XXL Nutrition

Geloof jij in een god?

Peiling Peiling Geloof jij in een God?

• Ja ik geloof in een God, omdat:

Stemmen: 82 24,9%
  • Nee ik geloof niet, omdat:

Stemmen: 207 62,9%
  • ik weet het zo net nog niet.

Stemmen: 40 12,2%

• Totaal stemmers
    329
Status
Niet open voor verdere reacties.
het rare is dat darwin op zijn sterfbed heeft gezegd dat zijn theorie onwaar was en dat God bestaat...

Beste Melkisgoed,

Laten we wat afspreken. Iedere keer als je denkt een argument te hebben verzonnen en dit wil posten, zet je je computer uit, vlak voor je de neiging krijgt om op 'Antwoord verwerken' te klikken. Letterlijk IEDER (écht ieder) argument dat je hebt gegeven is al jaren dood en begraven. Je gelooft in sprookjes, leugens en verdraaiingen.

Onzin dus...

The “Lady Hope Story”, published in 1915, claimed that Darwin had reverted back to Christianity on his sickbed. The claims were refuted by Darwin’s children and have been dismissed as false by historians.[139] His last words were to his family, telling Emma "I am not the least afraid of death – Remember what a good wife you have been to me – Tell all my children to remember how good they have been to me", then as she laid down for a rest, he repeatedly told Henrietta and Francis "It's almost worth while to be sick to be nursed by you".

Bedankt Ron. :D (heb je een bron, Ron?)

Ik hoop dat melkisgoed inziet dat hij een vals getuigenis heeft gegeven. :roflol: Do you Melkisgoed?

Hé! BR als schermafbeelding op een bb-forum. 'Flex!'

Mijn bron is de Engelstalige Wikipedia, gewoon zoeken op Darwin. Wikipedia verwijst op zijn beurt weer naar andere bronnen.

Het Darwin-heeft-zich-op-zijn-sterfbed-bekeerd-verhaal is een hardnekkige mythe, die al jaren de ronde doet en geloofwaardig is geworden. Verder heb ik begrepen dat Jezus aan het kruis tot atheïst verworden is.

Melkisgoed barst van de typische moslimleugens. Dit soort onzin hoor ik wel vaker onder de moslims, echt raar.

Neil armstrong heeft zogezegd ook 'allah akbar' gehoord tijdens de eerste maandlanding en dat hij moslim is geworden. :rolleyes:

Darwin was een gestoorde fantast en zijn volgelingen zijn nog gestoorder dan hij. Evolutie biologen zijn stuk voor stuk leugenaars en bedriegers, 1 van de eerste was Haeckel, die met bewijs sjoemelde en foto's manipuleerde om de evolutiecrap in stand te houden. 100 jaar verder wordt zijn theorie nog steeds in enkele studieboeken in Amerika opgenomen, ondanks het feit dat zijn theorie allang al ontkracht is en zijn manipulatie al decennia lang bekend is.

Zo is er gesjoemeld met fossielen die als bewijs dienden als zijnde de voorouders van de mens. Zo wordt er ook nog steeds gesjoemeld met Lucie, die nu als de voorouder van de mens wordt gezien. Er wordt gesjoemeld met botten van "fossielen" om de evolutiecrap maar in stand te houden.

Ja de wereld van creationisten is natuurlijk wel betrouwbaar. Harun Yahya heeft een veroordeling aan de broek, net zoals Kent Hovind.

Melkisgoed je blijft maar crap spuien maar enig bewijs lever je zelf nooit. Buiten dan copy pastes van gare sites.

Maar goed je moet toch wat om te blijven geloven in iets waar 0% bewijs voor is. Evolutie kent talrijke bewijzen, het bestaan van een god of zelfs maar 1 van de bijbelse figuren geen enkel.

Ik...ik denk dat ik ovegehaald ben door deze ongelooflijk sterk beargumenteerde redevoeringen van Dhr. Melkisgoed...de aarde is echt maar 6000 jaar oud en Darwin en andere wetenschappers zijn manipulerende boeven...

(welkom op ignore lijst)

Er zijn 2 dingen oneindig!

De menselijke domheid!
En het heelal!

- Einstein.

Het verhaal van god is verzonnen door een of andere dwaas, die heeft net zo lang zitten denken over hoe de aarde is ontstaan totdat hij er niet meer uit kwam.. En toen maar heeft bedacht dat iemand alles in elkaar getoverd heeft! Toen is hij dat gaan verspreiden en omdat andere mensen het ook allemaal niet wisten zijn ze maar in het verhaal gaan geloven.. Zo is het balletje gaan rollen en is het geloof ontstaan!

De menselijke domheid!
En het heelal!

- Einstein.

Het verhaal van god is verzonnen door een of andere dwaas, die heeft net zo lang zitten denken over hoe de aarde is ontstaan totdat hij er niet meer uit kwam.. En toen maar heeft bedacht dat iemand alles in elkaar getoverd heeft! Toen is hij dat gaan verspreiden en omdat andere mensen het ook allemaal niet wisten zijn ze maar in het verhaal gaan geloven.. Zo is het balletje gaan rollen en is het geloof ontstaan!

Het lijkt me dan knap dat een verzonne verhaal al een paar duizend jaar bestaat. En dan heb ik het nog niet eens over de miljarden mensen de erin geloven

Geef mij een een groep mensen, paar eilanden, wat brainwash tactieken en ik bezorg je een army van Zeus'ers, nog gekker dan de moslims!

Wtf boeit het kwantiteit argument btw ? 2 miljard christenen geloven dat jezus god is vs 1,5 miljard moslims die geloven dat jezus een profeet was. Christenen winnen. Bekeer je maar tot het christendom adil :rolleyes:

Wat je ook gelooft Adil, er zijn altijd meer mensen die het niet geloven.

Ik geloof wel, ma het is zo'n beetje een twijfelachtige zaak. Zelf geloof ik omdat je op het einde niets anders hebt dan je geloof. ik zeg altijd wel
" we zullen straks wel zien ",,,,alhoewel ik het liever nu wil weten wat al die tijd die ik in de mis zit te verkloten zouk dan wel beter besteed hebben aan iets anders:mad: Ma ik geloof

Laatst bewerkt:

De menselijke domheid!
En het heelal!

- Einstein.

en als je het niet geloofde ging je voor eeuwig het hellevuur in

Darwin was een gestoorde fantast en zijn volgelingen zijn nog gestoorder dan hij. Evolutie biologen zijn stuk voor stuk leugenaars en bedriegers, 1 van de eerste was Haeckel, die met bewijs sjoemelde en foto's manipuleerde om de evolutiecrap in stand te houden. 100 jaar verder wordt zijn theorie nog steeds in enkele studieboeken in Amerika opgenomen, ondanks het feit dat zijn theorie allang al ontkracht is en zijn manipulatie al decennia lang bekend is.

Zo is er gesjoemeld met fossielen die als bewijs dienden als zijnde de voorouders van de mens. Zo wordt er ook nog steeds gesjoemeld met Lucie, die nu als de voorouder van de mens wordt gezien. Er wordt gesjoemeld met botten van "fossielen" om de evolutiecrap maar in stand te houden.

Er word gesjoemeld met jouw brein door andere gelovigen.

Wij worden inmiddels allemaal kotsziek van die onzin die jij verspreid. GA EENS LEZEN!!!! Begin eens met de biografie van Darwin. Hij was helemaal niet de persoon die jij denkt dat hij was.

Totdat jij je eens serieus gaat verdiepen in de dingen waarin je niet geloofd nemen wij je echt absoluut niet serieus. Het is overduidelijk dat je niet weet waar je het over hebt dus je woord is absoluut niks waard. Geen enkel argument kun je onderbouwen.
Wordt eens volwassen en laat je infantiele denkwijze en ideeën achter je.

Geef mij een een groep mensen, paar eilanden, wat brainwash tactieken en ik bezorg je een army van Zeus'ers, nog gekker dan de moslims!

Wtf boeit het kwantiteit argument btw ? 2 miljard christenen geloven dat jezus god is vs 1,5 miljard moslims die geloven dat jezus een profeet was. Christenen winnen. Bekeer je maar tot het christendom adil :rolleyes:

ik heb het over iedereen die in god gelooft ongeacht de geloof zelf.

Heeft de wetenschap niet bewezen dat tijd een illusie is en materie tijdelijk samengekomen energie? Wat blijft er dan over?

Overigens zijn religies per definitie niet de waarheid, omdat ze gebaseerd zijn op angst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven