Fitness Seller

geen reacties meer op voeding!

Oke, maar het probleem is dat ik vandaag pas ben begonnen met mijn voedingsschema. En ff voor de duidelijk, moet ik op mijn rustdagen nu precies hetzelfde eten? En mn moeder maakt vandaag dus frieten :/. Vermijden of niet?
Friet in het braadvet vermijden ja.

Oke, maar het probleem is dat ik vandaag pas ben begonnen met mijn voedingsschema. En ff voor de duidelijk, moet ik op mijn rustdagen nu precies hetzelfde eten? En mn moeder maakt vandaag dus frieten :/. Vermijden of niet?

Die keuze is aan jou, afhankelijk van hoe vaak dit voorkomt. Sowieso beperken in hoeveel je ervan eet (en de sauzen) tomatenketchup is bijvoorbeeld al 100x beter dan mayo/pindasaus.

Hoe vaak ga je die vraag @ rustdagen nog stellen voordat je het antwoord accepteert?

Oke, maar het probleem is dat ik vandaag pas ben begonnen met mijn voedingsschema. En ff voor de duidelijk, moet ik op mijn rustdagen nu precies hetzelfde eten?

J.A.

En mn moeder maakt vandaag dus frieten :/. Vermijden of niet?

Als het binnen je schema past kun je dit best wel een keer eten (je hebt toch ruimte gelaten voor avondeten?), alleen 600 kcal zit je met friet erg snel aan dus dat wordt een klein bordje.

22 gram vet, ben je serieus?

Oke, maar het probleem is dat ik vandaag pas ben begonnen met mijn voedingsschema. En ff voor de duidelijk, moet ik op mijn rustdagen nu precies hetzelfde eten?

Aan de hand van je vet percentage, ga ik er vanuit dat je doel afvallen is? Dan zou ik netjes ook op rust dagen ook je schema aanhouden. Als je dan weer van alles gaat bunkeren op je rust dagen dan heeft het niet veel nut.

Één cheat maaltijd (patat / pizza / ect ) per week is best mogelijk als je het daar ook maar bij houdt.

• Topic Starter Topic Starter
heb al geregeld. tortellini i.p.v. frieten

---------- Toegevoegd om 12:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------

Die keuze is aan jou, afhankelijk van hoe vaak dit voorkomt. Sowieso beperken in hoeveel je ervan eet (en de sauzen) tomatenketchup is bijvoorbeeld al 100x beter dan mayo/pindasaus.

Hoe vaak ga je die vraag @ rustdagen nog stellen voordat je het antwoord accepteert?

heb verschillende antwoorden gekregen over rustdagen, dus ik hoor graag meerdere mensen hun mening

• Topic Starter Topic Starter
heb mijn schema nu volledig af. op werkdagen(woensdag en zaterdag) werk ik van 16.00 tot 19.00 dus dan ett ik mijn avondeten om 15.00. voor de rest is alles hetzelfde

Bijlagen

Je hebt echt geen flauw idee wat je aan het doen bent, he?

heb verschillende antwoorden gekregen over rustdagen, dus ik hoor graag meerdere mensen hun mening

Wil je nog meer antwoorden zodat je nog meer gaat twijfelen?

word je moe van...

ga gewoon eens beginnen.. en niet zo veel denken, dat gaat je niet zo goed af.

derde en laatste keer: check je progressie en ga aan de hand van je resultaten aanpassingen maken.

dus aan schema houden en gaan trainen... en natuurlijk moet je dan geen patat gaan lopen vreten slimmerik.

word je moe van...

ga gewoon eens beginnen.. en niet zo veel denken, dat gaat je niet zo goed af.

derde en laatste keer: check je progressie en ga aan de hand van je resultaten aanpassingen maken.

dus aan schema houden en gaan trainen... en natuurlijk moet je dan geen patat gaan lopen vreten slimmerik.

Ja, steeds meer en dezelfde vragen stellen en direct de eerste dag dat ie begint al vragen of ie friet mag cheaten.. :roflol::roflol:

Is het probleem van TS opgelost?

Terug
Naar boven