XXL Nutrition

Geloof jij in een god?

Peiling Peiling Geloof jij in een God?

• Ja ik geloof in een God, omdat:

Stemmen: 82 24,9%
  • Nee ik geloof niet, omdat:

Stemmen: 207 62,9%
  • ik weet het zo net nog niet.

Stemmen: 40 12,2%

• Totaal stemmers
    329
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, ik ben geen creationist, maar ik quote wel de maniakale minkukel Harun Yayha....

JEEEEEEEEEEEZUS Melkisgoed, dit is wel heel slecht knip en plak werk. Heb in ieder geval het fatsoen (of in dit geval het gore lef) om je bronnen te vermelden:

http://www.harunyahya.com/other/hollands/terrorisme7.php

Op dergelijke intellectuele armoede mag wat mij betreft een strafpunt staan. Geen bronvermelding bij citeren = -1

don't blame the messenger.

hij kan er ook niuets aan doen dat 90% van de wereld verkracht is door het darwinisme. 6 miljoen joden vergast door hetnazisme, 20 miljoen russen dood door het communisme, irak en afghanistan door het fascisme, allemaal dankzij de hallucinaties van het darwinisme, gebasseerd op NIETs, enkel sprookjes, BAH!

Serieus man, dit kan niet echt zijn. Geweldige troll :D

Als Hitler al geinspireerd was dan was het toch wel door Martin Luther, 1 van de grondleggers van het Protestantisme.

Luther schreef in 1543 het boek 'Over de joden en hun leugens'. Dat werk werd door Hitler driftig gebruikt in zijn retoriek tegen de Joden.

De 7 ideeen van Luther in 1543 :

-Synagogen en Joodse scholen moeten in brand gestoken worden.
-Huizen van Joden moeten afgebroken en verwoest worden.
-Joodse gebedsboeken moeten afgenomen worden.
-Rabbijnen en andere Joodse geletterden moet, op straffe van de dood, verboden worden ooit nog iemand het Joodse geloof te leren.
-Sieraden en geld van de Joden moet afgenomen worden.
-Joden mogen zich niet meer op straat vertonen.
-Joden moeten opgepakt worden en in werkkampen gestopt worden.

Dat lijkt toch meer op hoe Hitler omging met de Joden, het wordt een stuk lastiger om Darwins ideeen direct te koppelen aan de waanbeelden van Hitler. Hitler had een voorkeur voor kunstmatige selectie, iets waar Darwin een tegenstander van was.

Als Hitler al geinspireerd was dan was het toch wel door Martin Luther, 1 van de grondleggers van het Protestantisme.

Luther schreef in 1543 het boek 'Over de joden en hun leugens'. Dat werk werd door Hitler driftig gebruikt in zijn retoriek tegen de Joden.

De 7 ideeen van Luther in 1543 :

-Synagogen en Joodse scholen moeten in brand gestoken worden.
-Huizen van Joden moeten afgebroken en verwoest worden.
-Joodse gebedsboeken moeten afgenomen worden.
-Rabbijnen en andere Joodse geletterden moet, op straffe van de dood, verboden worden ooit nog iemand het Joodse geloof te leren.
-Sieraden en geld van de Joden moet afgenomen worden.
-Joden mogen zich niet meer op straat vertonen.
-Joden moeten opgepakt worden en in werkkampen gestopt worden.

Dat lijkt toch meer op hoe Hitler omging met de Joden, het wordt een stuk lastiger om Darwins ideeen direct te koppelen aan de waanbeelden van Hitler. Hitler had een voorkeur voor kunstmatige selectie, iets waar Darwin een tegenstander van was.

Oorlog zit in de natuur van de mens. Het uitroeien van complete volkeren is dus natuurlijke selectie en wat Darwin ook wenste voor het blanke (rijkste deel van het) volk.

Niet vreemd dat de grootste genocides op de wereld rechtstreeks aan het atheisme (Darwinisme) te schuiven is.

Hitler was een absolute Darwinist. Zijn aanhangers waren veelal christenen, dit was de reden dat hij zichzelf ook Christen noemde. Tja je moet wat over hebben voor je ideeen.

Ook Winston Churchill vond het prima dat aboriginals en indianen vervangen werden door het blanke superieure ras.

Waar komt de onzin eigenlijk vandaan van superieure blanken? Precies, rechtstreeks van het Darwin-ideologie, die aan kinderen op de basisschol geïndoctrineerd wordt.

Knuppel, verwar nou niet iedere keer sociaal Darwinisme van Spencer met het Darwinisme van Darwin zelf. Waar heeft Darwin het dan over het uitroeien van volkeren gehad? Bron graag!

Als je zo blijft raaskallen zonder bronvermelding wordt het volgens mij tijd voor een topicban, dit topic is nu echt op stront uitgedraaid.

Ik geloof absoluut in God. Ik kan het niet ontkennen al zou ik het willen. Daarvoor is Hij veel te duidelijk aanwezig.

Ik geloof absoluut in God. Ik kan het niet ontkennen al zou ik het willen. Daarvoor is Hij veel te duidelijk aanwezig.

En dat is je goed recht, ik kan begrijpen dat iemand gelovig is, maar wat ik niet begrijp is dat zo'n melkisgoed nu al wekenlang met dezelfde onzin afkomt, dat al zijn dubieuze uitspraken al meerdere malen ontkracht zijn en dat hij toch maar in de boosheid blijft volharden.

Okeej een aantal voorbeelden: In mijn directe omgeving zijn verschillende mensen door gebed genezen. Echt volledig genezen inclusief doktersverklaringen enzo. Door gebed waren ziekten verdwenen. Zelfs de dokters hebben geen andere verklaringen dan een wonder. Dat heb ik dus verschillende keren meegemaakt. Verder gebeuren er ontzettend veel wonderen die onmogelijk toeval zijn. Iemand die ik goed ken bijv. Hij had geen geld meer, en ging bidden. Hij zij tegen God, nou heb ik geen 500euro meer. Help me alstubliefd in Jezus naam. Hij ging om de post even later. er lag een anonieme envelop met 500 euro. En zo kan ik nog even doorgaan. Ik zal het niemand opdringen, maar ik ben er vast van overtuigd;) je kunt zeggen dat het toeval is. Maar ik durf te zeggen van niet

Ik wil gewoon de redenen weten en dan eens uitmaken hoe stabiel ze werkelijk zijn. En elke keer, volgens mij, hebben degene die geloven k*targumenten. Ik blijf proberen :)

Bid eens voor een geamputeerd lichaamsdeel.

Okeej een aantal voorbeelden: In mijn directe omgeving zijn verschillende mensen door gebed genezen. Echt volledig genezen inclusief doktersverklaringen enzo. Door gebed waren ziekten verdwenen. Zelfs de dokters hebben geen andere verklaringen dan een wonder. Dat heb ik dus verschillende keren meegemaakt. Verder gebeuren er ontzettend veel wonderen die onmogelijk toeval zijn. Iemand die ik goed ken bijv. Hij had geen geld meer, en ging bidden. Hij zij tegen God, nou heb ik geen 500euro meer. Help me alstubliefd in Jezus naam. Hij ging om de post even later. er lag een anonieme envelop met 500 euro. En zo kan ik nog even doorgaan. Ik zal het niemand opdringen, maar ik ben er vast van overtuigd;) je kunt zeggen dat het toeval is. Maar ik durf te zeggen van niet

:roflol: ik denk dat het voor jou eens tijd is een dokter te bezoeken.

En waar is god voor de mensen zonder voedsel en drinkwater ? of geeft hij liever aanveloppen met 500 euro aan de rijkere mens.

Dat is niet eerlijk, ik krijg nooit iets!

Je lijkt me een sympathieke gozer maar hier geloof ik dus werkelijk helemaal niets van. Heb je zelf het bewijs gezien of heb je dit alleen maar van horen zeggen?

Ik heb nog nooit een dokter gehoord over een genezing die alleen maar door een wonder kon zijn geschied. Ik weet niet 100% zeker dat er geen god bestaat, maar ik vind het wel vreemd dat er nog nooit onomstotelijk bewijs is geweest voor een wonder. Als er werkelijk zoveel wonderen worden verricht zou dat allang moeten zijn uitgekomen.

Een beetje hetzelfde verhaal als met ufo's.

Er zijn wel zo'n gevallen hoor Zelda, zelfs 1tje in nederland. Ik zoek het even op.

Het kan toch ook toeval zijn, waarom moet er meteen een god bestaan als er iets gebeurd wat we niet kunnen snappen ?
Is dat niet heel simpel ?

Ok, het kan toeval zijn, maar u visie (toeval) en zijn visie (god) lijkt even belachelijk als je het mij vraagt.

http://www.youtube.com/watch?v=LEqZ9qDOBoU

Krantenartikel: http://www.ad.nl/binnenland/article1219830.ece

Het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam, dat net als als alle ziekenhuizen doorgaans terughoudend is met toelichtingen op individuele gevallen, bevestigt de genezing. Woordvoerder David Drexhagen: ,,Mevrouw is inderdaad helemaal genezen en wij hebben er geen medische verklaring voor. Het is ongelooflijk.’’

Ze leed sinds 1990 na een val op haar knie aan posttraumatische dystrofie, een ziekte die gepaard gaat met helse pijnen. Door jarenlang voornamelijk liggen liep ze hernia’s op. Zenuwen en spieren raakten steeds verder beschadigd en botten ontkalkt. Talloze pijnlijke behandelwijzen, operaties en medicaties in even zo veel ziekenhuizen, leverden nooit het gewenste resultaat op, wel heel veel ellendige bijwerkingen.

Ze heeft het 17 jaar lang gefaked ?

Vorig jaar nam ze deel aan een groot wetenschappelijk onderzoek onder dystrofiepatiënten door het Erasmus Medisch Centrum. De fysieke schade was onomkeerbaar, de kans op een normaal leven nihil, concludeerden de artsen na intensief onderzoek.

De artsen zitten ook in het complot ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven