MuscleMeat

gozer flipt op mij in de gym

Ik ontken niks, want wij daten niet dus jij ontkent dat ;)
Dacht serieus dat je minder zou trollen maar je bent weer zoals je in het begin was :roflol:

---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:13 ----------

Hij is zo hopeloos opzoek naar serieuze mensen, in een maatschappij waar iedereen veel te serieus is.
I came here to troll, en ik ga niet weg tot ik perma ip bann heb en al mijn vpn-verbindingen ook gebannd zijn.
En zelfs dan kom ik wss nog terug, met een nieuwe router.

Dus yasmine, blijven proberen.

watch-out-guys-we-got-a-badass-over-here.jpg

hell date alleen met gladde mcoro boy :D

Hij is zo hopeloos opzoek naar serieuze mensen, in een maatschappij waar iedereen veel te serieus is.
I came here to troll, en ik ga niet weg tot ik perma ip bann heb en al mijn vpn-verbindingen ook gebannd zijn.
En zelfs dan kom ik wss nog terug, met een nieuwe router.
Dus yasmine, blijven proberen.

Je mag gerust trollen zo veel je wil. Moet je wel een heel leeg leven hebben;

Jij hebt blijkbaar heel wat homo-erotische foto's op je pc; Moet je ons iets bekennen?

laat het gewoon yasmine, als je geen comeback kunt verzinnen is het soms het best om gewoon een roflol te typen :)
dit is namelijk gewoon zielig:o
missnuke-niveau:o

zijn dochter heet yasmine, hij was vroeger moslim en de weg kwijt nu heeft de weg gevonden...

naar het gesticht.

I leld so bad at this, hihi.
Zeg yasmine, had je al door dat dit het allerlei topic is, en dat niemand zich eigenlijk boeit dat je hier trollt? Buiten jij dan.

omdat hij kicked op de aandacht die hij hier krijgt hij is net zoals jesse.

Terug
Naar boven