- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5 euro op de FIBO nog nooit gescheurd. Je mag wel een oud paar van mij hebben Guido heb nog een set of 4 in mijn tas zitten.

hoe heet dit schema of heb je dat zelf in elkaar gezet ?? gain je er ook goed op ??
mooie dips heb je trouwens (y)
Dips gingen goed ja, thanks.
Schema heb ik zelf in elkaar gezet, beetje geinspireerd door het Rippetoe schema. Het idee is 3 keer per week fullbody, en 1 extra training per week vrij om in te richten naar wat uitkomt du bv; zwakke punten, een keer high rep trainen, strongman training, of olympische lifts, whatever. Erg basis en vind het zeker fijn trainen, gain er goed op maar moet nu steeds wat meer gaan varieren in oefeningen. Hou het niet altijd strikt aan op de eerste 2 oefeningen na.
Training A:
Squat 3x5
Bench 3x5
Rows
Core/abs
Triceps
Training B:
Deadlift 3x5
Press (MP/PP)
Curls
Core/abs
Pull/Chin ups
Training C:
(zelf in te vullen)
Dan de ene week training ABAC, de week erna BABC.
Ik ben namelijk even aan het rondkijken voor een fullbody schema voor massa voor in de zomervakantie, maar dit schema is voor kracht neem ik aan
? Heb je wel mooi in elkaar gezet dit schema, vooral training C dan kan je ook eens wat anders doen en bv je zwakke punten pakken ja.
. Steunen waren beetje wiebelig zo ver omhoog omdat dat verschuifbare deel teveel speling had in het vaste deel. Paar keer een stuk tape om het verschuifbare deel en dat is wel verholpen lijkt me. Of je last het hele ding vast, dat kan ook
.