AndroidHealthClinic

Geloof jij in een god?

Peiling Peiling Geloof jij in een God?

• Ja ik geloof in een God, omdat:

Stemmen: 82 24,9%
  • Nee ik geloof niet, omdat:

Stemmen: 207 62,9%
  • ik weet het zo net nog niet.

Stemmen: 40 12,2%

• Totaal stemmers
    329
Status
Niet open voor verdere reacties.
nee ,heel jammer maar er is echt geen god .
heel sneu voor al die mensen die hun hele leven druk zijn om in de gunst te komen van hun virtuele schepper,helemaal voor de moslims die denken dat het allemaal nog begint als je dood bent,pfff.
Dat het begin onverklaarbaar is zegt nog niets, alles heeft of geeft energie,daar zal het antwoord in zitten maar die onderzoeken lopen nog
Het voortleven van diegenen waar we van gehouden hebben,komt door onze sterke liefde.
frapant dat de geesten om ons heen, altijd bekenden zijn .volgens b.v.char!

Laatst bewerkt:
De bijbel en de koran is toendertijd gewoon geschreven door 1 of andere sprookjesmaker.

Ik bedoel, wat zullen mensen over 2000 jaar geloven als ze bijv. Hans en Grietje vinden?

panda_roll.gif

Waarom zou een panda zich aan zoiets onnozels als bovenstaand spel overgeven?
Wetende dat de reuzenpanda elke dag een strijd tegen ondervoeding aan het leveren is. Dit omdat het een omnivoor is die zich slechts voedt met het menu van een herbivoor.

Hoe kan het dan mogelijk zijn? Iemand die het kan uitleggen? Het zou zich moeten aanpassen als een omnivoor...

Ik denk dat de aliens die panda het verkeerde spijsverteringsstelsel hebben meegegeven. Misschien dat die charlaten van een von Daniken het weet.

panda_roll.gif

Wetende dat de reuzenpanda elke dag een strijd tegen ondervoeding aan het leveren is. Dit omdat het een omnivoor is die zich slechts voedt met het menu van een herbivoor.

Hoe kan het dan mogelijk zijn? Iemand die het kan uitleggen? Het zou zich moeten aanpassen als een omnivoor...
Als we spreken over intelligent design dan is je vraag terecht. Waarom is hij zo slecht ontworpen?

Dat de panda op deze manier werkt binnen de evolutietheorie is perfect logisch: omdat het kan. Evolutie denkt niet, ontwerpt niet. Als het werkt, overleeft het. De natuur zit vol met dit soort "foutjes".

Wat wil je bereiken met je pandaverhaal?

edit: ik begin me stilaan te ergeren aan dat herkauwen van 100 jaar oude argumenten. Eerst is de natuur zo fantastisch perfect dat er wel een ontwerper moet zijn, en even later wordt er gevraagd waarom evolutie zoveel fouten toelaat. Erg consequent zijn de tegenstanders van evolutie niet.

Als we spreken over intelligent design dan is je vraag terecht. Waarom is hij zo slecht ontworpen?

Dat de panda op deze manier werkt binnen de evolutietheorie is perfect logisch: omdat het kan. Evolutie denkt niet, ontwerpt niet. Als het werkt, overleeft het. De natuur zit vol met dit soort "foutjes".

Wat wil je bereiken met je pandaverhaal?

Ik zit ook een beetje als:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Doet me trouwens meteen denken aan het verhaal van het mannelijk voortplantingssysteem. Wat voor idiote ontwerper geeft ons zaadleiders die eerst nog een omweg maken rond de urineleiders? En waarom gaf hij ons een oog met de bedrading aan de voorkant? Of een compleet nutteloos staartbeentje?

panda_roll.gif

Het is een panda in een dierentuin.

Natuurlijk is er binnen iedere discussie ruimte voor twijfel, maar toen ik mijn aanslag Gemeentebelasting onder ogen kreeg wist ik het zeker: God bestaat NIET.

panda_roll.gif

:roflol: the stupid, it burns! :roflol:

Maar goed, om op je laatste vraag terug te komen: er zijn bergen mensen die het je uit kunnen leggen. En een heleboel is op internet te vinden. Uit gerenommeerde bronnen: bijv de website 'PANDA'S THUMB'. Get the hint?

Hmmm, als ik me correct uitdruk aan de hand van Dawkins' lijstje ben ik een 2e groeper. Ik denk niet dat god bestaat, ben voor 99% zeker, maar ben niet dogmatisch genoeg om in groep 1 terecht te komen. Ik ben overtuigbaar. Maar extraordinary claims demand extraordinary evidence. En om de atheistische kwootlijst maar vol te maken; we hebben de hypthese simpelweg niet nodig.

na je 27e komen je hersenen in verval

het valt me op dat het ALTIJD 70+ blanke oude mannetjes zijn die al jaren geen beurt meer hebben gekregen en die met de meest vreemde apensprookjes komen en het feitelijk noemen, kan ook niet anders met verveling en dementie op die leeftijd :)

Weleens op EO-jongerendag geweest?

het valt me op dat het ALTIJD 70+ blanke oude mannetjes zijn die al jaren geen beurt meer hebben gekregen en die met de meest vreemde bovennatuurlijkewezensprookjes komen en het feitelijk noemen, kan ook niet anders met verveling en dementie op die leeftijd :)

Heb het even voor je aangepast zodat het klopt.

het valt me op dat het ALTIJD 70+ blanke oude mannetjes zijn die al jaren geen beurt meer hebben gekregen en die met de meest vreemde apensprookjes komen en het feitelijk noemen, kan ook niet anders met verveling en dementie op die leeftijd :)

Ohw brother. :roflol: The stupid, it BURNS! :roflol:

Ga 'es aan je moeder vragen of ze toevallig goed bevriend was met ene Jack Daniels tijdens haar zwangerschappen.

Ohw brother. :roflol: The stupid, it BURNS! :roflol:

Ga 'es aan je moeder vragen of ze toevallig goed bevriend was met ene Jack Daniels tijdens haar zwangerschappen.

Het perfecte voorbeeld van selectieve toepassing van kennis uit wetenschap, typisch voor gelovigen. Zo lezen ze ook de Bijbel, enkel de vinger op de passages leggen die hun dogma versterken en waar nodig een eigen draai aan geven. De ene keer een draai naar links, dan weer een keer naar rechts.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven