DE GRAAF
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jankerds! ps je techniek moet langzaam wel beteren.
Nou dus je doet goodmornings met 172,5kg, das nog heavier, ik zie t probleem nietDikke PR-regen, benieuwd naar je DL!
.
Thanks, en ja jij moet aan de bak!! Waar was je vandaag?![]()

Toch niet mis die 225, ben benieuwd naar je schema en wat t je gaat brengen.
Herkenbaar dat commetaar van Bodybuilders. Ook al maken ze geen deel uit van het contract dat je met de sportschool hebt getekend ze denken toch iedereen van commetaar te moeten voorzien vanuit het veilige dumbbell rack.
Op heavy sets heb ik ook altijd wat horizontaler torso.
Nice deadlift man, en erg sterke squats! Wanneer ga je die weer eens maxen?
Ben ook benieuwd naar je schema.
. Schema komt eraan!Ik kwam thuis en toen had ik ineens andere prioriteiten
en je motiveerde me vandaag om een DL PR te pakken.......
Haha, nice man die 190kg!
We hebben nu precies hetzelfde totaal![]()

hard squat PR man !! dat kan ik natuurlijk niet op me laten zitten !!
. Ben toen nog even doorgegaan met wat crunches en leg extensions. Het voelt aan als een spierverreking, doffe pijn en bij bepaalde bewegingen stekende pijn. Is nu al minder dan gisteren, even kijken wat ik er morgen van voel en of het verstandig is dan te trainen. Morgen ook maar even langs de fysio voor de zekerheid, heb een jaar of 2 terug eerder al een vrij erge rugblessure gehad en wil even vast laten stellen of die niet terug is.Ben ik zeer zeker van plan ja, haha.Thanks! En ja, ik ben van plan binnenkort wat bij mijn totaal op te tellen, doe jij dat dan ook?![]()
Heb ik de laatste tijd ook. Kan zijn dat je bilspier wat verkort is.
Moet je effe met je benen over elkaar gaan zitten (niet als een gay) en dan druk je op je knie en leun je iets naar voren tot je rek in je bil voelt.
Beide kanten 2 minuten volhouden.
Kan zijn dat ik niet bij het goede eind zit, maar dit zou kunnen helpen
minder van je rug, hopelijk valt het mee en trekt het weer snel weg...

Techniek valt altijd wat aan te verbeteren, maar volgens mij wil je dat niet toegeven omdat je dan een paar kilo minder zou kunnen (tijdelijk). Met maxen geef ik je wel gelijk dat het er niet allemaal even mooi uit hoeft te zien, maar ik moet toegeven dat die 260 kilo deadlift die ik zo krom als quisimodo deed niet echt super op mijn rug voelde.
Als ik kijk naar jouw squat techniek zie ik dat je extreem voorover gebogen gaat en ik denk dat goodmornings en safetybar squats heel goed zullen zijn voor je. Daarmee zal je rechterop blijven staan en zit je zo op de 200 kilo
Een beetje voorover hoort erbij met lowbar, maar hoe rechter je blijft des te sterker je bent en dus minder blessures zal krijgen.