MuscleMeat

Genetics Guts en Pro bodybuilders

Bezoekers in dit topic

>If you have gifted genetics, you really won’t need mega doses.
Zelf met de mega doses kom je er niet als je niet de genen hebt. Kijk maar naar Bostin Loyd. Argument gaat nergens over.

Ik blijft erbij: je hebt beide nodig. Zonder gifted genetics kom je er sowieso niet. Maar zonder veel gear,slin/gh kom je ook niet op dat niveau. Wellicht zal je het wel goed gedaan hebben in de Golden Era of tijdens de huidige classic Physique wedstrijden maar niet met open bodybuilding.
Maar als ik even kijk naar jouw profiel foto dan ben jij ook massief, wat zijn jouw doseringen dan?
Verder reageer ik hier niet meer op.
 
Noem jij eens getallen th0maz, wat denk jij wat ze pakken aan aas slin en gh gemiddeld?
 
Ik reageer hier trouwens ook niet meer op :trollface:
 
Test zal prob rond de gram hebben gezeten, iets hoger dan hij zegt. Deca en anadrol geloof ik wel ja, zit je toch op 2,1 gram.
GH had hij altijd op 8 IU en 1 jaar probeerde hij geloof ik om de dag 16IU ipv dagelijks 8IU.
Tja ik geloof dit inderdaad.
Was ook allemaal human grade spul. Alle rotzooi die nu gebruikt wordt is voor een groot deel niet eens de stuff die erin hoort te zitten en prob ook nog dik underdosed. Ja dan heb je wel 6 gram nodig om daadwerkelijk 3gram binnen te krijgen.
Haarlem studie heeft hier wel goede cijfers voor.
Dat is je goed recht. Ik denk dat je ook met elite genen een cap hebt van hoe groot je kan worden met x gebruik van gear/slin,gh.
 
Maar als ik even kijk naar jouw profiel foto dan ben jij ook massief, wat zijn jouw doseringen dan?
Verder reageer ik hier niet meer op.
Wie weet lieg ik ook over mijn gebruik. Ik wil mijn gezicht natuurlijk niet verliezen.

Ik heb sowieso nog nooit GH of slin gebruikt. Meestal gebruik ik test/mast/dhb en heb sinds vorig jaar ook tren geprobeerd. Alleen ben ik daar geen groot fan van. Buiten het feit dat je er gewoon fucking bruut op uitziet.

Heb ook 2-3x orals geprobeerd, maar dat vind ik ook helemaal niks. Test is best in dat opzicht.

Test begin ik meestal op 500 test-e en up het naar max 800-900. Meeste wat ik had genomen was volgens mij rond de 1,1g test-e, maar toen voelde ik me 24/7 bagger, dus dat was van korte duur. Mast is ook meestal rond de 200. DHB meestal rond 400-500.

Veder reageer ik hier niet meer op.

Noem jij eens getallen th0maz, wat denk jij wat ze pakken aan aas slin en gh gemiddeld?
Blijf speculeren natuurlijk, maar ik zou denken rond de paar gram gear in de off season en ZEKER boven de 10iu GH per dag.
 
Ik geloof dat Dallas eerder een uitzondering was met zijn gebruik. Die jongen spoorde naar wat ik begreep ook niet helemaal. Was chronisch depressief, zat tijdens zijn jeugd in allerlei drug gangs en komt uit een familie met verslaafden en shit. Kan me best voorstellen dat die gast op een bepaald moment helemaal van het pad afraakte door de fame/hype en het geld dat hij begon te maken. Maar ja het is wel makkelijk om hem steeds als argument aan te blijven halen.
 
Ik geloof dat Dallas eerder een uitzondering was met zijn gebruik. Die jongen spoorde naar wat ik begreep ook niet helemaal. Was chronisch depressief, zat tijdens zijn jeugd in allerlei drug gangs en komt uit een familie met verslaafden en shit. Kan me best voorstellen dat die gast op een bepaald moment helemaal van het pad afraakte door de fame/hype en het geld dat hij begon te maken. Maar ja het is wel makkelijk om hem steeds als argument aan te blijven halen.
Je moet sowieso al niet sporen om al die chemische Chinese rommel die in een bathtub is gemaakt in je reet te spuiten en elke dag hetzelfde eten naar binnen te werken. Dus in dat opzicht sporen wij allemaal niet.

We kunnen alleen dit voorbeeld gebruiken, omdat dat het enige voorbeeld is dat we hebben. Tenzij jij nog meer toxicologische rapporten kan vinden van bodybuilders die op dat niveau compete.
 
Back
Naar boven