bijna wel elke maand een foto gemaakt (en in MyFitnesspal ingevoerd). Zeer motiverend om je zelf steeds vooruit te zien gaan.
1607776648133.png
3 Oktober vs 12 December
Schouders en chest ogen imo duidelijker voller.
En de pens ook :roflol:
Ook al vind ik dat in dit schema maar weinig nadruk op schouders wordt gelegd groeien ze toch redelijk goed (less is more?).

Training van vandaag:
Seated palms up dumbell curls (Focus op TuT)
4x8x10kg per hand
(Kan niet echt zwaarder i.v.m pols)

Preacher Hammer Curl (Focus op TuT + squeeze)
4x10x8

Barbell Curl (3 sec negatief)
1x8x25
1x8x27,5
1x8x30
1x8x32,5

Dual Rope Tricep Extensions
4x12x24,5

Dip Machine

1x10x35
3x10x45
Ik doe dit op het assistance kussentje van een pull-up machine
Wij hebben helaas geen tricep dip machine

Seated Overhead Rope Extensions (laatste rep 10 sec iso hold)
4x10x21

Standing Calf Raises
3x10x65
Laatste set gelijk naar 1x10x45 (laatste rep 10 sec iso hold)
Naar 1x10x35 (laatste rep 10 sec iso hold)

Leg Press
3x8x196(MAX)

Lying Leg Curl
4x10x56
(Laatste set dropset > 8x35 > 8x21)

Front & Back squat superset
Nog nooit een front squat echt goed gedaan dus was ff uitvogelen.
Beide puur met alleen stang gedaan
4x10x20

Lunges
4x10x20
Kon zwaarder

Stiff Leg Deadlift
1x10x65
1x10x80
1x10x85

Ik heb over de kuiten training heen gelezen zie ik net.
-------------------
I.v.m lockdown gaat Gamma Bomb op een pauze, ik heb een vriend met een hele primitieve homegym. Ook nog eens in totaal anderhalf uur reizen elke dag.
Ik zal hier beetje compounds & isolatie oefeningen gaan doen om het te onderhouden.
Ik ga samen met 2 andere gasten trainen, gaat een niet al te gek schema worden met hier en daar myo reps.
Ben in ieder geval blij dat ik ergens terecht kan.

Ochtendgewicht 75kg nu 🥳
Even kijken of de 80 te halen is zonder een al te dikke pad te worden

Ochtendgewicht 75kg nu 🥳
Even kijken of de 80 te halen is zonder een al te dikke pad te worden
haha succes ermee!
Chill dat je bij een maat kunt trainen. Als je niet veel kunt trainen kun je ook overwegen om ff op maintenance te blijven?

haha succes ermee!
Chill dat je bij een maat kunt trainen. Als je niet veel kunt trainen kun je ook overwegen om ff op maintenance te blijven?
Ja ik moet inderdaad even kijken hoe vaak het met m'n werk lukt dat ik daar kan trainen. Moet wel elke keer op en neer naar boz.
Maar ik vermoed dat 5 keer per week wel lukt, ook heb ik nog 3 weekjes testosterol, biosterol en laxogenine en die wil ik dan ook opmaken.
Maar anders was ik inderdaad maintenance gebleven :p

als ik 80 weeg dan ben ik veurt breejer dan m’n lengte :roflol:
Ja m'n hoogste gewicht was iets van 76,4 toen m'n bulk uit de hand was gelopen maar toen had m'n onderkin een onderkin hahaha
Ben nu wel lager in vet dan de vorige keer dat ik 75 woog. Abs zijn flexed nog klein beetje zichtbaar zelfs dus prima :)

Ja m'n hoogste gewicht was iets van 76,4 toen m'n bulk uit de hand was gelopen maar toen had m'n onderkin een onderkin hahaha
Ben nu wel lager in vet dan de vorige keer dat ik 75 woog. Abs zijn flexed nog klein beetje zichtbaar zelfs dus prima :)
hahaha!
Netjes, dan heb je toch weer goede gains gemaakt!

nog 5x pw kunnen trainen is trouwens super naar omstandigheden!

Aan het begin van mn bulk vorig jaar augustus zat ik al vrij snel op 80 kg. (hoe heet dat ook alweer, ik deed een bulk direct na een strenge cut (no carbs)) (dus vrij veel vocht ook) Ik heb doorgezet met mn plan en ben boven maintenance blijven eten en bengel toch nu nog steeds rond de 80, maar zie er veel beter uit.

hahaha!
Netjes, dan heb je toch weer goede gains gemaakt!

nog 5x pw kunnen trainen is trouwens super naar omstandigheden!

Aan het begin van mn bulk vorig jaar augustus zat ik al vrij snel op 80 kg. (hoe heet dat ook alweer, ik deed een bulk direct na een strenge cut (no carbs)) (dus vrij veel vocht ook) Ik heb doorgezet met mn plan en ben boven maintenance blijven eten en bengel toch nu nog steeds rond de 80, maar zie er veel beter uit.
Vanwaar een cut zonder carbs? Je zult wel veel verschil zien dan inderdaad lijkt mij vooral omdat je glycogeenvoorraad helemaal leeg is dan. Hetzelfde wegen maar er beter uit zien is zeker een nette progressie dan man :)

Schema op pauze: Week 10 Dag 2 Gamma Bomb
-------
Training van vandaag (volg nu een PPL schema):

Incline Bench Press
3x6x80
Ging echt ez, volgende keer omhoog

Flat Bench Press
2x12x70
1x8x70
Bankje is te klein dus kan niet goed archen/legdrive gebruiken + doet zeer aan schouders
Volgende x ander bankje proberen

Flyes
3x15x5(+weerstand band)
Veel te licht volgende keer zwaardere band & schijven pakken

Side Raise (MYO set)
5 kg
20-10-5-5

Cable Side Raise
4x12x5

Seated Overhead Tricep Extension
3x12x15 (laatste rep 15sec iso hold)
Volgende x zwaarder

Tricep Rope Pushdown (MYO-set)
15 kg
20-15-15-10

Wil me voornamelijk gaan focussen op OHP.
Deze doe ik op legday, dit komt zo het beste uit.
Heb hem al 8 weken niet gedaan maar ben benieuwd hoe ver we gaan komen in deze lockdown. Press is wel mijn sterkste punt wil mn eigen BW kunnen pressen. Ik had een estimated 1rm van 65kg toen ik 72 woog.

Ook train ik nu samen met 2 vrienden die erg zwaar squatten. Waarvan 1 personal coach is. Ik ga dus ook focussen op mn techniek en hoop dat ik eens fatsoenlijke resultaten hier op kan behalen :)

Vanwaar een cut zonder carbs? Je zult wel veel verschil zien dan inderdaad lijkt mij vooral omdat je glycogeenvoorraad helemaal leeg is dan. Hetzelfde wegen maar er beter uit zien is zeker een nette progressie dan man :)
Dan heb ik vetverbrandingsmetabolisme en op die manier probeer ik de afbraak van spieren te voorkomen. Ben best wel fan van low carben

Dan heb ik vetverbrandingsmetabolisme en op die manier probeer ik de afbraak van spieren te voorkomen. Ben best wel fan van low carben
Poeh ik totaal niet. Hoe hoger de carbs hoe beter :meal:
Ik betwijfel of een low-carb dieet vetverbranding beter stimuleert.
Heb mij hier niet over ingelezen though.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven