AndroidHealthClinic

Geloof jij in een god?

Peiling Peiling Geloof jij in een God?

• Ja ik geloof in een God, omdat:

Stemmen: 82 24,9%
  • Nee ik geloof niet, omdat:

Stemmen: 207 62,9%
  • ik weet het zo net nog niet.

Stemmen: 40 12,2%

• Totaal stemmers
    329
Status
Niet open voor verdere reacties.
Citaat:
Origineel gepost door melkisgoed [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Tijdens zijn zeereis kreeg hij hallucinaties door zijn zeeziekte en kwam met de meest onnozele fantasieën (bestaan tegenwoordig medicijnen voor)

Als je On the Origin of Species nooit gelezen kan je beter je mond houden. Dat is het werk van een geniaal persoon niet van iemand die aan het hallucineren is.

Ik snap niet dat iemand nog wilt antwoorden op zo'n zever. Wat melkisgoed allemaal raaskalt berust op zaken uit allerlei bronnen van anti-evolutionisten die niet verlegen zitten met een leugen.
Iemand die een geniaal iemand als Charles Darwin afdoet als een gek die hallucinaties had verdient geen repliek vindt ik. Ik vraag mij trouwens af of melkisgoed al ooit wel eens een ernstig boek gelezen heeft dat verder gaat dan wat verzamelde brol op internet en de comics in de dagelijkse krant.
Neen melkisgoed ik ga niet antwoorden op jouw eventuele wederwoord, behalve natuurlijk als je met serieuze bewijzen tegen de evolutietheorie op de proppen kan komen. Maar dat is slechts een illusie, want die bewijzen zijn er niet terwijl er wel veel feiten te verzamelen zijn die deze theorie bevestigen.

Als je On the Origin of Species nooit gelezen kan je beter je mond houden. Dat is het werk van een geniaal persoon niet van iemand die aan het hallucineren is.

heb jij de bijbel wel eens gelezen dan? (dit is trouwens geen aanval hoor maar gewoon een vraag!):o

Ik snap niet dat iemand nog wilt antwoorden op zo'n zever. Wat melkisgoed allemaal raaskalt berust op zaken uit allerlei bronnen van anti-evolutionisten die niet verlegen zitten met een leugen.
Iemand die een geniaal iemand als Charles Darwin afdoet als een gek die hallucinaties had verdient geen repliek vindt ik. Ik vraag mij trouwens af of melkisgoed al ooit wel eens een ernstig boek gelezen heeft dat verder gaat dan wat verzamelde brol op internet en de comics in de dagelijkse krant.
Neen melkisgoed ik ga niet antwoorden op jouw eventuele wederwoord, behalve natuurlijk als je met serieuze bewijzen tegen de evolutietheorie op de proppen kan komen. Maar dat is slechts een illusie, want die bewijzen zijn er niet terwijl er wel veel feiten te verzamelen zijn die deze theorie bevestigen.

Toch zijn er ook genoeg wetenschappers die in het creationisme geloven! En dan bedoel ik dus bijvoorbeeld biologen of geologen, ik zal straks een kijken of ik ook wat namen kan vinden

Toch zijn er ook genoeg wetenschappers die in het creationisme geloven! En dan bedoel ik dus bijvoorbeeld biologen of geologen, ik zal straks een kijken of ik ook wat namen kan vinden

Ik twijfel daar niet aan, er zijn uiteraard gelovige mensen te vinden in alle lagen van de bevolking. Maar dat doet uiteraard niets af aan de waarde van de bewijzen die geleverd kunnen worden om de evolutietheorie voor waarheid aan te nemen, terwijl de beweringen van de bijbel door niets gestaafd worden.
En ja, ik bijvoorbeeld heb het oude testament gelezen, je kan geen evaluatie maken als je beide kanten niet bestudeerd hebt vindt ik.

Ow nee, toch niet weer dit topic he !
DutchArmy je bent 24 kerel, dan ben je dus volwassen althans dat hoor je te zijn,maar goed jij gelooft ook nog steeds in spookjes.

Echt niet meer normaal wbt triestheid van religie, heb me ook weer kapot geergert aan de christen in italie de afgelopen tijd ...wat een stumpers ook allemaal.
Als ik dat zie hoeveel mensen nog indoctrineert zijn door dat achterlijke achterhaalde boek genaamd de bijbel...onbegrijpelijk !

Wordt toch eens wakker allemaal stelletjes kinders......volwassen kleuters !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Achja, ze ontkennen tenminste de Holocaust niet hé :rolleyes:

Er is geen enkele reden te bedenken waarom wetenschappers zouden liegen en bedriegen want ze winnen daar absoluut niets bij, er is geen motief. De religies hebben er wel alle baat bij om de mensen wat wijs te maken. Money in de pocket, kijk maar naar scientology.

De reden om te liegen en bedriegen en sjoemelen met fossielen en het nog steeds onderwijzen van absurde ideeen die zelfs door darwinisten niet meer worden erkend (piltdown man en nog vele andere voorbeelden) is enkel om een schepper te ontkennen en een ideologie van anti-religie in stand te houden.

Origin of Species

Ik heb het vaker gelezen dan menig voorvechter der darwinisme. Heb meerdere versies gelezen en elk druk is weer onnozeler dan de ander, van onzin tot visen die in de lucht springen en veranderen in krokodillen tot beren die leren zwemmen en die evolueren tot walvissen. Onzin die nergens op gebasseerd is en waarvan niet eens een tussenfossiel van gevonden is. Onzin van botten die gevonden zijn en waar tanden van verschillende dieren zijn toegevoegd en waar gekke proffesoren al meteen de huidskleur etc. van weten (huidskleur weten uit botten, misschien hallucineren deze fantasten ook als hun god?)

Evolutie is voor kleuters die nog steeds naar pokemon kijken en gekke proffesoren die hier voorvechter van zijn geloofden ook in het milleniumprobleem en zwarte gaten bij de LHC lancering. Ik raak pas overtuigd als er bewijs is tot evolutie, geen gestoorde fantasie waarvan de ene professor weer wat anders zegt dan de andere autist. Tot die tijd blijf ik agnost.

De reden om te liegen en bedriegen en sjoemelen met fossielen en het nog steeds onderwijzen van absurde ideeen die zelfs door darwinisten niet meer worden erkend (piltdown man en nog vele andere voorbeelden) is enkel om een schepper te ontkennen en een ideologie van anti-religie in stand te houden.

Welk voordeel heeft een wetenschapper er dan bij om een schepper te ontkennen en een ideologie van anti-religie in stand te houden?

Om zich een gestoorde professor te kunnen noemen, net als de gekken achter het mileniumprobleem en LHC-collision

Vergeet de atoom oorlog, zure regen, gat in de ozonlaag en opwarming van de aarde niet!

Ik denk dat iedereen zich wel graag een gestoorde professor wil noemen, bedankt voor dit inzicht.

Om zich een gestoorde professor te kunnen noemen, net als de gekken achter het mileniumprobleem en LHC-collision

****ing r*tard, het is een wonder dat we uit de dark ages zijn gekomen met mensen zoals jij.

Wat is jou alternatieve hypothese op de evolutietheorie? Kom niet aan met creationisme op het moment dat je jezelf voordoet als iemand die sceptisch is en bewijsvoering belangrijk vindt.

****ing r*tard, het is een wonder dat we uit de dark ages zijn gekomen met mensen zoals jij.

Wat is jou alternatieve hypothese op de evolutietheorie? Kom niet aan met creationisme op het moment dat je jezelf voordoet als iemand die sceptisch is en bewijsvoering belangrijk vindt.

r*tard, dat jij gelooft dat apen mensen werpen en je niet openstaat voor iets anders dan onbewezen apensprookjes zegt eerder wat over darwinisten dan vrijdenkers.

sinds wanneer is de evolutietheorie bewezen?

Darwin's hallucinaties zijn eind 20e eeuw al ontkracht.

Ik geloof eerder dat aliens de mensen hebben onderwezen, waardoor we in staat zijn geweest tot grootse dingen (architectuur, de piramides, andere bouwwerken waarvan nog steeds niet duidelijk is hoe het gebouwd is etc.)

het idee van Erich Von Däniken

veel geloofwaardiger dan vissen die in de lucht springen en evolueren in vogels (kan alleen in tekenfilms als pokemon gebeuren)

En wat is de evolutietheorie, dat je voorvader een aap is? Waar basseren apenaanbidders dit op? waarom geven apen nog steeds apen en geen mensen?

r*tard, dat jij gelooft dat apen mensen werpen en je niet openstaat voor iets anders dan onbewezen apensprookjes zegt eerder wat over darwinisten dan vrijdenkers.
Die uitspraak maakt duidelijk hoe weinig je van evolutietheorie begrijpt. Natuurlijk slaat het nergens op dat apen mensen werpen, dat beweert men ook niet.

sinds wanneer is de evolutietheorie bewezen?
Niet, een onomstotelijk bewijs voor zoiets is sowieso onmogelijk.

Darwin's hallucinaties zijn eind 20e eeuw al ontkracht.
Bron?

Ik geloof eerder dat aliens de mensen hebben onderwezen, waardoor we in staat zijn geweest tot grootse dingen (architectuur, de piramides, andere bouwwerken waarvan nog steeds niet duidelijk is hoe het gebouwd is etc.)

het idee van Erich Von Däniken
Leuk idee. Bewijs? nee
veel geloofwaardiger dan vissen die in de lucht springen en evolueren in vogels (kan alleen in tekenfilms als pokemon gebeuren)
Een stuk minder geloofwaardiger, want het vereist een nieuwe entiteit (aliens). Evolutie heeft dat niet nodig.

En wat is de evolutietheorie, dat je opa een aap is? Waar basseren apenaanbidders dit op? waarom geven apen nog steeds apen en geen mensen :confused:
Apen geven apen omdat apen apen zijn, en geen mensen.
Wat is je punt?

Dat is evolutietheorie niet.

Even deze discussie samenvatten:

melkisgoed: evolutie, opa is aap?
Fox: nee, dat is evloutie niet

Zo kunnen we blijven doorgaan tot jij de moeite doet iets bij te leren over evolutietheorie.

Hoe verklaren jullie religieuzen dat foetussen van dolfijnen achterpootjes hebben? Bewezen is dat de voorouders van dolfijnen landdieren waren, maar hoe verklaren jullie dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven