Fitness Seller

Goedkoopste eiwit en creatine per 100 gram

• Topic Starter Topic Starter
Hee.. geen weightgainers ? (geen benul hoe je dat zou moeten scoren.. per calorie, per gram eiwit ?)

Hee.. geen weightgainers ? (geen benul hoe je dat zou moeten scoren.. per calorie, per gram eiwit ?)
ja, dat was ook mijn probleem een beetje...
ben zelf ook geen voorstander van weightgainers, beter gewoon bulk oats met whey zou ik zeggen

er is in het PL-hok volgens mij wel ergens een topic met de goedkoopste voeding per kcal maar zoals je begrijpt is dat niet de meest schone voeding :D

heb dit weekend de hele lijst nagekeken, dus alle prijzen die er nu instaan zouden correct moeten zijn (best een pokkewerk kwam ik achter :D).. denk alleen dat ik wel wat nieuwe producten mis dus die zal ik proberen op te nemen binnenkort

heb gister de huismerkproducten van body-supplies.nl toegevoegd (kreeg een mailtje van de eigenaar)

had eerlijk gezegd nooit van ze gehoord, hun caseine ziet er wel interessant uit (90% eiwit). heeft iemand ervaring met ze?

Maandagavond bestelling gedaan, sinds vandaag ligt het klaar bij het afhaalpunt...
Morgen even afhalen, maar tot nu toe goede afhandeling...
Volgens mij is het wel een betrouwbare winkel met een goede prijs/kwaliteit...
Zal morgen nog even posten ;)

Nog even terugkomend op Body-Supplies,
Ik heb daar maandag avond de bestelling gedaan. Dinsdag kreeg ik een bericht dat het was verzonden.
Woensdag lag het klaar rond 13:30.
Pakket was prima in orde, goodies erbij, goede prijs / kwaliteit.
Naar mijn mening (na de eerste bestelling) een prima webwinkel dus.

Nog even terugkomend op Body-Supplies,
Ik heb daar maandag avond de bestelling gedaan. Dinsdag kreeg ik een bericht dat het was verzonden.
Woensdag lag het klaar rond 13:30.
Pakket was prima in orde, goodies erbij, goede prijs / kwaliteit.
Naar mijn mening (na de eerste bestelling) een prima webwinkel dus.
thx! kan op de lijst blijven dus :)

update: bcaa poeder introductieaanbieding en caseine van b&f

Leuke site, zal veel mensen kunnen helpen een keuze te maken

+1

nu ook te vinden op facebook [Link niet meer beschikbaar]
om makkelijker bij te houden wat de updates zijn

Al pogingen aan het ondernemen om het te automatiseren?

XXL is aardig aan de prijs, volgens mij staat ie nergens tussen.

Even off-topic.. heeft iemand nog tips om de whey shakes iets minder zoet te krijgen?
Ben echt al die smaken etc zat. en het is altijd zo'n zoete bende.. bleghh..

Al pogingen aan het ondernemen om het te automatiseren?
nope, nog geen tijd voor gehad.. zit in laatste 3 maanden van m'n phd dus prioriteiten liggen momenteel ergens anders :p bijhouden kost nu ook niet zoveel tijd aangezien ik vaak emailtjes/PMs krijg van ofwel de shops ofwel bezoekers met aangepaste prijzen

XXL is aardig aan de prijs, volgens mij staat ie nergens tussen.
als je doorklikt op de categorie staan ze wel vrij hoog hoor... in de top 3 staan vooral bulkzakken

Even off-topic.. heeft iemand nog tips om de whey shakes iets minder zoet te krijgen?
Ben echt al die smaken etc zat. en het is altijd zo'n zoete bende.. bleghh..
naturel/neutrale smaak proberen?

nope, nog geen tijd voor gehad.. zit in laatste 3 maanden van m'n phd dus prioriteiten liggen momenteel ergens anders :p bijhouden kost nu ook niet zoveel tijd aangezien ik vaak emailtjes/PMs krijg van ofwel de shops ofwel bezoekers met aangepaste prijzen

Ah ja, snap ik. AiO is nu niet bepaald de meest reguliere 9 to 5 job :o Laatste loodjes!

Terug
Naar boven