Fitness Seller

golden gear for real

Status
Niet open voor verdere reacties.

GJM

Competitive Bodybuilder
Waardering
188
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
ik heb de mogelijkheid spullen te kopen van golden gear, zelf ben ik niet bekend met het merk, behalve dat ik weet dat het nog niet lang op de markt is en in NE gemaakt wordt.

mijn vraag is dan ook wat ieders ervaring ervan is, was het goed of niet en waren de doseringen volgens jouw juist....
In mijn geval gaat het om hun tren, prop, en drinkbare winny

als jullie je ervaring willen delen graag

alvast bedankt

slabek zei:
Elke Winstrol/Stanazolol voor injectie (vloebaar dus) is geschikt om te drinken. Alleen zal het net zo effectief zijn als de zelfde dosis in tabs.

Winstrol inject is niet anders dan heel fijn vermalen winstrol/stanazolol maar dan gemixt met een oplossing om te kunnen injecteren.. Laat een ampulletje winstrol maar eens een paar dagen rechtop staan dan zie je dat je geen homogene substantie hebt. De winstrol bezinkt namelijk.

de oude winstrol van zambon had altijd bezinkels de nieuwe versie niet meer.
ook zijn er sommige undergroundlabs die goede winstrol inject hebben.

pipo zei:
de oude winstrol van zambon had altijd bezinkels de nieuwe versie niet meer.

Bezinkt er niets meer in de nieuwe ZAMBON's??, normaal moest je de ampul altijd eerst ff opschudden. lijkt me vreemd maar het zal wel.

Die drinkbare winny is precies hetzelfde als tabletten maar dan in vloeibare vorm, verder niets anders.

kan ik de ampules van zambon ook opdrinken? die van 50 mg, en is er een verschil in opname ofzo?

wie maakt me ff wakker?

ging deze thread niet over de vraag over producten van golden Gear?
zou wel tof zijn als moderators dit een beetje in de hand hielden en dat men de dingen op de juiste plaats zou posten.
1 ding is vrees ik wel waar: aas tasten dus wel degelijk je brains aan :D

heeft er iemand ervaring met de boldenone van golden gear, zijn hoog gedoseerd, 250 mg/ml, en best goedkoop, dus ben benieuwd, ik ga hem wss wel eens testen

Ja ik heb ze gebruikt en ik was er zeer tevrede over zeker het testen waard heb ze nu ook weer bij GG gehaald dus dat moet dan toch wat zeggen

Over de boldenone van Med Request hoor ik ook goede verhalen...zelf nog niet gebruikt maar zit wel in de planning...

Mijne heb ik 10 minuten geleden gezet! tevens mijn eerste inject! was samen met testen-100 2 ml...Helemaal niet pijnlijk!

Leviathan zei:
From this point on, there's no turning back! :D

Hahaha, inderdaad, wat je jezelf van tevoren ook wijs maakt! :D

Ik heb inmiddels ervaring met de test, EQ, tren-enanthaat en Masteron van Golden Gear. Allemaal goed spul, mooie vloeistoffen, probleemloze injecties. De test (vocht, gyno :rolleyes: ), tren (-cough) en Masteron (droog en hoerend geil) lieten bovendien ook wel merken de juiste werkzame stof te bevatten. De EQ zat qua dosering een beetje klem tussen de rest van de cocktail dus daar kan ik weinig specifieks over zeggen. Mijn volgende kuur wordt simpeler en begint met vier weken min of meer frontloaden op GG-EQ. Dan kan ik er vast meer over zeggen. Nog wel even netjes wachten tot april/mei.

dus allemaal tevrede klanten als ik het hier zo hoor.
Zijn er ondertussen nog mensen met ervaring

Jazeker, ik! :D

Heb net een kuurtje van 12 weken achter de rug.
Zit inmiddels in mn eerste nakuur week, en tot nu toe geen verlies.

Ook de nakuur (nolva en clomid) is van GG.

Het merk is al redelijk bekend en er zijn tal van tevreden gebruikers, waaronder ikzelf.

BigMaus zei:

Het merk is al redelijk bekend en er zijn tal van tevreden gebruikers, waaronder ikzelf.
en hoe zag je kuurschema eruit, ben benieuwd.Hoeveel heb je gewonnen.
Ikzelf hoor er ook weer goede verhalen overm en kan er binnenkort mss over meespreken

BigMaus zei:

Laat me raden! Jij doet de public relations?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven