AndroidHealthClinic

golden gear for real

Status
Niet open voor verdere reacties.

GJM

Competitive Bodybuilder
Waardering
188
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
ik heb de mogelijkheid spullen te kopen van golden gear, zelf ben ik niet bekend met het merk, behalve dat ik weet dat het nog niet lang op de markt is en in NE gemaakt wordt.

mijn vraag is dan ook wat ieders ervaring ervan is, was het goed of niet en waren de doseringen volgens jouw juist....
In mijn geval gaat het om hun tren, prop, en drinkbare winny

als jullie je ervaring willen delen graag

alvast bedankt

sommige oefeningen zat al meer dan een half jaar geen vooruitgang meer in ...en na 1-2 weken anavar schiet dit ineens met redelijk grote stappen vooruit zonder enige aanpassing in eetpatroon of wat dan ook.....greetz

klaas zei:
sommige oefeningen zat al meer dan een half jaar geen vooruitgang meer in ...en na 1-2 weken anavar schiet dit ineens met redelijk grote stappen vooruit zonder enige aanpassing in eetpatroon of wat dan ook.....greetz
en hoeveel anavar neem je dagelijks ?

Zijn er hier ook die ervaring hebben met de dboll of oxy van GG, hier ben ik ook wel eens benieuwd naar.
Het gaat dus om orale vloeibare dboll en oxy.
WEeet er iemand of er ook winny inj van GG bestaan

Ik heb ook eens gehoord van een kennis die anavar tabs heeft gebruikt, dat ie tijdens gebruik sterker was.Zo vreemd klinkt Klaas zn ervaring me dan ook niet in de oren.

BIG-G zei:
Zijn er hier ook die ervaring hebben met de dboll of oxy van GG, hier ben ik ook wel eens benieuwd naar.
Het gaat dus om orale vloeibare dboll en oxy.
WEeet er iemand of er ook winny inj van GG bestaan

De dboll moet erg goed zijn.
Dit hoorde ik van een tweetal gebruikers.

Zelf ga ik er ook mee beginnen in mei...ik zal een log bijhouden voor de eerste keer.
Ik zal er nog wel het een en ander bij stacken, maar dat horen jullie nog!

luister allemaal

Het geen waar jullie over praten g.g. dus is zo nep als maar kan zijn.
Ik kan aan die troep zoveel aankomen als ik wil, maar wil het nog niet voor niets. Afblijven van dat merk dus. Zelf geprobeerd en gebeurde helemaal niets.
En heb ervaring genoeg met andere merken.

Dus laat die troep staan.

Groetjes,

internationaal bodybuilder

double zei:
Ik kan aan die troep zoveel aankomen als ik wil, maar wil het nog niet voor niets. Afblijven van dat merk dus. Zelf geprobeerd en gebeurde helemaal niets.

Groetjes,

hahahabhahaha :roflol:

denk je dat iemand jou hier geloof haha :roflol:

groetjes,

Sinterklaas:p

double zei:

Groetjes,

WAt ben jij een ENORME zeverZAK! HEB JE JE PILLETJE NOG NIET GEHAD internationaLLLL

double zei:

Groetjes,

is idaad troep...lijkt me dan ook het beste als je al je gg-stuff naar mij opstuurt zodat ik het voor je weg kan gooien..:D

Zonder enige vorm van bewijs neem ik dit soort opmerkingen niet al te serieus. :D

Dacht dat er al test op waren gedaan? iemand een linkje of een reply?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven