XXL Nutrition

the basement leuven(boka gym?)

Bezoekers in dit topic

@gallius , ik zit momenteel in nfcl in leuven centrum maar ben het daar beetje kotsbeu aant geraken is het daar de moeite??en tot hoeveel kg's zijn de halters? en qua volk redelijk veel of valt het goed mee?
 
halters tot 43kg geloof ik, schijven zal wel tot over de 300kg gaan vermoed ik, powerrack aanwezig, flat bench, incline bench,...
Vele toestellen zijn ook te belasten met extra schijven, of enkel met schijven, zoals de leggpress, dus kan je ook lekker zwaar mee gaan
tot nu toe was er behoorlijk weinig volk, maar wat verwacht je ook van een zaak die eigenlijk niet open is... ;)
Max dat ik gezien heb was 11 man tegelijk ongeveer, zal mogelijk nog wel iets oplopen
 
thx foor de info gallius ik zal zeker is 1 van dees binnespringe daar om te komen checken
 
ook de opening van een bijkomend zwembad

Woah! De vorige huurder van het pand op de Tiensesteenweg is dit nooit gelukt!
 
waar ben je over bezig 4everfit?
 
is er ook een site van deze nieuwe gym in leuven?
 
die komt er zeker nog! maar zijn grootste zorg (van de uitbater) was eerst de afwerking binnenin, daarna ging gij de administratie doen en de site verandern... nu is het nog de site met The basement, die zal omgevormd worden binnenkort!;)
 
Is de bocagym ondertussen al open? Ik ben er gisteren langs gebrommerd en ik heb gezien dat er nu ook een bord buiten staat met info. De site wordt bocagym.be, maar de link doet het dus helaas nog niet.
 
de gym is open van donderdag, dus ga gerust eens langs!
 
k zie dat er toch al mensen tevreden zijn met de boca gym! gelijk natuurlijk!
ben ook lid van de boca. de fitness is open van gisteren voor t publiek.
zal iets meer zeggen voor de mensen dat toch met een paar vragen zaten.
de halters gaan idd tot 43 kg, zowel voor de veschillende soorten bench zijn er meer dan schijven genoeg zodat je licht maar ook goed zwaar kan trainen, zodat zowel de beginners als de gevorderden deftig kunnen trainen.
iedereen is welkom! jong, oud, vrouw, man, maakt niet uit. voor iedereen is het er aangenaam trainen, zowel voor conditie, kracht, noem maar op. er staan idd ook hardcore toestellen voor diegene die zwaar willen trainen, maar natuurlijk staan er ook genoeg fitness toestellen voor diegene die er wat sportiever willen uitzien of gewoon aan hun conditie willen werken.
natuurlijk zal je het t best zien als je gewoon eens langskomt, eerste proefles is gratis dus kan je alles eens uitproberen.
t zwembad is nog wel niet af (binnen en verwarmd!) maar dat komt nog wel.
je kan idd ook beurtenkaart nemen, voor 10 beurten betaal je 80 euro en voor 20, 150. wil je gewoon abb. betaal je 45 euro en kan je zoveel gaan als je wil.
dus aan iedereen, ga gerust een kijkje nemen! iedereen welkom! toffe sfeer!

grtz
 
4everfit, daar is nog nooit fitness geweest, maar werd spinning gegeven. en dat was wel degelijk gelukt met heel wat leden! zijn gewoon verhuist naar andere locatie!
 
k zie dat er toch al mensen tevreden zijn met de boca gym! gelijk natuurlijk!
ben ook lid van de boca. de fitness is open van gisteren voor t publiek.
zal iets meer zeggen voor de mensen dat toch met een paar vragen zaten.
de halters gaan idd tot 43 kg, zowel voor de veschillende soorten bench zijn er meer dan schijven genoeg zodat je licht maar ook goed zwaar kan trainen, zodat zowel de beginners als de gevorderden deftig kunnen trainen.
iedereen is welkom! jong, oud, vrouw, man, maakt niet uit. voor iedereen is het er aangenaam trainen, zowel voor conditie, kracht, noem maar op. er staan idd ook hardcore toestellen voor diegene die zwaar willen trainen, maar natuurlijk staan er ook genoeg fitness toestellen voor diegene die er wat sportiever willen uitzien of gewoon aan hun conditie willen werken.
natuurlijk zal je het t best zien als je gewoon eens langskomt, eerste proefles is gratis dus kan je alles eens uitproberen.
t zwembad is nog wel niet af (binnen en verwarmd!) maar dat komt nog wel.
je kan idd ook beurtenkaart nemen, voor 10 beurten betaal je 80 euro en voor 20, 150. wil je gewoon abb. betaal je 45 euro en kan je zoveel gaan als je wil.
dus aan iedereen, ga gerust een kijkje nemen! iedereen welkom! toffe sfeer!

grtz


toevoeging: voor studenten is abo 280€
leuke muziek ook, geen q-music maar dance-hits
 
Wie zou die minten toch zijn? tien tien
 
Minten, er waren toen ook plannen voor aquagym, maar die zijn in het water gevallen ;)

Je lijkt goed op de hoogte. Weet jij meer?
 
haha aquagym ==> in het water gevallen

mooie woordspeling! :)
 
metal!!!!!!!!!! woehaaaahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
opgepast met die lange haren!! kan wel is tss gewichten blijven steken!! olé!
 
Bestaat deze gym eigenlijk nog?
Hij is dan wel pas open maar ik ging deze morgen ff kijken en tiensesteenweg 338 is een gewoon residentieel huis? Heb voor de rest ook geen boka gym gezien, wel een 'fitness studio' op tiensesteenweg 330 maar dat zag er mij maar welness shit uit :)
 
Is terug failliet, dacht ik.
 
Back
Naar boven