AndroidHealthClinic

Geen onderarm aders op 7% wtf?

Als je echt enge aders wilt zien ... kaatsu ! :)

Als je echt enge aders wilt zien ... kaatsu ! :)

kaatsu-training.jpg

je arm afknijpen??

Onzin dat je op 7% staat. Of je hebt totaal geen spiermassa.

Puur genetisch. Heb nog 2 maten die trainen en als we op hetzelfde bf% staan, ongeveer 11% dan heeft die ene er echt zo goed als geen, heb ik er een paar op mijn onderarmen en een hele lichte op mijn biceps en dan heeft die 3rde maat ( mijn neef ) zodanig veel vains lopen dat het niet meer normaal lijkt. Zoals die foto van jwdoetookmee maar dan nog erger.

Lang trainen helpt wel. En dan naar een goed bf% cutten. Had vroeger echt niets op mijn biceps en nu zou hij er durven doorkomen als ik naar de 10% toewerk.

Kuren schijnt ook te helpen :D.

waarom zou je zo graag vains willen? Wees blij met wat je hebt

Waarom zou je, je armen afknijpen. Het efect dat je, je aderen ziet is toch dan maar tijdelijk? tot de armen niet meer afgeknepen zijn?

Zo genetisch is dat volgens mij niet toch? Tuurlijk heeft de dikte van je huid etc er wat mee te maken, maar bij iedereen zitten die aders er, zonder uitzonderingen; ligt puur aan onderhuids vet toch? Net als dat iedereen aders op zn piel heeft; daar wordt geen vet opgeslagen.

Vit B12 injecties proberen :-)

ja genen denk ik ook .. zelfs op 15-18% heb ik al aders op mn onderarmen.. zkr als ik train of als het warm is ..

Tja aanleg. Maar het enige wat je kan doen is nog meer maatregelen nemen om ze zichtbaar proberen te krijgen, dat wist je zelf ook wel.

op welke manier heb jij je vetpercentage gemeten ?

op welke manier heb jij je vetpercentage gemeten ?
obvious not good / hij heeft geen aders / voor die 7% moest nog een 1 staan, klinkt wel wat aannemelijker dan (srs) achja misschien gewoon wat meer en zwaarder deadliften & hammer curls doen. dan zie je ze direct op je onderarmen staan.

ja ik heb ook zoiets! ik vroeg mij af waarom mijn pens zo huge is, namelijk 1m50 terwijl ik toch op 6% bf sta zoniet lager.

ik heb geen aders?

Terug
Naar boven