Fitness Seller

golden gear for real

Status
Niet open voor verdere reacties.

GJM

Competitive Bodybuilder
Waardering
188
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
ik heb de mogelijkheid spullen te kopen van golden gear, zelf ben ik niet bekend met het merk, behalve dat ik weet dat het nog niet lang op de markt is en in NE gemaakt wordt.

mijn vraag is dan ook wat ieders ervaring ervan is, was het goed of niet en waren de doseringen volgens jouw juist....
In mijn geval gaat het om hun tren, prop, en drinkbare winny

als jullie je ervaring willen delen graag

alvast bedankt

kwam een gozer tegen die had golden gear, ze hadden bijna zn been geamputeerd, zou het maar links laten liggen

johndope zei:
kwam een gozer tegen die had golden gear, ze hadden bijna zn been geamputeerd, zou het maar links laten liggen

Wil dit zeggen dan dat het klote spul is??? Misschien heeft die "GOZER" wel niet steriel genoeg geinjecteerd en zelfs dan lijkt het me een sterk verhaal want het gaat altijd eerst ontsteken en als je dan na een paar weken nog niks aan hebt laten doen dan kunnen ze vlees gaan weg snijden ja omdat het aan het rotten is... maar dat hou je niet vol geloof me maar een week en dan ren je naar de dokter. Ik spreek uit ervaring

BTW dit verhaaltje hierboven heeft geen betrekking tot gear van GG

Deli

Deli Oguz zei:
Wil dit zeggen dan dat het klote spul is??? Misschien heeft die "GOZER" wel niet steriel genoeg geinjecteerd en zelfs dan lijkt het me een sterk verhaal want het gaat altijd eerst ontsteken en als je dan na een paar weken nog niks aan hebt laten doen dan kunnen ze vlees gaan weg snijden ja omdat het aan het rotten is... maar dat hou je niet vol geloof me maar een week en dan ren je naar de dokter. Ik spreek uit ervaring
BTW dit verhaaltje hierboven heeft geen betrekking tot gear van GG
Deli

Da's toch golden gear of volg ik t nou niet meer???:rolleyes:

Mensen mensen, ik heb zelf ervaring met Golden Gear, heb zowel de test prop, tren ace gebruikt, mn maat heeft de winny inject gebruikt, daarlangs zijn er meerdere maten die test enanth, deca hebben gebruikt.

Ik heb voor mijn volgende kuur tren enanth, test enanth van GG thuis liggen. GG is niets mis mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven