Hey,
Ik zou volgend jaar misschien op kot gaan in Leuven, maar een vereiste voor mij is wel dat ik goed kan blijven trainen.
Liefst een hardcore gym dus of een gym met een hardcore onderdeel
.
Ik las op dit forum al wat over bocagym en the basement, maar beiden zouden faillit zijn?
Wat ik versta onder hardcore is
-zware dumbbells
-goede barbells
-max rack of een deftige squatrack(wat ik bedoel met een deftige squatrack: dat ik kan squatten zonder constant afhankelijk te moeten zijn van spotter, dat ik bar mooi kan neerleggen indien failure dus)(als er een plek zou zijn waar veel gesquat word en je aan aanwezigen kan vragen om te spotten en weten dat ze dit deftig zullen doen, is dat ook goed natuurlijk
, maar liever maxrack of goede squatrack
)
-eventueel nog wat cable shit voor variatie, maar dat hoeft zelf niet.
Iemand uit leuven die kan helpen?
Ik zou volgend jaar misschien op kot gaan in Leuven, maar een vereiste voor mij is wel dat ik goed kan blijven trainen.
Liefst een hardcore gym dus of een gym met een hardcore onderdeel
.Ik las op dit forum al wat over bocagym en the basement, maar beiden zouden faillit zijn?
Wat ik versta onder hardcore is
-zware dumbbells
-goede barbells
-max rack of een deftige squatrack(wat ik bedoel met een deftige squatrack: dat ik kan squatten zonder constant afhankelijk te moeten zijn van spotter, dat ik bar mooi kan neerleggen indien failure dus)(als er een plek zou zijn waar veel gesquat word en je aan aanwezigen kan vragen om te spotten en weten dat ze dit deftig zullen doen, is dat ook goed natuurlijk
, maar liever maxrack of goede squatrack
)-eventueel nog wat cable shit voor variatie, maar dat hoeft zelf niet.
Iemand uit leuven die kan helpen?