XXL Nutrition

gozer flipt op mij in de gym

In Yasmine zit gewoon een klein boos mannetje wat er op dit forum af en toe uit komt. Waarschijnlijk is hij irl een hele aardige kerel.
Denk dat van wel meer mensen hun tweede persoonlijk hier op het forum zit. :D

op dbb ben ik bodybuilder herman, irl ben ik ecto

:bang:

Wat een loser is 't ook.

Sjongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejonge

Waarschijnlijk heeft de TS al lang afgehaakt. Ipv met nuttige tips te komen voor de TS, is dit het grote Yasmine topic geworden. Please get a life zeg!

het is menig maler kanslozer dat jullie maar blijven reageren op deze troll...

Dat mag altijd :)

Sjongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejonge

Waarschijnlijk heeft de TS al lang afgehaakt. Ipv met nuttige tips te komen voor de TS, is dit het grote Yasmine topic geworden. Please get a life zeg!

Inderdaad en weet je wat jammer is? Dat ik als één van de eerste was die de TS echt een antwoord gaf. Daarna begonnen de trollen terug met hun spelletje (blijkbaar vinden ze me een heel aantrekkelijk doelwit) en verzandde het topic weer in onnozel getroll. Ik waarschuw er iedere keer weer voor. Iemand start een topic, er komen een paar ernstige reacties, hier en daar een grapje om het luchtig te houden en dan komen de trolls terug bovendrijven en vallen ze een persoon aan die een ernstig antwoord postte. Die persoon tracht zich dan te verdedigen en dan komt 10 pagina's later de opmerking dat het topic weer is ontspoord.
Ik stel voor dat de moderators trollen bestraffen met een kaart en weekban. Dan zou het hier mss terug leuk worden.

Inderdaad en weet je wat jammer is? Dat ik als één van de eerste was die de TS echt een antwoord gaf. Daarna begonnen de trollen terug met hun spelletje (blijkbaar vinden ze me een heel aantrekkelijk doelwit) en verzandde het topic weer in onnozel getroll. Ik waarschuw er iedere keer weer voor. Iemand start een topic, er komen een paar ernstige reacties, hier en daar een grapje om het luchtig te houden en dan komen de trolls terug bovendrijven en vallen ze een persoon aan die een ernstig antwoord postte. Die persoon tracht zich dan te verdedigen en dan komt 10 pagina's later de opmerking dat het topic weer is ontspoord.
Ik stel voor dat de moderators trollen bestraffen met een kaart en weekban. Dan zou het hier mss terug leuk worden.

Ik zou ook niet op elke trol reageren man. Ze lokken je uit de kast en keer op keer trap je erin!

Ik zou ook niet op elke trol reageren man. Ze lokken je uit de kast en keer op keer trap je erin!

I'm mentally challenged, ik herken niet altijd een troll-poging. Zeker op DBB waar diegene die het proberen niet eens weten wat trollen is.

Het zou mij niet zo gauw gebeuren, mijn blik en houding spreekt boekdelen van Dont **** with Me, maar als het mij zou overkomen dan ging ik even heerlijk los, ik had die n*ger zijn arm gebroken zodat hij de eerste 3 maanden niet meer kan duwen, en die marokaan had ik niet alleen zijn armen maar ook zijn benen gebroken.

En elk randdebiel die dan nog wat wil ros ik dwars door het locaal heen van waar ik zou zijn, pfff ach soms een beetje uitleven is ook niet erg, op die manier dwing je ook respect af.

Ik vecht al ruim 30 jaar en op mijn leeftijd wil je heel soms wel eens jongens tegen komen van de wat jongere generatie die denken dat ze je wel aan kunnen, ach ja dan maar even op de old school en lekker rossen.
En het grappige is dat ze dan ook wel eens per ongeluk tegen in de sportschool komen waar ik train om eens een les mee te draaien hahaha en weg zijn ze weer.

Begrijp me niet verkeerd, ben geen ruzie zoeker, maar ik ga niet aan de kant en al helemaal niet als iemand mij een biertje op mij gooit, Make my ****ing day.

:roflol:

sandnigga whut?

• Like
Waarderingen: mat
het zou mij niet zo gauw gebeuren, mijn blik en houding spreekt boekdelen van dont **** with me, maar als het mij zou overkomen dan ging ik even heerlijk los, ik had die n*ger zijn arm gebroken zodat hij de eerste 3 maanden niet meer kan duwen, en die marokaan had ik niet alleen zijn armen maar ook zijn benen gebroken.

En elk randdebiel die dan nog wat wil ros ik dwars door het locaal heen van waar ik zou zijn, pfff ach soms een beetje uitleven is ook niet erg, op die manier dwing je ook respect af.

Ik vecht al ruim 30 jaar en op mijn leeftijd wil je heel soms wel eens jongens tegen komen van de wat jongere generatie die denken dat ze je wel aan kunnen, ach ja dan maar even op de old school en lekker rossen.
En het grappige is dat ze dan ook wel eens per ongeluk tegen in de sportschool komen waar ik train om eens een les mee te draaien hahaha en weg zijn ze weer.

Begrijp me niet verkeerd, ben geen ruzie zoeker, maar ik ga niet aan de kant en al helemaal niet als iemand mij een biertje op mij gooit, make my ****ing day.

:roflol:

adil hoe doe je dat ?? Je stats zeggen ,, 24 jaar en je vecht al , 30 , jaar

6 jaar in de baarmoeder geslapen daarom dat waterhoofd :d:d:d

Jonge alsjeblief, ga weg voor altijd en eeuwig :mad::mad::mad:.
Het is jamer dat er nog fl**kers zoals jij rondlopen...

Jonge alsjeblief, ga weg voor altijd en eeuwig :mad::mad::mad:.
Het is jamer dat er nog fl**kers zoals jij rondlopen...

tumblr_meq8acUNZJ1r02l6to1_500.gif

:lol::lol::lol:

Yasmine,

Start je eigen topic met je levensverhalen. Dan kan iedereen die dat zo interessant vindt losgaan.

Hij is zo hopeloos opzoek naar serieuze mensen, in een maatschappij waar iedereen veel te serieus is.
I came here to troll, en ik ga niet weg tot ik perma ip bann heb en al mijn vpn-verbindingen ook gebannd zijn.
En zelfs dan kom ik wss nog terug, met een nieuwe router.
Dus yasmine, blijven proberen.

Terug
Naar boven