JvR90
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voorstanders van het creationisme zijn geen wetenschappers, ookal beweren ze van wel.

Toch denk ik wel dat de meesten wat slimmer zijn dan jou...![]()
Ik acht die kans vrij klein. FF heeft toch wel een intelligentie die bovenmatig te noemen is, creationisten hebben een gedeelte van hun intelligentie uitgeschakeld omdat ze anders in conflict komen met hun religieuze gedachten.
Maakt niet uit. Wat ze doen is onwetenschappelijk. In feite is het een verraad naar de wetenschappelijke wereld toe. Het is niet eerlijk tegenover alle wetenschappers die ethisch werken, en hun theorieën volgens bepaalde normen opstellen.Toch denk ik wel dat de meesten wat slimmer zijn dan jou...![]()
De gemiddelde christelijke bioloog zal normaal niet voor het creationisme zijn, en dus buiten de groep vallen waa ik het over had.ik had het niet over de gemiddelde creationist, maar de christelijke wetenschapper (bioloog/geoloog)

De mens is niet slim genoeg om zijn eigen domheid te bevatten!

Wat een onzin. uit de duim gezogen en de fossielen die ze opnoemen heeft geen enkel verband met elkaar en is nergens op gebasseerd, enkel op fantasie.
Onderbouwd met moeilijke Latijnse woorden om maar slim te formuleren, maar al geef je een aap een gouden ring...
Het embryo van elk zoogdier ziet er vrijwel exact hetzelfde uit in het eerste stadium. Het embryo van een dolfijn heeft achterpoten die in een later stadium van de embryonale ontwikkeling verdwijnen wanneer de genen van het dier tot expressie komen.
Verklaar.
Hahaha, loopt dit k*ttopic nu nog altijd. Lijkt wel een verzamelbak voor al het DBB schorem.
Discussiëren over levensopvattingen, de ene al achterlijker dan de andere, get a life.
Verklaar waarom apen nog steeds bestaan en ze geen mensen werpen of andersom als embryo's toch hetzelfde zijn.
Verklaar dan ook waarom er zoveel bouwwerken en beschavingen zijn geweest waar men tot op heden nog steeds niet weet waar de kennis vandaan is gehaald (miya's, de piramides etc.)
Dit zou mogelijk kunnen zijn als een hogere macht (bv. aliens) ons de kennis hebben bijgebracht waardoor wij tot grootse dingen in staat zijn geweest, en niet omdat embryo's overal hetzelfde zijn en toch anders (waarom probeer ik het ook, zucht...)
Nee god is gebaseerd op feiten..Wat een onzin. uit de duim gezogen en de fossielen die ze opnoemen heeft geen enkel verband met elkaar en is nergens op gebasseerd, enkel op fantasie.