AndroidHealthClinic

Geloof jij in een god?

Peiling Peiling Geloof jij in een God?

• Ja ik geloof in een God, omdat:

Stemmen: 82 24,9%
  • Nee ik geloof niet, omdat:

Stemmen: 207 62,9%
  • ik weet het zo net nog niet.

Stemmen: 40 12,2%

• Totaal stemmers
    329
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik een ban voorstellen voor dit topic voor melkisgoed? Je hebt werkelijk waar niets constructiefs bij te dragen en krakeelt alleen maar godsvergeten domme onzin uit. Het achterlijkheidsniveau is zo hoog dat ik eerder denk dat je een troll bent, dan iemand met een serieuze mening.

Ik vind 'm juist vermakelijk. Zo blijft het hier lekker druk. :D

Laat we het maar niet hebben over de childrapers van de biblebelt dan.

Laat we het maar niet hebben over de childrapers van de biblebelt dan.

Ik weet het, ik weet het, mag ik , mag ik?

Het begon allemaal bij de almachtige visjes. van daaruit is alles ontstaan wat we nu aan soorten kennen. Kangeroe was ook een visje, een visje dat langzaam maar zeker leerde springen op 2 poten.

Indische olifant heeft kleine oren, omdat de visjes in die streek anders waren dan de visjes in Afrika.

Lama's waren ook visjes, hele zeldzame visjes die alleen in de VS voorkwamen. Kamelen en dromedarissen waren weer visjes die zich aan de woestijn aanpasten. Het is heel simpel, de hele wereld en het leven draait gewoon om visjes.

Het begon allemaal bij de almachtige visjes. van daaruit is alles ontstaan wat we nu aan soorten kennen. Kangeroe was ook een visje, een visje dat langzaam maar zeker leerde springen op 2 poten.

Indische olifant heeft kleine oren, omdat de visjes in die streek anders waren dan de visjes in Afrika.

Lama's waren ook visjes, hele zeldzame visjes die alleen in de VS voorkwamen. Kamelen en dromedarissen waren weer visjes die zich aan de woestijn aanpasten. Het is heel simpel, de hele wereld en het leven draait gewoon om visjes.

Misschien is je Engels niet heel denderend, maar Eric had het over gelovige mensen die, ondanks hun geloof, toch kinderen aanranden/ verkrachten. Wat heeft dat met vissen te maken? Ik begrijp je antwoord niet helemaal.

Kan je wel schijten of ben je daar ook te dom voor?

Jou hersenen zijn te beperkt om het grandiooze in de evolutie te zien. Laat het nou maar gaan en ga lekker verder met je subliminaal leventje.

Misschien is je Engels niet heel denderend, maar Eric had het over gelovige mensen die, ondanks hun geloof, toch kinderen aanranden/ verkrachten. Wat heeft dat met vissen te maken? Ik begrijp je antwoord niet helemaal.

En jij snapt het ook niet.

Ik wordt oprecht treurig als ik jouw verstandelijke vermogen probeer in te schatten, deze post laat zien dat je volstrek achterlijk bent.

Voor elk dier een ander visje :roflol: Holy shit

Melkisgoed = troll

Niemand met een half verstand haalt het in z'n hoofd om ZOVEEL achterlijks te posten. (maar goed, misschien ben ik wel gewoon naief, of is de originele melkisgoed per ongeluk met z'n nageboorte verwisseld) Daarbij gaat hij, zelfs voor een creationist, wel zéér weinig in op tegenwerpingen. Een lolletje is leuk, maar als Big T dit subforum een google-oase van creationisme wil laten worden...

Melkisgoed = troll

Niemand met een half verstand haalt het in z'n hoofd om ZOVEEL achterlijks te posten. (maar goed, misschien ben ik wel gewoon naief, of is de originele melkisgoed per ongeluk met z'n nageboorte verwisseld) Daarbij gaat hij, zelfs voor een creationist, wel zéér weinig in op tegenwerpingen. Een lolletje is leuk, maar als Big T dit subforum een google-oase van creationisme wil laten worden...

ik ben geen creationist maar van Erich von Däniken.

