mesoectosaurus
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 589
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was het enige dat er door m'n hoofd ging toen ik dat stuk tekst las

Was het enige dat er door m'n hoofd ging toen ik dat stuk tekst las![]()

- In elkaar geslagen. 4 dagen ziekenhuis. ( scheur in schedel, hersenbloeding, botje in oor gebroken, scheur in kaak, niet meer goed kunnen ruiken). 5 maanden zwart voor mn ogen als ik opstond.
- Depersonlisatie. Problemen door drugs gebruik
En vooral de laatste twee jaar. Kijk op het leven. Vrienden die niet klaar staan, terwijl je andersom wel klaar staat. Meer beseffen hoe belangrijk familie voor je is.
vraag me af hoe jouw kop er nu uitzietIn willekeurige volgorde:
- bijna doodbloeden tijdens amandel-verwijdering ( er ging per ongeluk een ader mee )
- met 100 km tegen een vrachtwagen rijden
- motor-ongeluk
- ethanol explosie in gezicht
- van een berg vallen
- tijdens surfen onderstroom tegenkomen
- kanker dodgen
Dat is denk ik wel de reden voor mijn onverwoestbaar optimisme en joie de vivre. Alles kan kapot ^_^

In willekeurige volgorde:
- bijna doodbloeden tijdens amandel-verwijdering ( er ging per ongeluk een ader mee )
- motor-ongeluk
- van een berg vallen
- kanker dodgen
Dat is denk ik wel de reden voor mijn onverwoestbaar optimisme en joie de vivre. Alles kan kapot ^_^
Het zal je verbazen!
- motor-ongeluk
- van een berg vallen
- kanker dodgen
Toevallig is er vanmiddag nog 1 gemaakt:
![]()
Als je de attention-whorish pose wegdenkt en dat lelijke shirt, dan is het niet slecht voor iemand die een jaar geleden nog in Beverwijk lag ^_^
In willekeurige volgorde:
- motor-ongeluk
- van een berg vallen
- kanker dodgen
Dat valt wel mee Meso, er zijn mensen die harder door het stof moeten.
Toevallig is er vanmiddag nog 1 gemaakt:
![]()
Als je de attention-whorish pose wegdenkt en dat lelijke shirt, dan is het niet slecht voor iemand die een jaar geleden nog in Beverwijk lag ^_^
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Toevallig is er vanmiddag nog 1 gemaakt: