Ik wil een keer naar een kerk toe.
Mag ik zomaar binnen komen?
natuurlijk man!
iedereen is welkom, zodra je de regels van de kerk maar respecteert.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil een keer naar een kerk toe.
Mag ik zomaar binnen komen?
Dus coïtus mag er zolang het maar met 12 jarige jongentjes is.natuurlijk man!
![]()
satan ontkent zijn eigen bestaan!
er is goed & kwaad in de wereld, dat is nou eenmaal een bewezen feit.
![]()

natuurlijk man!
![]()
Dus coïtus mag er zolang het maar met 12 jarige jongentjes is.

Hebben we het nou over het christendom of de islam?ongeveer net als dat ik elke ongelovige de keel mag doorsnijden en zeg dat het een ongelukje was.......
![]()
ik ben christen en heb het over MIJN intrepetatie op JOUW post.Hebben we het nou over het christendom of de islam?

en een atheïst meldt zich..![]()
Spreek mijn zoon en je zonden worden vergeven...
Zelfs massamoord door de vingers worden gezien, zolang je christus maar als je verlosser aanvaard en de kerk de nodige aflaten betaald...
'Gij zult uw naaste liefhebben als uzelf!'
Dit is 1 van de BELANGRIJKSTE geboden van het geloof! Zelfs onze vijanden moeten we liefhebben, wat zegt dat we hem nix aan mogen doen! Ik zeg niet dat ik altijd iedereen even lief heb, helemaal niet zelfS! En dat is ook niet goed.. Dus Massamoorden zijn niet goed! Ik geloof wel als je er oprecht berouw van hebt, en je vraagt om vergeving, deze gegeven wordt! Waar jij het over hebt is 'biechten' in de kerk, dit is Rooms, Ikzelf ben Protestant, en wij doen niet aan 'biechten'!
klopt idd.

klopt idd.
satan is een verderfelijk zwijn dat ten onder moet gaan, is het niet goedschiks dan maar kwaadschiks!
wie niet horen wil moet maar voelen.
![]()
Omdat JIJ geen ruggegraat hebt, moet Satan daar onder lijden.ongeveer net als dat ik elke ongelovige de keel mag doorsnijden en zeg dat het een ongelukje was.......
![]()
vergeet ff niet de stembanden eruit te trekken met een lange tang.

is best lastig squatten dan zonder ruggegraatOmdat JIJ geen ruggegraat hebt, moet Satan daar onder lijden.

Zo denkt de halve wereldbevolking ook over Amerika..satan is een verderfelijk zwijn dat ten onder moet gaan, is het niet goedschiks dan maar kwaadschiks!
Zelfs onze vijanden moeten we liefhebben, wat zegt dat we hem nix aan mogen doen! Ik zeg niet dat ik altijd iedereen even lief heb, helemaal niet zelfS! En dat is ook niet goed..
'Gij zult uw naaste liefhebben als uzelf!'
Dit is 1 van de BELANGRIJKSTE geboden van het geloof! Zelfs onze vijanden moeten we liefhebben, wat zegt dat we hem nix aan mogen doen! Ik zeg niet dat ik altijd iedereen even lief heb, helemaal niet zelfS! En dat is ook niet goed.. Dus Massamoorden zijn niet goed! Ik geloof wel als je er oprecht berouw van hebt, en je vraagt om vergeving, deze gegeven wordt! Waar jij het over hebt is 'biechten' in de kerk, dit is Rooms, Ikzelf ben Protestant, en wij doen niet aan 'biechten'!