denk je?
Rot alsjeblieft op met je verhalen.
Wekelijks komen er sekte leiders hier op dbb om mensen te bekoren.
TIEF OP,
Duidelijk?
oke dan sry dat k je heb lastig gevallen
PS: ik ben echt niet bij een of andere enge sekte hoor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
denk je?
Rot alsjeblieft op met je verhalen.
Wekelijks komen er sekte leiders hier op dbb om mensen te bekoren.
TIEF OP,
Duidelijk?
het is eigenlijk gewoon simpel: neem hem aan als je god en bid tot hem. hij zal altijd naar je luisteren. misschien heb je eerst het gevoel dat je tegen een muur staat te praten ofzo, maar na een tijd zul je toch ergens merken dat god gewoon bij je is. en bij dat masturberen, tja in de bijbel staat dat je rein moet proberen zijn. maar er staat ook in dat je niet perfect kunt zijn en dat je altijd ergens om vergeving kunt vragen.
Vertel jezelf lang genoeg een leugen en je gaat er vanzelf in geloven.hij zal altijd naar je luisteren. misschien heb je eerst het gevoel dat je tegen een muur staat te praten ofzo, maar na een tijd zul je toch ergens merken dat god gewoon bij je is.
Gaan alle dieren naar de hel? Omdat ze niet kunnen geloven.
ik weet het zo net nog niet. Ik ben vrij zeker dat veel dingen gewoon zijn ontstaan/ontwikkeld door evolutie die toevallig is gebeurd als gevolg van omstandigheden. Maar als je helemaal terug gaat naar het begin van alles blijft er ergens de vraag hoe iets spontaan kan ontstaan. Ik vind het moeilijk om in een god te geloven zoals die is afgebeeld door de mens, maar ik twijfel wel aan het bestaan van een hogere macht.

Dus ik had beter als dier kunnen zijn geboren want dan was ik zoiezo naar de hemel gegaan?
Hoe zit het trouwens met geestelijk gehandicapten?
Gaan die ook naar de hemel?
En mensen met Lepra?
Dus ik had beter als dier kunnen zijn geboren want dan was ik zoiezo naar de hemel gegaan?
Hoe zit het trouwens met geestelijk gehandicapten?
Gaan die ook naar de hemel?
En mensen met Lepra?

Mijn standpunt: Er valt niet te bewijzen dat god bestaat, maar ook niet dat hij niet bestaat. Ik ben dus neutraal.
Nee ik geloof niet in een god.
Waarom niet?
Eerst zien dan geloven.
Nee ik geloof niet in een god.
Waarom niet?
Eerst zien dan geloven.

hahah nou als je het zo leuk vind om satan te aanbidden en later in de hel met hem wil branden moet je maar vooral zo doorgaan![]()

en waarom denk je dat je hier bent?
als je alles om je heen ziet moet je toch denken dat er iets groots moet zijn geweest om zoiets te maken.
Neen, ik geloof niet in een god gewoon omdat er geen tastbaar bewijs voor is. Mensen die in een god geloven zijn vaak mensen die niet kunnen aanvaarden dat ooit alles gedaan is, dat ze zullen vergaan tot stof en er op geen enkele manier iets van hen zal overblijven. Dat ze sterfelijk zijn dus met geen kans op een leven na de dood. De eigen sterfelijkheid aanvaarden is zeer moeilijk voor een levend wezen en dus doen ze er alles aan om deze sterfelijkheid te ontkennen.
Wat de bijbel betreft is het toch wel opvallend dat die zo goed in het straatje van de machtige heren paste en past. Geef Ceasar wat Ceasar toekomt en andere uitspraken houden de christelijke kudde al jaren mak. Ook kwam het de hoge heren goed uit dat als mensen in een hiernamaals geloven ze gemakkelijker te overtuigen zijn om een leven lang te slaven tegen een aalmoes. De beloning zal toch wel komen als ze sterven en hun het eeuwige leven op een wolk wacht.
Je zou het geloof bijna kunnen omschrijven als een samenzwering van het kapitaal om hun slaven zand in de ogen te strooien.
hoezo sterfelijkheid ontkennen. wij zijn sterfelijk en onvolmaakt. ik geloof in een god. je lichaam zal inderdaad tot stof wedergaan. de geest keert terug naar god. tenminste...