- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe meer christenen hun geloof proberen te verdedigen, hoe moeilijker het is ze überhaupt serieus te nemen.![]()
Ja, ik geloof in god, omdat er dingen in de Bijbel staan die waar gebeurd zijn, en omdat aan de evolutietheorie meerdere dingen niet kloppen, en omdat ik niet geloof dat niets meer is dan dit leven.
Noem me maar wat je wilt, maar dat is mijn mening.
Ja, ik geloof in god, omdat er dingen in de Bijbel staan die waar gebeurd zijn, en omdat aan de evolutietheorie meerdere dingen niet kloppen, en omdat ik niet geloof dat niets meer is dan dit leven.
Noem me maar wat je wilt, maar dat is mijn mening.
Haha shit... Daar gaat mijn goede argument.
Bedankt hé.![]()
Iemand die niet wetenschappelijk onderlegd is zal tegen een fanatieke creationist snel uitgeluld zijn. De kromme praat van een creationist valt alleen te weerleggen als je ook zelf weet waar je het over hebt. Probleem is dat ook onder creationisten er veel wordt nageluld, kijk maar hoeveel Michael Behe of Kent Hovind aanhalen als ze met argumenten aankomen.
Een leuke diepgaande discussie over de C-14 methode of iets anders kan je vaak wel vergeten als je echt er op in gaat.
Vrij vertaald;ik weet niks meer terug te zeggen.
Puntje voor BuilderB.![]()

Wat ik me vaak afvraag is of die Behe en consorten zelf ook in hun sprookjes geloven, of zo handig zijn in hun retoriek dat ze er gewoon een makkelijke slag in zien om geld te verdienen.
Maar er zullen dingen zijn (die ik lang niet allemaal ken) die gewoonweg onverklaarbaar zijn; hoe is het menselijk oog geëvolueerd bijvoorbeeld?