MuscleMeat

Geloof jij in een god?

Peiling Peiling Geloof jij in een God?

• Ja ik geloof in een God, omdat:

Stemmen: 82 24,9%
  • Nee ik geloof niet, omdat:

Stemmen: 207 62,9%
  • ik weet het zo net nog niet.

Stemmen: 40 12,2%

• Totaal stemmers
    329
Status
Niet open voor verdere reacties.
rather die like a man than live like a coward
Gozer, het enige wat jij constant doet is tegenstrijdige bullshit uitspraken neerzetten op dit forum. Ik heb je nog geen 1 zinvolle poste neer zien zetten.
Het is ook best hinderlijk dat je steeds 2pac quote alsof je thuglife bent ofzo. Je bent geen gangster, je bent gewoon een flappie die geen besef heeft van de realiteit.

Maarja, als je echt zo'n man wilt zijn.
Ga naar Israel en vecht daar tot je dood tegen de mensen die je haat. Dan ben je een echte held en iedereen zal echt heel veel respect voor je hebben, vooral iedereen op dit forum.

dan ben je te laat!

net als het voorbeeld dat je een snelweg gaat oversteken omdat je niet geloofd wordt dat iemand je overrijd..........je wilt het immers eerst zien.......toch?

:roflol:

Klopt. Ik moet iig wat bovennatuurlijks hebben gezien.
Lijkt mij wel heftig. Al denk ik dat ik dan wel 7 kleuren sch**t

Gozer, het enige wat jij constant doet is tegenstrijdige bullshit uitspraken neerzetten op dit forum. Ik heb je nog geen 1 zinvolle poste neer zien zetten.
Het is ook best hinderlijk dat je steeds 2pac quote alsof je thuglife bent ofzo. Je bent geen gangster, je bent gewoon een flappie die geen besef heeft van de realiteit.

Maarja, als je echt zo'n man wilt zijn.
Ga naar Israel en vecht daar tot je dood tegen de mensen die je haat. Dan ben je een echte held en iedereen zal echt heel veel respect voor je hebben, vooral iedereen op dit forum.

hahahah frustratie, THUGLIFE babe

Dus wat zeg je dan? Dat iets uit het niets is ontstaan? Is dat niet nog onwaarschijnlijker?

als er al een god bestaat dan moet die wel geevolueerd zijn, dan zit je nog altijd met de evolutietheorie dan is de normale theorie wel geloofwaardiger

Ik geloof in God. Geloof alleen niet in opgelegde regels van bijv een kerk.

Geloven in een God en vertellen hoe je moet leven is totaal iets anders.

Ik geloof in God. Geloof alleen niet in opgelegde regels van bijv een kerk.

Geloven in een God en vertellen hoe je moet leven is totaal iets anders.

wat bedoelt gij daar mee er zijn natuurlijk regels waar gij aan zich moet houden bijvoorbeeld de 10 ........

Waarom moet je je aan de 10 geboden houden? Ik heb mij aan de wet van het land waarin ik verblijf te houden, voor de rest bepaal ik zelf wat ik doe.

hahahaha zowiezo hoort elke wezen zich aan de wet van de land te houden anders is er geen orde

de 10 geboden daar hou je je aan als je gelooft en voor de rest bepaal jij wat je morgen gaat eten of je gaat werken of niet

vrede zij met jou

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven