AndroidHealthClinic

Geen onderarm aders op 7% wtf?

Misschien gewoon pech? Ik sta denk ik tegen de 20% en soms komen ze al door

Verschillende redenen,
1) Je staat geen 7%
2) Genetisch

• Topic Starter Topic Starter
Misschien gewoon pech? Ik sta denk ik tegen de 20% en soms komen ze al door

Srsly? Maar door wat komt het dat je ze kan zien? Heb wel veel aders op me nek borst en een aantal op schouders maar meer niet...
Heb ook agmatine gekocht (het zou voor aders kunnen zorgen) maar ik merkte er niks van geen pomp geen aders komt misschien omdat ik jack3d ook gebruik...

hoe vasculair je bent is genetisch bepaald. Ik ben redelijk droog, nergens aders. Een maat van me is 20% en heeft dikke aders op beide bicepsen.

• Topic Starter Topic Starter
hoe vasculair je bent is genetisch bepaald. Ik ben redelijk droog, nergens aders. Een maat van me is 20% en heeft dikke aders op beide bicepsen.

VInd het wel jammer ben in 6-7weken tijd van 9% naar 7% gegaan met de hoop onderarm aders krijgen...

Is sws geen 7% hoe is dat gemeten?

doe eens een foto van wat meer dan alleen je arm, dan kunnen we het beter inschatten. Van je bovenlichaam in zn geheel gewoon.

Waarmee is die 7% gemeten? Als het met zo'n elektronisch toestel is dan is het totaal niet respresentatief.

misschien enorm lage bloeddruk.

Foto lijkt zeker geen 7%, post eens een full body pic, dan kunnen we oordelen :)

Misschien onderhuids vocht?

Aders komen niet bij iedereen door, ik heb bijvoorbeeld ziek veel aders op mijn onderarm maar maar op mijn bicep is er haast geen zichtbaar.

is genetisch hoor, ik heb enorme aders tijdens het trainen al sta ik op 20%.

Te weinig massa, en waarsch sta je niet op 7% + bad genetics.

Ja ik ga het toch maar vragen, train jij je biceps wel? :D
Vroeger toen ik op +-24% BF zat, waren er nog duidelijk aders te zien.

foto lijkt meer op 20%

Voor wie wil je die aders zichtbaar hebben?

Had 2 dagen geleden me vetpercentage gemeten en het was 7.2%.

Maar heb nog steeds geen aders op de binnenkant van m'n arm hoe kan dat?
Hier een pic van: http://imageshack.us/photo/my-images/835/img1939rd.jpg/ denken jullie dat m'n vp nog steeds niet laag genoeg is?

Ga eens een rondje rennen om het huizenblok met 5 winterjassen aan en meteen een hete douche erachteraan pakken, en maak dan nog eens een foto. Of ren een rondje onder een hete douche met 5 jassen aan als jullie een grote douche hebben.
Denk dat ze dan al stuk meer zichtbaar zijn. De aders op mijn armen zijn nu ook alleen zichtbaar als blauwe lijnen, terwijl ze er tijdens trainen zo uitzien:
2012-03-22144049.jpg

Had 2 dagen geleden me vetpercentage gemeten en het was 7.2%.

Maar heb nog steeds geen aders op de binnenkant van m'n arm hoe kan dat?
Hier een pic van: http://imageshack.us/photo/my-images/835/img1939rd.jpg/ denken jullie dat m'n vp nog steeds niet laag genoeg is?

ik sta rond de 15 tot 18 procent en ik heb constant aders door de huid
maar ik vind het helemaal niks man ik zou juist graag willen dat ze niet
zichbaar waren le lijkt net een junkie zo met die dikke aders in je arm

Terug
Naar boven