Fitness Seller

Goedkoopste eiwit en creatine per 100 gram

nee, ik lees die topic nooit... leuk dat je voorbarig je conclusies trekt maar het maakt mij geen reet uit of een site mij sponsort of niet want een vetpot is het sowieso niet!!

gelukkig werk ik ook naast goedkoopgroeien.nl niet al zo'n 60u per week dus ik moet inderdaad voortaan beter alle posts van alle leveranciers checken. tenslotte is het natuurlijk een service waar men als bezoeker grof voor betaalt :) (dus je zit er idd naast, maar dat lees ik nu pas dus in dat geval mijn excuus :p)
Als je zo'n site hebt behoor je eigenlijk alle shops regelmatig te checken, vooral op dit forum, als je daar weinig tijd voor hebt moet je er eigenlijk niet aan beginnen omdat anders je site niet up-to-date is.
Ik had al vaker in het verleden updates hier gepost(als je dat niet waardeert hoor ik het wel), maar zet je de juiste prijzen er even in dan? Als je daar tijd voor hebt :o. Daar ging het mij om, niet voor een onnodige discussie over sponsors. :)

• Topic Starter Topic Starter
Als je zo'n site hebt behoor je eigenlijk alle shops regelmatig te checken, vooral op dit forum, als je daar weinig tijd voor hebt moet je er eigenlijk niet aan beginnen omdat anders je site niet up-to-date is.
Ik had al vaker in het verleden updates hier gepost(als je dat niet waardeert hoor ik het wel), maar zet je de juiste prijzen er even in dan? Als je daar tijd voor hebt :o. Daar ging het mij om, niet voor een onnodige discussie over sponsors. :)
why? ben een week op conferentie geweest en de nieuwsbrief met de codes van SF is toen blijkbaar binnengekomen, dus heb er niet meteen wat mee gedaan en daarna vergeten.

zal straks even updaten als ik de tijd ervoor heb.

Wat ook enigszins kan helpen, is om bijv. stipt elke week of twee weken wat jou uitkomt, alles te checken & ook dat op je site te vermelden, van wanneer je alles voor het laatst heb ge-update. Voorzover dat mogelijk is natuurlijk... want zit vast veel tijd in...

Wat ook enigszins kan helpen, is om bijv. stipt elke week of twee weken wat jou uitkomt, alles te checken & ook dat op je site te vermelden, van wanneer je alles voor het laatst heb ge-update. Voorzover dat mogelijk is natuurlijk... want zit vast veel tijd in...
i know, maar heb gemerkt dat de nieuwsbrieven met aanbiedingen niet op een regelmatig tijdstip worden verzonden... dus die verwerk ik meestal als ik ze binnenkrijg.

en ik moet toegeven dat de 'normale' prijzen vaker veranderen dan ik had verwacht, dus zal het proberen wat vaker te controleren

SF actie update (whey en creatine)

Mooi, precies waar ik naar opzoek was!

even checken: is er interesse in een overzicht van waar je bepaalde producten het goedkoopst kan krijgen? dus niet alleen huismerken maar bijv. ook ON whey?

Naar mijn mening bestaat zo'n website al. Wel een iets andere insteek, maar daar kan je ook op merk zoeken en alle prijzen vergelijken.
Deze heb ik zelf ook een keer gebruikt.
check: www.sportvoedingvergelijker.nl

Is het niet mogelijk om een script te schrijven die de prijs op goedkoopgroeien.nl automatisch update als die prijs aangepast wordt bij een webshop? Zal op de lange termijn veel werk schelen.

Is het niet mogelijk om een script te schrijven die de prijs op goedkoopgroeien.nl automatisch update als die prijs aangepast wordt bij een webshop? Zal op de lange termijn veel werk schelen.

Ja, wordt wel de bedoeling.. de prijzen veranderen een stuk sneller dan ik had verwacht om eerlijk te zijn dus heb me daar een beetje op verkeken.
Moet alleen ff wat vrije tijd vinden ervoor :o

ik vind het wel top alleen zou ik nog willen weten wat dan ook het zuiverste merk is

Waar kan ik dit bestellen?

whey eiwitten voor 60 cent per lb :
[Link niet meer beschikbaar]

Productfeed icm met een cronjob should do the trick...

Bestaat er nog een site met alle online webshops van whey eiwitten?
Ik ben nog steeds op zoek naar de lekkerste smaak.

Laatst bewerkt:
wanneer komen de vervangende bcaa's van powersupplements op de site?

wanneer komen de vervangende bcaa's van powersupplements op de site?
ik denk helemaal niet... heb even gekeken en de caps zijn nog verkrijgbaar en het nieuwe poeder dat ze aanbieden is lastig te vergelijken omdat er ook meer inzit (bijv vitaminen en taurine) waardoor ze sowieso niet goedkoop uit gaan komen (is ook het doel niet van PS voor zover ik weet)

Terug
Naar boven