- Waardering
- 99
het rare is dat darwin op zijn sterfbed heeft gezegd dat zijn theorie onwaar was en dat God bestaat...
Beste Melkisgoed,
Laten we wat afspreken. Iedere keer als je denkt een argument te hebben verzonnen en dit wil posten, zet je je computer uit, vlak voor je de neiging krijgt om op 'Antwoord verwerken' te klikken. Letterlijk IEDER (écht ieder) argument dat je hebt gegeven is al jaren dood en begraven. Je gelooft in sprookjes, leugens en verdraaiingen.
Onzin dus...
The “Lady Hope Story”, published in 1915, claimed that Darwin had reverted back to Christianity on his sickbed. The claims were refuted by Darwin’s children and have been dismissed as false by historians.[139] His last words were to his family, telling Emma "I am not the least afraid of death – Remember what a good wife you have been to me – Tell all my children to remember how good they have been to me", then as she laid down for a rest, he repeatedly told Henrietta and Francis "It's almost worth while to be sick to be nursed by you".
Bedankt Ron.
(heb je een bron, Ron?)Ik hoop dat melkisgoed inziet dat hij een vals getuigenis heeft gegeven.
Do you Melkisgoed?

Ma ik geloof