MuscleMeat

Gebeurtenissen die je leven hebben veranderd ?

Die nek ziet er bite-able uit ook, vindt jij niet, mijn eerwaarde Angelus ?

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 20:49 ----------

OT: 2x wakker geworden en ouders waren niet thuis. Beneden lag een briefje 'papa had pijn aan zijn hart, we zijn naar het ziekenhuis. Ik bel je straks wel op'.
Hij had net als XXLtje een pericarditis.

Andere keer 10 dagen op (zuip)vakantie geweest met wat mensen. Ik kom aan in Berchem, ik stap in de auto met mijn moeder en opeens zegt ze: 'Arnodsi, het gaat niet goed met papa. Hij ligt al enkele dagen in het ziekenhuis en hij moet overmorgen een openhartoperatie ondergaan. We gaan hem nu bezoeken.'
Hij had Aortastenose en zijn Aorta kon elk moment open springen.

Gelieve te wachten met je posts voortaan totdat we Sjors "opgelost" hebben.

Namens de posters: bedankt !

Toevallig is er vanmiddag nog 1 gemaakt:

2wohkav.jpg

Als je de attention-whorish pose wegdenkt en dat lelijke shirt, dan is het niet slecht voor iemand die een jaar geleden nog in Beverwijk lag ^_^

mooie foto sjors. ... nu zijn ze stil he ????

Die nek ziet er bite-able uit ook, vindt jij niet, mijn eerwaarde Angelus ?

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 20:49 ----------

Namens de posters: bedankt !
:roflol: wat wil je 'opgelost' hebben dan? In mijn galerij is er nooit zoveel ophef hoor :(
Verwacht je een cumpic van pinda fzo? :dunno:

:roflol: wat wil je 'opgelost' hebben dan? In mijn galerij is er nooit zoveel ophef hoor :(
Verwacht je een cumpic van pinda fzo? :dunno:

Het zal je leeftijd zijn dat je "opgelost" ziet als iets vreemds, bij ons grote mensen betekend dat: eerste de ene discussie annex gesprek afronden alvorens een nieuwe te beginnen. Het is je vergeven.

Een cumpic van Pinda wil iedereen, ontken het niet.

Het zal je leeftijd zijn dat je "opgelost" ziet als iets vreemds, bij ons grote mensen betekend dat: eerste de ene discussie annex gesprek afronden alvorens een nieuwe te beginnen. Het is je vergeven.

Een cumpic van Pinda wil iedereen, ontken het niet.
Angulanus vraagt hoe haar hoofd eruit ziet, zij post een pic, mensen bevestingen, onderwerp afgesloten.

Ik zal het maar op je leeftijd steken zeker? :dunno:
Of zit je in het midden van een kuur :eek:

zijn er in jouw leven al zaken gebeurd waardoor je levensvisie duidelijk is bijgesteld ? aanleiding kan vanalles zijn : boek, film, geboorte, overlijden, ziekte, iemand's verhaal of iets anders dat je geraakt heeft en waardoor je iets gewijzigd hebt in je leven...

denker.jpg

goed.. geboorte van mijn 2 dochters
dat mijn vrouw nog steeds bij mij is

slecht.. overlijden van mijn moeder

trauma.. op .. 5 december 1985... 13 meter hoog van dak gevallen op een betonpaal met uitstekende
beton ijzers 1 daarvan heeft mijn hoofd geschrampt 2mm verder en ik was er niet meer

5 december is voor mij geen leuke dag en datum meer ....

maar ik ben er nog ..........

Angulanus vraagt hoe haar hoofd eruit ziet, zij post een pic, mensen bevestingen, onderwerp afgesloten.

Sinds ik IxxxyyyyxyxyxyxyxyyyxxyxyxyxyxxyxyyyxyxyxyI ken, kuur ik niet meer.

Eigenlijk ook nooit gedaan.

Spijtig dat je de humor er niet van inziet van mijn post.

Wist jij trouwens, als witte ridder van de stervormige tafel, dat vrouwen meer op hebben met mannen die ietwat bottige humor hebben dan mensen die continue vrouwen op handen dragen ?

Back to topic !

onderwerp afgesloten ???? en dat maak jij uit ??? vind sjors interessanter dan jou hoor hahahahaha

Sinds ik IxxxyyyyxyxyxyxyxyyyxxyxyxyxyxxyxyyyxyxyxyI ken, kuur ik niet meer.

Eigenlijk ook nooit gedaan.

Spijtig dat je de humor er niet van inziet van mijn post.

Wist jij trouwens, als witte ridder van de stervormige tafel, dat vrouwen meer op hebben met mannen die ietwat bottige humor hebben dan mensen die continue vrouwen op handen dragen ?

Back to topic !

:trollface:

In willekeurige volgorde:

- bijna doodbloeden tijdens amandel-verwijdering ( er ging per ongeluk een ader mee )
- met 100 km tegen een vrachtwagen rijden
- motor-ongeluk
- ethanol explosie in gezicht
- van een berg vallen
- tijdens surfen onderstroom tegenkomen
- kanker dodgen

Dat is denk ik wel de reden voor mijn onverwoestbaar optimisme en joie de vivre. Alles kan kapot ^_^
:roflol: Jezus, Sjors Bond.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oh lord :roflol:

goed.. geboorte van mijn 2 dochters
dat mijn vrouw nog steeds bij mij is

slecht.. overlijden van mijn moeder

trauma.. op .. 5 december 1985... 13 meter hoog van dak gevallen op een betonpaal met uitstekende
beton ijzers 1 daarvan heeft mijn hoofd geschrampt 2mm verder en ik was er niet meer

5 december is voor mij geen leuke dag en datum meer ....

maar ik ben er nog ..........

wtf! 13 meter:eek: Dat je dat zoizo al hebt overleefd. Zijn er geen beton ijzers in andere lichaamsdelen gekomen dan? En zeker ook hier en daar wat botbreuken of niet?

DBB heeft zeker een grote rol gespeeld in mijn ontwikkeling

srs

• Topic Starter Topic Starter
nvt

Laatst bewerkt:
een tijdje geleden gaf dit dingetje een andere wending aan m'n leven, het slot van de film 'killing them softly'. in de cinemazaal had het natuurlijk een grotere impact op mij dan nu ik het fragment achteraf los op een klein schermpje bekijk, maar het heeft iets teweeggebracht. sindsdien ben ik wat meer aan mezelf gaan denken, wat minder gaan leven volgens de normen, wat minder doen wat anderen van mij verwachten, minder in het rijtje lopen, beetje meer '**** you'-attitude aangekweekt. je leeft maar één keer, waarom met je laten sollen of iemand anders zaak dienen. in deze wereld is het ieder voor zich, your world is yours and everyone who doubts you can kiss your ass.

http://www.youtube.com/watch?v=pUsg3l6k71M

dafuk? welke informatie bevat dit fragmentje dan specifiek dat zo "eye-opening" voor je was en je voorheen nog nergens gehoord had?

Terug
Naar boven