XXL Nutrition

Goede gym in Leuven?

scrained

Advanced Bodybuilder
Waardering
33
Hey,

Ik zou volgend jaar misschien op kot gaan in Leuven, maar een vereiste voor mij is wel dat ik goed kan blijven trainen.

Liefst een hardcore gym dus of een gym met een hardcore onderdeel :P.
Ik las op dit forum al wat over bocagym en the basement, maar beiden zouden faillit zijn?

Wat ik versta onder hardcore is
-zware dumbbells
-goede barbells
-max rack of een deftige squatrack(wat ik bedoel met een deftige squatrack: dat ik kan squatten zonder constant afhankelijk te moeten zijn van spotter, dat ik bar mooi kan neerleggen indien failure dus)(als er een plek zou zijn waar veel gesquat word en je aan aanwezigen kan vragen om te spotten en weten dat ze dit deftig zullen doen, is dat ook goed natuurlijk :), maar liever maxrack of goede squatrack :D)
-eventueel nog wat cable shit voor variatie, maar dat hoeft zelf niet.

Iemand uit leuven die kan helpen?

Wou binnenkort net hetzelfde vragen, want ben uitgekeken op Sportkot.

kwartiertje met de trein
[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
kwartiertje met de trein
[Link niet meer beschikbaar]
Ziet er zeer vet uit... Zou ik eventueel doen als ik geen alternatieven vind in leuven zelf...

Wat zijn de prijzen van de abonnementen?Vond ik niet op de site...of kijk ik verkeerd?(ik krijg wss studentenkorting)

Pff kwartier in trein, 5 dagen van de week, zal heel wat kosten. Niemand opties dichterbij.

Er is een formule voor 46 cent per heen en trug traject, dat valt dan nog relatief mee. Hangt af van hoe duur het abo zelf dan is natuurlijk.

prijzen weet ik zo niet vanbuiten eerlijk gezegd :o
neem anders eens contact op he, staat wel mailadresje ofzo op de site

okay zal ik doen, bedankt!

voor mensen die een gym kennen die voldoet aan mn eisen weet die in leuven zelf ligt, zeg maar hé :P.

Ik ga volgend jaar ook op kot in Leuven, zal wssl sowieso abonnement nemen in the HOP en mogelijk op dagen dat ik niet met de trein wil gwn trainen in de powerzaal van het sportkot.

Je mag jamùùer genoeg niet zpmaar de powerzaal in :(

inderdaad zwaar geklooi met die powerzaal.. word je uitgegooid hoor?
CoachDo, train jij nog op't sportkot? anders moesten we maar eens afspreken?
Hinko: kan je ook de inhoud van die mail hier oip't forum gooien, zo hebben andere geïnteresseerden er eventueel ook wat aan.

wel als je 100 bencht en 120 squat, peanuts :p
Vind dat ze op zen minst die squat hoger moeten leggen.

Dus met een squat van 150 een deadlift van 200 en een bench van 90 kom je er niet binnen?

Hinko: kan je ook de inhoud van die mail hier oip't forum gooien, zo hebben andere geïnteresseerden er eventueel ook wat aan.

24ewg7b.jpg

inderdaad zwaar geklooi met die powerzaal.. word je uitgegooid hoor?
CoachDo, train jij nog op't sportkot? anders moesten we maar eens afspreken?

Nee, ik train terug thuis. Zal pas voor volgend jaar zijn, tenzij ik een andere gym vind.

Ik ga gewoon in de powerzaal trainen. Heb binnenkort ook wat spullen thuis staan, dus dan kan ik in het weekend ook wat trainen. Iemand eigenlijk enig idee hoe die powerzaal eruit ziet en wat erin staat?

Wat is die policy voor in de krachtzaal te mogen dan precies :P? En wat is er verschillend met power zaal en rest vd gym? Iemand idee hoeveel korting voor studenten :D?

Terug
Naar boven