philippe58
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eindelijk weer terug1ste training ziet er goed uit bro!
Hij is er weer hoor! onze beach boynou nog de beloofde pics.

Thx man!
Thx man.. Ook een beetje hulp van MII gehaddikke abs man nice
zonnebankje is ook goed gelukt zie ik

Thx brah.. squats nu ook ff wa lichter gedaan omdat ik met me knieeen tegen de boarding was geklapt met ijshockey ( ik kan niet schaatsenNette training brah! Verwacht alleen wel snel zwaardere squats
Aan pics te zien is je cut goed geluktAlleen waarom heb je je hoofd weg gehaald, zo herken ik je volgende week toch niet?
![]()
)
PM je vanavond wel 1 met me gezicht erbij 
thx bro!Shit man... Harde pics vooral als je het vergelijkt me de start van de cut.
Ik ben niet ontevreden voor een eerste cut nee

Thx bro! Voor het eerst in 6 jaar dat ik die abs weer zieMooi resultaat bro, je bent een stuk droger waardoor bijvoorbeeld je biceps beter uitkomen en natuurlijk them abs![]()

Thx.
Thx dumba
It's all about abs!rete goed kerel ! the beachbimbo's are all yours
(owh ja, veel werk voor je biceps ook weer)
let them bishes come 
Bij Axis, www.axis-fitness.nlmiss beetje overheen gelezen, maar waar sport je in tilburg?
opening post..
Het is iig de beste no nonsense gym.. je hebt natuurlijk altijd lui die liever een sauna/zwembad erbij willen hebben.nice! Ik ga over half jaar me eigen hier ook weer inschrijven. Is toch wel de beste gym uit tilburg i guess.
+1. prijzen zijn erg aantrekkelijk, losse squat rekken, veel gewichten + dumbbells + mentaliteit van de meeste licht wat hoger.
er komen veel beesten daar!![]()