Zeer geloofwaardige boeken, misschien dat Darwinisten eens open minded zouden zijn en de volgende boeken in hun collectie nemen:

* Waren de goden kosmonauten? Onopgeloste raadsels uit het verleden (1968).
* Terug naar de sterren (1969)
* Goud der goden (1972).
* Mijn visie in woord en beeld (1973)
* Verschijningen (1974).
* Bewijzen (1977).
* Profeet van het verleden (1979).
* De dag dat de goden kwamen (1984).
* De fantastische werkelijkheid (1985).
* Zijn wij godenkinderen? (1987).
* De ogen van de sfinx (1989).
* Signalen uit het Stenen Tijdperk (1991).
* De terugkeer van de goden (1992).
* Erfenis van de Maya's (1993).
* In de schaduw van de piramiden (1995).
* Tekens voor de eeuwigheid. De boodscap van Nazca (1997).
* In naam van Zeus. Goden-Raadsels-Argonauten (1999).
* De goden waren kosmonauten (2001).

Nou, die gelovige mensen die ondanks hun geloof toch kinderen aanranden, zijn ontstaan uit een heel speciaal ras visjes.

Zeer geloofwaardige boeken, misschien dat Darwinisten eens open minded zouden zijn en de volgende boeken in hun collectie nemen:

* Waren de goden kosmonauten? Onopgeloste raadsels uit het verleden (1968).
* Terug naar de sterren (1969)
* Goud der goden (1972).
* Mijn visie in woord en beeld (1973)
* Verschijningen (1974).
* Bewijzen (1977).
* Profeet van het verleden (1979).
* De dag dat de goden kwamen (1984).
* De fantastische werkelijkheid (1985).
* Zijn wij godenkinderen? (1987).
* De ogen van de sfinx (1989).
* Signalen uit het Stenen Tijdperk (1991).
* De terugkeer van de goden (1992).
* Erfenis van de Maya's (1993).
* In de schaduw van de piramiden (1995).
* Tekens voor de eeuwigheid. De boodscap van Nazca (1997).
* In naam van Zeus. Goden-Raadsels-Argonauten (1999).
* De goden waren kosmonauten (2001).
En die jij heb als erg intellectueel persoon natuurlijk allemaal gelezen? Haha yeah right.

Voortbouwend op het werk van anderen, opperde Von Däniken dat als er intelligente buitenaardse wezens bestaan en die in het verleden de aarde hebben bezocht, het archeologisch materiaal dat moet kunnen aantonen. In het verlengde hiervan heeft hij ook geopperd dat de evolutie van de mens in het verleden is gemanipuleerd door buitenaardse wezens.

Von Däniken's run-ins with the law started at an early age. As a boy scout he was brought before a judge to answer charges that he had taken money from the treasury. In 1960, he worked in hotels and restaurants across Switzerland and was convicted of fraud, serving a prison sentence for defrauding his boss at one hotel. In 1967, soon after the "Chariots of the Gods" was published he was arrested and charged by Interpol with fraud and tax evasion for non-payment of $14,000.00. On behalf of the prosecution, he was subjected to psychological examinations. These results of the examinations, made during preliminary inquiry, were read during trial without the defense being allowed to cross-examine them.[3] During the investigation authorities uncovered a large personal debt totaling $700,000.00. Von Däniken was eventually found guilty of embezzlement and served more than three years in prison.[citation needed] In 1982, the conviction was overturned by the Graubünden cantonal court. During his jail time he wrote his second book: Return to the Stars. These convictions dogged von Däniken, who was at times not permitted a visa to enter the United States. This caused him to become a no-show at several speaking engagements including a "Legendary Times" San Francisco, California seminar in May 2004.

By 1982, after further controversies, he could not find an English or American publisher for his tenth book. Although in the past few years his theories have made a modest resurgence, a huge, multi-million dollar theme park based on von Daniken's persona was a financial disappointment and closed in November 2006 due to poor attendance.

His daughter Samantha von Däniken, an interior designer and psychic healer[4] was evicted from her home by bailiffs in 2009, after her £1.6m home was repossessed by Halifax. She had previously been evicted from her home in 2004 after failing to meet mortgage repayments to Mortgages plc

Most historians regard his claims as pseudoscience, and are of the opinion that he is drawing far-reaching conclusions from little evidence and is disregarding more likely alternative hypotheses, but a large group of followers, some of whom have written books of their own, are of the opinion that his theories are likely to be true.

Von Däniken has used photographs of pottery depicting UFOs, claiming that the pottery came from an archaeological dig dating back to biblical times. The television series 'Nova' determined that this was a fraud - they even located the potter involved. When confronted with this evidence, von Däniken argued that the deception was justified because some people would only believe his theories if they saw actual proof (Shown on UK television in the Horizon, BBC documentary, "The Case of the Ancient Astronauts," first aired 3/8/78).

