Fitness Seller

Gebeurtenissen die je leven hebben veranderd ?

Het klinkt vast stoerder dan het feitelijk was. Ik ben gewoon lomp/dom/roekeloos > all of the above en ik trek blijkbaar een hoop onheil aan :rolleyes:
Maar laten we wel wezen, iedereen zou denk ik liever dit rijtje afwerken dan tekenen voor geestelijk leed. Dat is ondragelijker dan welke lichamelijke pijn dan ook.

Dat weet ik zeker.

• Like
Waarderingen: Ruig
De dag dat ik als 22 jarige m'n eerste ton bijmekaar had, deed me wel wat.(In duitse marken weliswaar maar toch:o)

Reanimatie die niet gelukt was , die vergat ik of wist niet of ik het hier neer wou zetten..
ex schoonvader , ex waar ik 7 jaar mee was geweest...

wtf! 13 meter:eek: Dat je dat zoizo al hebt overleefd. Zijn er geen beton ijzers in andere lichaamsdelen gekomen dan? En zeker ook hier en daar wat botbreuken of niet?

erwin ..idd 1 beton ijzer is langs mijn nek door mijn jas gegaan en heeft toen mijn hoofd geschramd

litteken zit er nog en ja botbreuken sleutelbeen - arm - klein stukje nekwervel is verbrijzeld heb ik

af en toe nog pijn aan .. ik trainde toen ongeveer 5jr en volgens de artsen is dat mijn redding geweest

want de spieren hebben de klap gedeeltelijk opgevangen ..

heb er weinig van meegemaakt hoor je bent beneden voor je het weet .. er hing geen vangnet onder de

constructie dat hebben ze er s.avonds nog snel onder gehangen .. baas kwam volgende dag had niet

eens een fruitmand bij zich ... het heeft hem veel geld gekost 4 mnd later kwam ik terug werd ik

weggepest ...

erwin ..idd 1 beton ijzer is langs mijn nek door mijn jas gegaan en heeft toen mijn hoofd geschramd

litteken zit er nog en ja botbreuken sleutelbeen - arm - klein stukje nekwervel is verbrijzeld heb ik

af en toe nog pijn aan .. ik trainde toen ongeveer 5jr en volgens de artsen is dat mijn redding geweest

want de spieren hebben de klap gedeeltelijk opgevangen ..

heb er weinig van meegemaakt hoor je bent beneden voor je het weet .. er hing geen vangnet onder de

constructie dat hebben ze er s.avonds nog snel onder gehangen .. baas kwam volgende dag had niet

eens een fruitmand bij zich ... het heeft hem veel geld gekost 4 mnd later kwam ik terug werd ik

weggepest ...

pff zeker een klap om dat mee te maken.

Wat een harteloze hufter die baas ook. Alsof jij je expres laat vallen.

Gelukkig is het nog goed gekomen, of iig het meeste dan.

*6 maand afghanistan. dingen gedaan en meegemaakt die mij altijd bij zullen blijven.
(waaronder ik onder andere meer dan 2 uur k.o. in een brandend huis (koala) heb gelegen met exploderende explosieven rond om mij.)
Hierdoor bijna 4 jaar met PTSS rondgelopen. intense behandelingen en allerlei testen ondergaan bij verschillende Therapeuten psychiaters etc.

*moeder die op mijn 8ste jaar uit je leven verdwijnt. en 12 jaar later in eens weer opduikt.

*Mijn Vriendin (verloofde) In goede zin. omdat zij mij altijd heeft gesteund tijdens en na afghanistan. en mij als het ware bijstuurt omdat ik nogal impulsief gedrag vertoon :P

Meest ingrijpende voor mij zal wel toch anorexia zijn geweest.
Bijna gestorven, opgenomen geweest in het ziekenhuis en revalidatie moeten doorgaan. Sindsdien is eigenlijk alles anders geworden, met name mijn kijk op voeding, sport en lichaam etc.

staan anders wel heftige verhalen hier tussen.. 'slik'

Overlijdensgevallen, een besef van de complexiteit en schaal van het universum waarin we leven, meerdere psychoses en geestesproblemen.
Specifieke periode: een week na het behalen van mijn VWO diploma mezelf kapot geblowd zonder te eten (wilde gaan afvallen vanaf 122kg) toen DBB gevonden en een jaar later 86 kilo.
Zie die week wel als het begin van de rest van mijn leven.

dankje grote T

Laatst bewerkt:
Nvm

Laatst bewerkt:
pff zeker een klap om dat mee te maken.

Wat een harteloze hufter die baas ook. Alsof jij je expres laat vallen.

Gelukkig is het nog goed gekomen, of iig het meeste dan.

erwin280... gelukkig het meeste dan..??????????? hahaha een tik heb ik er zeker aan overgehouden hihihi

Damn, flinke verhalen hier...

Meest ingrijpende voor mij zal wel toch anorexia zijn geweest.
Bijna gestorven, opgenomen geweest in het ziekenhuis en revalidatie moeten doorgaan. Sindsdien is eigenlijk alles anders geworden, met name mijn kijk op voeding, sport en lichaam etc.

staan anders wel heftige verhalen hier tussen.. 'slik'

hoe heb je dat eigenlijk gekregen? Was je extreem dik en wou je afvallen en heb je dat fout aangepakt ofzo?

goede punt uit me leven:

januari 2012, toen besloot ik dat ik lang genoeg dik was geweest, en ben begonnen met trainen!

slechte punt uit me leven:

ah well, we worden allemaal wel eens gepest. overlijdens heb ik gelukkig nog niet veel gehad...

respect voor alle verhalen die ik hier lees

kundalini awakening

google it..

- zelfmoord van mijn moeder, en haar levenloze lichaam naast de spoorrails zien liggen en in een kist worden gelegd
- geboorte van mijn beide dochters
- mijn ongelukje met GHB. per ongeluk 250ml opgedronken en godzijdank merkte mijn vrouw dat ik niet meer ademde en schakelde razend snel hulp in. spuit recht in mijn hart gekregen(hier was mijn vrouw getuige van en dat heeft haar leven veranderd)afgevoerd met trauma helikopter en na een behoorlijke lange tijd zonder hartslag na 16 uur weer bijgekomen en wonder boven wonder zonder schade.
- moment dat mijn vrouw in begin van onze relatie mij vertelde van haar geweldadige verkrachting op haar 13de . was voor haar ook voor het eerst dat ze de gebeurtenis met iemand deelde
- mijn deelname aan EK waar ik in de shape van mijn leven stond (dwars strepen op mijn kont zo droog)

- zelfmoord van mijn moeder, en haar levenloze lichaam naast de spoorrails zien liggen en in een kist worden gelegd
- geboorte van mijn beide dochters
- mijn ongelukje met GHB. per ongeluk 250ml opgedronken en godzijdank merkte mijn vrouw dat ik niet meer ademde en schakelde razend snel hulp in. spuit recht in mijn hart gekregen(hier was mijn vrouw getuige van en dat heeft haar leven veranderd)afgevoerd met trauma helikopter en na een behoorlijke lange tijd zonder hartslag na 16 uur weer bijgekomen en wonder boven wonder zonder schade.
- moment dat mijn vrouw in begin van onze relatie mij vertelde van haar geweldadige verkrachting op haar 13de . was voor haar ook voor het eerst dat ze de gebeurtenis met iemand deelde
- mijn deelname aan EK waar ik in de shape van mijn leven stond (dwars strepen op mijn kont zo droog)

hoe de **** gebeurt zoiets? is bijna een gans blikje

hoe de **** gebeurt zoiets? is bijna een gans blikje

was die dag onder narcose geweest en daar nog behoorlijk suf van. thuis gaan slapen en toen ik wakker werd en niet meer kon slapen naar beneden gegaan om een G,tje te nemen. ik meet het altijd wel met een spuitje af maar het had toen een 1,5ltr G in een frisdrank fles. na afmeten wilde ik er sinas bij schenken maar met mijn duffe kop heb ik het long drink glas vol gegoten met de fles G. met mijn duffe kop heb ik dit niet door gehad. ik weet nog wel dat ik vond dat het erg vettig en zout smaakte :rolleyes: ben mijn bed weer ingegaan en ben heerlijk in slaap gevallen, helaas bijna voor eeuwig.

was die dag onder narcose geweest en daar nog behoorlijk suf van. thuis gaan slapen en toen ik wakker werd en niet meer kon slapen naar beneden gegaan om een G,tje te nemen. ik meet het altijd wel met een spuitje af maar het had toen een 1,5ltr G in een frisdrank fles. na afmeten wilde ik er sinas bij schenken maar met mijn duffe kop heb ik het long drink glas vol gegoten met de fles G. met mijn duffe kop heb ik dit niet door gehad. ik weet nog wel dat ik vond dat het erg vettig en zout smaakte :rolleyes: ben mijn bed weer ingegaan en ben heerlijk in slaap gevallen, helaas bijna voor eeuwig.

gekke jongen jij:roflol:

Laatst op m'n werk een ernstige gebeurtenis meegemaakt die mijn hele leven heeft veranderd. Nadat ik naar de wc was gegaan ging ik braaf mijn handjes wassen, aangezien ik de kraan nogal wagenwijd opendeed (zoals altijd) kwam ik na mijn handwassessie er achter dat mijn broek ter hoogte van mijn kruis en richting broekspijp zeiknat was. Ging dus snel weer de wc in en met tissues de boel deppen daarna nog een uur met mijn aansteker de boel proberen zo snel mogelijk op te laten drogen.

Sindsdien draai ik de kraan niet zo ver meer open, volgens mij was het een teken van God dat ik meer milieubewust moet zijn.

Laatst op m'n werk een ernstige gebeurtenis meegemaakt die mijn hele leven heeft veranderd. Nadat ik naar de wc was gegaan ging ik braaf mijn handjes wassen, aangezien ik de kraan nogal wagenwijd opendeed (zoals altijd) kwam ik na mijn handwassessie er achter dat mijn broek ter hoogte van mijn kruis en richting broekspijp zeiknat was. Ging dus snel weer de wc in en met tissues de boel deppen daarna nog een uur met mijn aansteker de boel proberen zo snel mogelijk op te laten drogen.

Sindsdien draai ik de kraan niet zo ver meer open, volgens mij was het een teken van God dat ik meer milieubewust moet zijn.

Dus eigenlijk heb je jezelf ondergepist, dat proberen te wassen onder de kraan totdat het lichtje ging branden dat min en min niet altijd plus is ?

Heftig man !

Terug
Naar boven