MuscleMeat

Gebeurtenissen die je leven hebben veranderd ?

* wijze waarop ik mijn vader heb verloren
* geboorte dochter
* cliche: maar oppakken van sporten weer, na lange tijd.

En Sjors quoten.......indrukwekkend was die eerste keer.

- In elkaar geslagen. 4 dagen ziekenhuis. ( scheur in schedel, hersenbloeding, botje in oor gebroken, scheur in kaak, niet meer goed kunnen ruiken). 5 maanden zwart voor mn ogen als ik opstond.

- Depersonlisatie. Problemen door drugs gebruik

En vooral de laatste twee jaar. Kijk op het leven. Vrienden die niet klaar staan, terwijl je andersom wel klaar staat. Meer beseffen hoe belangrijk familie voor je is.

- In elkaar geslagen. 4 dagen ziekenhuis. ( scheur in schedel, hersenbloeding, botje in oor gebroken, scheur in kaak, niet meer goed kunnen ruiken). 5 maanden zwart voor mn ogen als ik opstond.

- Depersonlisatie. Problemen door drugs gebruik

En vooral de laatste twee jaar. Kijk op het leven. Vrienden die niet klaar staan, terwijl je andersom wel klaar staat. Meer beseffen hoe belangrijk familie voor je is.

Jeetje wat heftig zeg!

Laatste herken ik mezelf ook wel in.. soms kom je er ineens achter wie je echte vrienden zijn.. zijn vaak dan maar op 1 hand te tellen..

In willekeurige volgorde:

- bijna doodbloeden tijdens amandel-verwijdering ( er ging per ongeluk een ader mee )
- met 100 km tegen een vrachtwagen rijden
- motor-ongeluk
- ethanol explosie in gezicht
- van een berg vallen
- tijdens surfen onderstroom tegenkomen
- kanker dodgen

Dat is denk ik wel de reden voor mijn onverwoestbaar optimisme en joie de vivre. Alles kan kapot ^_^

- bijna doodbloeden tijdens amandel-verwijdering ( er ging per ongeluk een ader mee )
- motor-ongeluk
- van een berg vallen

- kanker dodgen

Dat is denk ik wel de reden voor mijn onverwoestbaar optimisme en joie de vivre. Alles kan kapot ^_^
vraag me af hoe jouw kop er nu uitziet:roflol:

- motor-ongeluk
- van een berg vallen
- kanker dodgen

Typische vrouwendingen Sjors, niet te druk om maken joh.

- motor-ongeluk
- van een berg vallen
- kanker dodgen

tumblr_m97esrlOaO1rd9q6po1_500.gif

- motor-ongeluk
- van een berg vallen
- kanker dodgen

Ik mis nog:

Uit een straaljager parachutespringen, parachute gaat niet open, je pleurt halverwege op een stealth bomber die je tot Afghanistan meeneemt alwaar je door terroristen uit de lucht wordt geschoten met, met nitroglycerine gevulde kamelen, waarom al je ledematen van je lijf getrokken worden, deze neervallen in een nog niet ontdekte vulkaan met roestigen metalen pinnen op de bodem.

En een vogel die dan een poepje op je hoofd doet.

Voor de rest heb je echt alles al meegemaakt he ?

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 20:35 ----------

Ik zou gewoon lekker wat eten voor haar maken. En gezellig kletsen.

Dat valt wel mee Meso, er zijn mensen die harder door het stof moeten.

25 kg afgevallen in 3 maanden!

Toevallig is er vanmiddag nog 1 gemaakt:

Als je de attention-whorish pose wegdenkt en dat lelijke shirt, dan is het niet slecht voor iemand die een jaar geleden nog in Beverwijk lag ^_^
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

OT: 2x wakker geworden en ouders waren niet thuis. Beneden lag een briefje 'papa had pijn aan zijn hart, we zijn naar het ziekenhuis. Ik bel je straks wel op'.
Hij had net als XXLtje een pericarditis.

Andere keer 10 dagen op (zuip)vakantie geweest met wat mensen. Ik kom aan in Berchem, ik stap in de auto met mijn moeder en opeens zegt ze: 'Arnodsi, het gaat niet goed met papa. Hij ligt al enkele dagen in het ziekenhuis en hij moet overmorgen een openhartoperatie ondergaan. We gaan hem nu bezoeken.'
Hij had Aortastenose en zijn Aorta kon elk moment open springen.

Terug
Naar boven