AndroidHealthClinic

Geloof jij in een god?

Peiling Peiling Geloof jij in een God?

• Ja ik geloof in een God, omdat:

Stemmen: 82 24,9%
  • Nee ik geloof niet, omdat:

Stemmen: 207 62,9%
  • ik weet het zo net nog niet.

Stemmen: 40 12,2%

• Totaal stemmers
    329
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik geloof zeker niet in een god, maar sommige hier zijn er wel ontzettend zeker van dat er helemaal niks is enz.
Dus dan wil ik wel eens graag weten hoe jullie mensen met een zesde zintuig enzo verklaren..

Ben zo ongelovig als de pest :roflol:

Mensen met een zesde zintuig, hoe weet jij dat die mensen over een zesde zintuig beschikken?

Naar aanleiding van dat programma op err, nederland 1 dacht 'k?

Als ik in een ruimte word neergezet, en ik moet 'terughalen' wat er gebeurd is, zit je 9 vd 10 keer goed als je zegt dat er iemand overleden is :D

En dat ze allerlei andere dingen weten, het blijft tv hé.

ik geloof niet in god en waarom kan ik niet toelichten.. ik geloof gewoon in niemand...
zie er het nut niet van in. vind dat allemaal maar zever net zoals een feestdag of je verjaardag of vader en moederdag... allemaal nix voor mij, ik leef van dag tot dag

Volgens mij is de voornaamste reden dat er veel mensen niet (meer) geloven, omdat atheist zijn op dit moment in is. Atheist = intellectueel, gelovige = naief/mensen die je niet serieus neemt. :D

Volgens mij is de voornaamste reden dat er veel mensen niet (meer) geloven, omdat atheist zijn op dit moment in is. Atheist = intellectueel, gelovige = naief/mensen die je niet serieus neemt. :D

In of niet 100% waar is het dat....geloof = naief.
Atheist = een slimmer mens.

Maar goed ik geloof ook niet dat "al" die mensen daadwerkelijk echt geloven...het komt ze gewoon goed uit om wat reden dan ook.

Waarom zou ik niet in mezelf geloven ?

Overtuigd agnost. :p

Ja. Als iemand zegt dat een eenvoudige stoel niet door een mens gemaakt is, maar vanzelf 'ontstaan' is, verklaart iedereen hem voor gek.
En dan zouden de aarde, de mensen, de dieren, die oneindig veel complexer in elkaar zitten dan een stoel, vanzelf tot stand gekomen zijn, door toeval? Nee, er moet een God zijn, oftewel iemand die dit alles gemaakt heeft.

hey slimpie wie heeft God dan in elkaar gestoken, hij moet toch nog complexer zijn dan ons mensen.

god - verdomme :D

en de wereld wel dan? intelligente piet dat je dat kan zeggen.

Het probleem is dat mensen eigenschappen van de samengestelde onderdelen refelecteren op het geheel.
Het is niet omdat alles in het universum een oorzaak heeft, dat het universum zelf ook een oorzaak moet hebben en daarom ook een begin ;)
Dus jouw godbewijs is al onmiddelijk zinledig, volgende argument please !!!

en de wereld wel dan? intelligente piet dat je dat kan zeggen.

Het probleem is dat mensen eigenschappen van de samengestelde onderdelen refelecteren op het geheel.
Het is niet omdat alles in het universum een oorzaak heeft, dat het universum zelf ook een oorzaak moet hebben en daarom ook een begin ;)
Dus jouw godbewijs is al onmiddelijk zinledig, volgende argument please !!!

Mijn argument is logisch. The proof is around you man. In your face!!

Mijn argument is logisch. The proof is around you man. In your face!!

Wat als hij een bord voor zijn kop heeft? :D

Ik geloof niet in een god als "het" zou bestaan waarom is er zoveel ongein in de wereld en gaan altijd de goeien als eerste de pijp uit en de slechten het laatst?

Ik geloof er niet in, omdat het niet bestaat!:cool:

We zijn allemaal goden....dus geloof in jezelf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven