MuscleMeat

Goedkoopste eiwit en creatine per 100 gram

• Topic Starter Topic Starter
staan erbij :thumbs:

verdere updates: bcaa 500 caps, phd smart bar van B&F, quest bar van XXL toegevoegd

updates: bcaa poeder en caps van bodylab toegevoegd

updates: bodystore.nl huismerk toegevoegd, prijstechnisch niet echt interessant zo te zien.

heeft iemand nog wensen voor bepaalde merken/shops? de UK shops ben ik mee bezig maar duurt wat langer want is een hoop werk

Creatine monohydraat?

B&F voor 500 gram 14,90
XXL voor 500 gram 14,95
Body-supplies voor 500 gram 12,90
bodystore voor 500 gram 19.90
Bodylab voor 500 gram 11,90

er zit dus wel een klein verschil in de prijs

B&F voor 500 gram 14,90
XXL voor 500 gram 14,95
Body-supplies voor 500 gram 12,90
bodystore voor 500 gram 19.90
Bodylab voor 500 gram 11,90

er zit dus wel een klein verschil in de prijs

Eventueel wel handig om erbij te vermelden of het wel of geen Creapure betreft:)

Mooie site!

nou vooruit, omdat ik zo van jullie hou ook de creatine monohydraat van B&F, XXL, BL en PS erbij gezet.

graag gedaan hoor! :p

update: B&F weekaanbieding staat erbij

ey man je kan ook ff updaten die Fortifx eiwitrepen want ik zie dat die niet meer worden verkocht door XXL Nutrition

Misschien een idee om bepaalde combinaties erop te zetten die alle webshops hebben? Zoals Whey + Creatine... Whey + Casein etc? Dan heb je ook nog eens combi-voordeel vergelijkingen..

ey man je kan ook ff updaten die Fortifx eiwitrepen want ik zie dat die niet meer worden verkocht door XXL Nutrition
thx zal eruit halen!
Misschien een idee om bepaalde combinaties erop te zetten die alle webshops hebben? Zoals Whey + Creatine... Whey + Casein etc? Dan heb je ook nog eens combi-voordeel vergelijkingen..
ja maar dat is lastig want waar ga ik dan op vergelijken?

update: mooie creatine en pancakes aanbieding

Vorige week weer eens whey besteld (bij B&F shop) en ik heb daarbij ook goedkope creatine besteld.

Dat was simpele Creatine monohydraat van Best Body Nutrition. paar bussen van 500 gram voor 11 euro.

Maar nu zit ik zo wat rond te lezen en vrijwel iedereen heeft het hier over Creatine en Creapure van 15 euro als goedkoopste.

Wat is het verschil in deze producten? (Lees: heb ik rotzooi gekocht?)

Vorige week weer eens whey besteld (bij B&F shop) en ik heb daarbij ook goedkope creatine besteld.

Dat was simpele Creatine monohydraat van Best Body Nutrition. paar bussen van 500 gram voor 11 euro.

Maar nu zit ik zo wat rond te lezen en vrijwel iedereen heeft het hier over Creatine en Creapure van 15 euro als goedkoopste.

Wat is het verschil in deze producten? (Lees: heb ik rotzooi gekocht?)
volgens mij is Creapure een merknaam die kwaliteit garandeert... maar in principe is creapure ook gewoon creatine monohydraat. (alleen is de kwaliteit van die goedkopere monohydraten dus niet gegarandeerd)

update: xxl weekaanbieding

Laatst bewerkt:
update: bodylab aanbieding

Terug
Naar boven