Fitness Seller

Geloof jij in een god?

Peiling Peiling Geloof jij in een God?

• Ja ik geloof in een God, omdat:

Stemmen: 82 24,9%
  • Nee ik geloof niet, omdat:

Stemmen: 207 62,9%
  • ik weet het zo net nog niet.

Stemmen: 40 12,2%

• Totaal stemmers
    329
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hell no
Vroeger kon je de kerk betalen om naar de hemel te gaan..
Dat is voor mij al reden genoeg om sowieso te geloven dat we voort zijn gekomen uit een chemische soep.

onzin en nog eens onzin dat zijn jouw woorden (betalen - hemel)
denk je nou echt dat je zo makkelijk de hemel in komt, god weet alles ook wat in je vervloekte harten zich schuil houd en ook al ben je gelovig en je bid elke dag nog steeds kom je er niet zo makkelijk de hemel binnen je moet er elke dag hard voor werken , En meeste Ongelovige Wezens zijn echt zo stereotypes,

De hemel moet je verdienen eeuwige rust,

probeer maar weer te ontkennen ik verwacht nix anders van een ongelovige aardse wezen

Inderdaad introspectieve mumbo jumbo. Ik geloof heilig in de wetenschap, 1+1=2, op 100°c kookt zuiver water, een steiger van zoveel kg kan een druk van x aan, etc... Ik vind het wel dubieus als men wetenschap begint te maken over zaken waar geen logica achter zit zoals bv psychologie. Mensen zijn geen robots, bepaalde input is niet gelijk aan een bepaalde output. Het verschil tussen spiritualiteit en religie voor mij is repressie.

Maar ik geloof in universele waarheden die je kan blootleggen met introspectieve bullshit. Ik durf te wedden dat mijn stelling bewezen kan worden met een steekproef, al is het alleen op DBB, met de volgende vragen:
1. kan je jouw gedachten beheersen i.e.: je gedachten stoppen wanneer je wil en voor hoe lang je wil?
2. Ben je gelukkig en is dat geluk stabiel?

Ik durf te wedden dat als vraag 1 met "ja" beantwoord wordt, vraag 2 ook met een veel grotere kans "ja" zal beantwoord worden. Terwijl vraag 1 een "nee" is vraag 2 met grotere kans ook "nee" gaat zijn.

Met eenzelfde steekproef als die jij hierboven uit de doeken doet kun je ook zaken binnen psychologie blootleggen natuurlijk. Een bepaalde input zorgt bij het merendeel van de mensen voor een bepaalde output. Wat is dan het verschil met psychologie?

onzin en nog eens onzin dat zijn jouw woorden (betalen - hemel)
denk je nou echt dat je zo makkelijk de hemel in komt, god weet alles ook wat in je vervloekte harten zich schuil houd en ook al ben je gelovig en je bid elke dag nog steeds kom je er niet zo makkelijk de hemel binnen je moet er elke dag hard voor, En meeste Ongelovige Wezens zijn echt zo stereotypes,

probeer maar weer te ontkennen ik verwacht nix anders van een ongelovige aardse wezen
Gozer, shut nou eens een keer the **** up tenzij je weet waar de **** je het over hebt.

Ik verlies met de dag meer hoop in de mensheid naarmate ik meer josti's zoals jij ontmoet.
Ga terug naar de fokking basisschool en lees ff wat geschiedenis boeken door ofzo.

Goddamn

dus jij gelooft niet omdat je ouders er niet zijn(beproefing)
Ik stem voor een permban.
Respectlose stakker.

Gozer, shut nou eens een keer the **** up tenzij je weet waar de **** je het over hebt.

Ik verlies met de dag meer hoop in de mensheid naarmate ik meer josti's zoals jij ontmoet.
Ga terug naar de fokking basisschool en lees ff wat geschiedenis boeken door ofzo.

Goddamn

Respectlose stakker.

kerel waarom kom jij niet mijn mond dicht shutten hahahaha internet held

de eerste 2 klappen krijg je gratis van de zaak en ik stuur je gelijk waar je thuis hoort zondr berouw

Worden die mafketels nog gebanned hiero?

dit is toch niet normaal

kerel waarom kom jij niet mijn mond dicht shutten hahahaha internet held

de eerste 2 klappen krijg je gratis van de zaak en ik stuur je gelijk waar je thuis hoort zondr berouw
Ojee, internet dreigementen.
Wat zijn we allemaal stoer.

Als jij geen respect kan tonen voor mensen, ga dan gewoon terug je grot in.

Ps. Indien je nog meer liefdesverzoeken wil doen, pm me dan. Beetje zonde om het topic nog meer te verpesten denk je niet?

Ojee, internet dreigementen.
Wat zijn we allemaal stoer.

Als jij geen respect kan tonen voor mensen, ga dan gewoon terug je grot in.

Ps. Indien je nog meer liefdesverzoeken wil doen, pm me dan.

wat moet ik opeens grot gaan opzoeken omdat ik toevallig 2 grote ballen heb,
dit is geen internet dreigementen ik gun jouw gewoon iets

Goddamn

Respectlose stakker.

ik vind ook dat jij een permban behoort te hebben!
:p

waarom zeg je "goddamn" terwijl je niet geloofd?
:roflol:

Big T, ik dacht dat jij juist een rationeel persoon was?!

Ik geloof in 1 God: Jesaja.

Nee, ik geloof niet in een god.

Waarom niet? Te onlogisch.

Ik denk niet dat jouw alwetende god dat zo leuk zou vinden.

dat is waar maar als iemand mij 2 hoeken geeft, wat moet ik dan, blijven kijken en niets doen kom op zeg ook al ben je gelovig je hebt je rechten zelfverdedigen misschien,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven