AndroidHealthClinic

Goedkoopste eiwit en creatine per 100 gram

Zo'n zak kopen van 15kg whey lijkt me wel interessant maar weet er iemand hoelang je zoiets kan bewaren voor het slecht word?

Laatst bewerkt:
Top site, helemaal zelf gemaakt paul?

• Topic Starter Topic Starter
Is de creatine pro van bodylab goed?

blijft wel ff goed hoor als je het maar luchtdicht bewaart.

Bedoel je de zak gesloten? Ik zou natuurlijk af en toe er een portie willen uithalen (zou een standaard pot grote eruit nemen dan), dan gaat de zak natuurlijk om de twee of drie maand natuurlijk ff open.

Is de creatine pro van bodylab goed?
niet geprobeerd maar zou niet weten waarom niet.

Bedoel je de zak gesloten? Ik zou natuurlijk af en toe er een portie willen uithalen (zou een standaard pot grote eruit nemen dan), dan gaat de zak natuurlijk om de twee of drie maand natuurlijk ff open.
dat zou geen probleem moeten zijn. bedoel meer dat je de whey niet vochtig ofzo laat worden.

update: creatine van Berry de Mey toegevoegd (mooie prijs!) en whey en creatine van Nutrition24 op hun verzoek toegevoegd

Waarom doe je geen update op jouw site van een boardsponsor (die jouw site niet sponsort), want er is nu bijv.een whey concentraat die €1,50 per 100gr eiwit kost dus gelijk op nummer 1 behoort te staan. :)

Heb trouwens een enorme gezeik gehad met mijn MyProtein. Levering eerst niet verzonden. Moest ik credit-card gegevens doormailen.

Daarna sturen ze op naar een verkeerd adres! Echt gigantische ramp.

DPD gebeld. En hebben ze het uiteindelijk nog bij me afgeleverd. WEKEN voorbij... echt een gigantische shit-bedrijf.

Sportfood => 10% korting op alles, dus ook RAW IRON Sports Whey (10 kg €116,95); maar dus ook alle andere whey, creatine enz.

waar staat die aanbieding op de site dan ???

Heb trouwens een enorme gezeik gehad met mijn MyProtein. Levering eerst niet verzonden. Moest ik credit-card gegevens doormailen.

Daarna sturen ze op naar een verkeerd adres! Echt gigantische ramp.

DPD gebeld. En hebben ze het uiteindelijk nog bij me afgeleverd. WEKEN voorbij... echt een gigantische shit-bedrijf.

hmm raar, hoor over het algemeen wel positieve dingen over ze..

waar staat die aanbieding op de site dan ???

hmm raar, hoor over het algemeen wel positieve dingen over ze..

MyProtein is volgens mij zo'n bedrijf waar je gewoon geen problemen met de klanten service moet hebben.

Het product is trouwens wel 100% goed. Misschien ga ik weer wagen met de volgende levering :). Als andere dbb-ers wel goede ervaringen hebben hier, dan had ik gewoon erg veel pech.

Laatst bewerkt:
Blijf het een goed idee vinden die site van jou hou hem zeker in de gaten.

body en fitshop is TOP!!!

Staat niet op de site, kom op zeg hou je niet voor de domme:D; je leest hier toch ook op het forum?
In het sportfood topic de laatste post, als je het dan nog niet kunt vinden plaats ik hierbij de link wel.
Dit komt nou over als :ik-doe-net-of-ik-een-niet-sponsor(van-mijn-site)-aanbieding-niet-zie, maar ik kan er naast zitten(in dat geval excuus).
nee, ik lees die topic nooit... leuk dat je voorbarig je conclusies trekt maar het maakt mij geen reet uit of een site mij sponsort of niet want een vetpot is het sowieso niet!!

gelukkig werk ik ook naast goedkoopgroeien.nl niet al zo'n 60u per week dus ik moet inderdaad voortaan beter alle posts van alle leveranciers checken. tenslotte is het natuurlijk een service waar men als bezoeker grof voor betaalt :) (dus je zit er idd naast, maar dat lees ik nu pas dus in dat geval mijn excuus :p)

Terug
Naar boven