AndroidHealthClinic

golden gear for real

Status
Niet open voor verdere reacties.

GJM

Competitive Bodybuilder
Waardering
188
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
ik heb de mogelijkheid spullen te kopen van golden gear, zelf ben ik niet bekend met het merk, behalve dat ik weet dat het nog niet lang op de markt is en in NE gemaakt wordt.

mijn vraag is dan ook wat ieders ervaring ervan is, was het goed of niet en waren de doseringen volgens jouw juist....
In mijn geval gaat het om hun tren, prop, en drinkbare winny

als jullie je ervaring willen delen graag

alvast bedankt

Lees maar eens rond hier op het board.. er zijn al enkele opmerkingen over gemaakt recentelijk. De meeste zijn er wel over te spreken.. maar het merk heeft zijn sporen nog niet verdient.

--> Echt/nep sectie.

• Topic Starter Topic Starter
Lauw zei:
Beperk je uitsluitend tot de meest essentiële info.
Justitie leest ook mee op de fora.

Mijn 2cent.

dus als ik bijv. zeg xtc wordt in nederland gemaakt, zijn alle labs in gevaar ;) ......

Slecht voorbeeld. Want als je niet weet dat 90% van alle XTC uit Nederland komt dan schort er wat aan je algemene ontwikkeling. :D

Misschien ben ik wel gewoon paranoïde. Maar naar mijn mening kan je niet voorzichtig genoeg zijn.

Ben nu bezig met de test enanthate en boldenone en ga ook de tren proberen binnenkort. Tot nog toe prima spul hoor!! :D

ben ik het helemaal mee eens, zou het niet fijn vinden om een lab waar ik goeie spullen kan halen opgerold wordt door wat onvoorzichtige mensen

• Topic Starter Topic Starter
dat zijn de berichten die ik wilde horen. land van herkomst zal vanaf nu niet meer genoemd worden ;)

ik gebruik de anavar van GG en ben er zeer over te spreken...flinke boost in kracht na 4 dagen...groete

ja kon nie wachte ben ffies alleen op anavar....over 2 weekies prop ik er prop+eventueel tren erbij...bankdrukke deed ik de laatste tijd 150kg 7/8x ...deed hem vandaag 10x....dat vind ik wel goeie vooruitgang voor 4 dagies:)...groete

Drinkbare winny??

seeker zei:
mijn vraag is dan ook wat ieders ervaring ervan is, was het goed of niet en waren de doseringen volgens jouw juist....
In mijn geval gaat het om hun tren, prop, en drinkbare winny

als jullie je ervaring willen delen graag

alvast bedankt

Is dit een geintje dat ik neit volg of is er serieus efficient drinkbare winny uitgevonden :S ???

ArieWillem zei:
Is dit een geintje dat ik neit volg of is er serieus efficient drinkbare winny uitgevonden :S ???

Elke Winstrol/Stanazolol voor injectie (vloebaar dus) is geschikt om te drinken. Alleen zal het net zo effectief zijn als de zelfde dosis in tabs.

Winstrol inject is niet anders dan heel fijn vermalen winstrol/stanazolol maar dan gemixt met een oplossing om te kunnen injecteren.. Laat een ampulletje winstrol maar eens een paar dagen rechtop staan dan zie je dat je geen homogene substantie hebt. De winstrol bezinkt namelijk.

Winny

slabek zei:
Elke Winstrol/Stanazolol voor injectie (vloebaar dus) is geschikt om te drinken. Alleen zal het net zo effectief zijn als de zelfde dosis in tabs.

Winstrol inject is niet anders dan heel fijn vermalen winstrol/stanazolol maar dan gemixt met een oplossing om te kunnen injecteren.. Laat een ampulletje winstrol maar eens een paar dagen rechtop staan dan zie je dat je geen homogene substantie hebt. De winstrol bezinkt namelijk.

Bedankt voor je reply maar dit wist ik dus allemaal al. Vroeg me alleen af of ze nu winny op zo'n manier bewerkt hadden dat je t EFFICIENT kan drinken. Zolang dat niet zo is snap ik niet waarom de topicopener spreekt over "de drinkbare winny". Dan ga ik ervanuit dat er iets bijzonders aan de hand is. Je praat toch ook niet over de snuifbare paracetamol? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven