Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Droog.Heb wel totaal zo'n anderhalf uur gewandeld vandaag. Hopelijk doet het ook wat want het was vrij saai.

Ah, smolov! Ben heel benieuwd man. Nice volume op je chins trouwens.
Ik ben zowiezo heel erg fan van alle pull-up variantenThanks, chins gingen goed. Ga hier ook flink op focussen komende tijd, is ook wel de belangrijkste assistance voor dit schema.
Tis een goede 'display of strength' in mijn ogen.bench je nou 2 dagen achtereen? lijkt me niet echt lekker met herstel - goed aan het hardlopen ook trouwens!
gaat lekker man, die chins zagen er goed uit !! dat gaat hard omhoog zo !
aah dat wist ik niet man van 4x p/w benchen - heftige shit dan. zal er eens wat over lezenJep, deze training alleen omdat ik gisteren niet kon trainen, maar met het Smolov jr schema bench je 4x per week, dus zit je sowieso ergens met 2 dagen benchen na elkaar. Qua herstel is het niet eens zo'n ramp, aangezien je verder helemaal geen assistance pakt voor triceps/borst/schouders.
Hardlopen gaat ook goed, wist wel dat ik als de ziekte had doorgelopen (voor mijn doen), maar schrok er gewoon van toen ik de stopwatch aan het eind van het rondje bekeek. Wil nu zsm naar onder de 8 min voor 2km. Vroeger toen ik aan atletiek deed was het op m'n snelst dacht ik 3m40 voor 1km, en dat is bijna 45kg terug in BW..
Goed bezig in ieder geval Guido!Heb wel totaal zo'n anderhalf uur gewandeld vandaag. Hopelijk doet het ook wat want het was vrij saai.
Cutten nu dus?aah dat wist ik niet man van 4x p/w benchen - heftige shit dan. zal er eens wat over lezen
8 min over 2km is wel netjes man...ik heb vorig jaar voor de fotocontest ook een tijdje hardgelopen als cardio en deed volgens mij op een gegeven moment 4,5 km in 23 min ofzo - vond dat al pittigGoed bezig in ieder geval Guido!
. Tja, ik stel ook doelen voor m'n conditie werk, anders is er weinig aan he.Haha taaie shit is dat heCutten nu dus?
Veel gehaalde doelen en PR's hiero, goeie shit ouwe!