3ndy
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 15%
Je lijkt me een sympathieke gozer maar hier geloof ik dus werkelijk helemaal niets van. Heb je zelf het bewijs gezien of heb je dit alleen maar van horen zeggen?
Ik heb nog nooit een dokter gehoord over een genezing die alleen maar door een wonder kon zijn geschied. Ik weet niet 100% zeker dat er geen god bestaat, maar ik vind het wel vreemd dat er nog nooit onomstotelijk bewijs is geweest voor een wonder. Als er werkelijk zoveel wonderen worden verricht zou dat allang moeten zijn uitgekomen.
Een beetje hetzelfde verhaal als met ufo's.
--
Ik heb zeker zelfs het bewijs gezien en ik zie het nog elke dag. Ik ga jullie het echt niet opdringen, maar waarom wordt het zo snel ontkend? Ik durf het 100% zeker te zeggen want ik leef samen met personen die genezen zijn. Je mag gerust tegen me zeggen dat ik een dokter moet gaan opzoeken omdat je denkt dat ik ze niet op een rijtje heb, maar laten we elkaar gewoon respecteren en serieus nemen. ik leef in deze overtuiging en ik wil daar ook over in gesprek.

Hoe zien jullie dat dan? Ook toeval? En hoe verklaren jullie de genezingen? ook toeval?