MironT
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 274
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
same here
Met olijfolie op hoog vuur is veel ongezonder dan op roomboter bakken.
Olijfolie is geschikt om aan hoge temperatuur te gebruiken zonder schadelijk te worden. Alleen moet je elke olie natuurlijk niet te lang verhitten. Verder heeft het de neiging om te gaan spatten, dus gewoon op een laag tot gemiddeld vuurtje gebruiken dan is er niets aan de hand.Met olijfolie op hoog vuur is veel ongezonder dan op roomboter bakken.
Olijfolie is geschikt om aan hoge temperatuur te gebruiken zonder schadelijk te worden. Alleen moet je elke olie natuurlijk niet te lang verhitten. Verder heeft het de neiging om te gaan spatten, dus gewoon op een laag tot gemiddeld vuurtje gebruiken dan is er niets aan de hand.
Roomboter bevat veel verzadigde vetten dus wil je niet heel de dag door gebruiken.
Maar hoeveel van de roomboter die je toevoegt wordt er nou eigenlijk opgenomen in je eieren/kipfilets etc.? Voor mijn gevoel valt dit wel mee. Ik zag een keer in een kookprogramma op tv dat zalmfilets de oven in gingen in een ovenschaal, met ongeveer een pakje roomboter toegevoegd. De kok vertelde dat dit er dramatisch uitzag, maar geen/nauwelijks effect had op de voedingswaarde van de zalm...
Maar hoeveel van de roomboter die je toevoegt wordt er nou eigenlijk opgenomen in je eieren/kipfilets etc.? Voor mijn gevoel valt dit wel mee. Ik zag een keer in een kookprogramma op tv dat zalmfilets de oven in gingen in een ovenschaal, met ongeveer een pakje roomboter toegevoegd. De kok vertelde dat dit er dramatisch uitzag, maar geen/nauwelijks effect had op de voedingswaarde van de zalm...
En waarom blijft die vet van de boter er dan wel inhangen en de vet van de vis niet?Vet van de vis --> eruit
Vet van de Boter --> erin
Maakt weer hetzelfde, enkel met boter ipv de 'goede' vetten