:D

Ik denk dat melkisgoed Mr X aka musclebear is, ik herken bepaalde patronen in zijn gedrag, en dan die alien-onzin...

Darwin gaat in de ontwikkeling van zijn theorie uit van een fundamentele veronderstelling: "De ontwikkeling van levende wezens hangt van de strijd om te overleven af. De sterken zullen de strijd winnen. De zwakken zijn gedoemd tot ondergang.

Volgens Darwin is er een meedogenloze strijd om het bestaan en een eeuwig conflict in de natuur. De sterken zullen de zwakkeren altijd overmeesteren en evolutie zal hierdoor mogelijk worden. De ondertitel die hij aan zijn boek The Origin of Species gaf; "De oorsprong van soorten door natuurlijke selectie en de instandhouding van de bevoorrechte rassen in de strijd om het bestaan", geeft deze opvatting pregnant weer.

Toen het darwinisme het racisme voedde in de 19de eeuw, vormde hij de basis van een ideologie, dat zich in de 20ste eeuw zou ontwikkelen en de wereld in het bloedigste conflict zou storten: nazisme.

Communisten gebruikten het darwinistische idee van het conflict van de klassen, en accepteerden daarmee de moord en bloedvergieten als legitieme methoden van politieke en sociale controle.

Het fascisme, wiens wortelen in het darwinistische concept ligt, veroorzaakte de dood van miljoenen onschuldige mensen. Deze vreselijke ideologie sleurde vele landen in een draaikolk van vernietiging en ellende.

Verder beweerde Darwin dat "de strijd om het bestaan" ook geldig was tussen menselijke rassen. Volgens deze fabelachtige bewering overwonnen de bevoorrechte rassen. De bevoorrechte rassen waren volgens Darwin witte Eurpeanen. De Afrikaanse of Aziatische rassen lagen achter in de strijd om het bestaan. Darwin ging verder in zijn bewering en suggereerde dat deze rassen binnen korte tijd de strijd om het bestaan helemaal zouden verliezen, en dus volkomen zouden uitsterven:

In een nabije toekomst, niet verder dan een paar eeuwen, zullen de geciviliseerde mensenrassen vrijwel zeker de wilde rassen over de hele wereld uitroeien en vervangen. Tegelijkertijd zullen de anthropomorphous apen …ongetwijfeld uitgeroeid worden. De kloof tussen de mens en zijn naaste verwanten zullen dan ruimer worden. Hierdoor zullen rassen de hedendaagse Europese rassen... je raadt het al.

De Indische antropologist Lalita Vidyarthi legt uit hoe Darwins theorie racisme opdrong aan de sociale wetenschappen:

Zijn (Darwins) theorie van dat de sterksten zullen overleven, werd van harte verwelkomd door de hedendaagse sociale wetenschappers, en ze geloofden dat de mensheid verschillende trappen van de evolutie hadden doorlopen en in de civilisatie van de witte ras hun hoogtepunt hadden bereikt.

Opvallend dat blanken dit massaal accepteren (een ideologie gebasseerd op niets, enkel rascisme, sprookjes en een hoop fantasie) en het kinderen willen indoctrineren over de hele wereld.

Prima, geloof maar in apen, MAAR VAL MIJ EN DE REST ER NIET MEE LASTIG!

apen als je voorvader zien is prehistorisch gedrag en ik leef anno 2009.

Nee, ik ben geen creationist, maar ik quote wel de maniakale minkukel Harun Yayha....

JEEEEEEEEEEEZUS Melkisgoed, dit is wel heel slecht knip en plak werk. Heb in ieder geval het fatsoen (of in dit geval het gore lef) om je bronnen te vermelden:

http://www.harunyahya.com/other/hollands/terrorisme7.php

Op dergelijke intellectuele armoede mag wat mij betreft een strafpunt staan. Geen bronvermelding bij citeren = -1

En maar Sociaal darwinisme blijven ophalen als zijnde een vondst van Darwin zelf. Hoe dom kan je zijn?

2lka344.jpg

vond m op t net...
Als ik de belachelijke spelfouten negeer zegt de affiche dus dat God waarschijnlijk niet bestaat en dat die gelovigen beter hun kinderen verkrachten.
Bizarre mening heb je, melkie.

Of staat er "you better rape you're children" als in "je kan beter verkrachten, want jullie zijn kinderen". Al even bizar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven