ja ik post vanuit een oven in het ziekenhuis.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gaan we schelden yasmina je was toch gestopt dacht ik?

n**ga please, ik kom uit een break na een longontsteking met complicaties die 5 maand aansleepte, en een rugoperatie met 6 schroeven. So eat me; Wat is jouw excuus?
Dus je traint om zwak te blijven. Idioot.

Oke wil je me aub niet in elkaar slaan, of me auto in brand zetten !
Oke wil je me aub niet in elkaar slaan, of me auto in brand zetten !
"me auto"![]()
En ik herhaal, ik vecht alleen tegen sterke alfa males, en niet tegen verwijfde pubers. Je auto kan ik dus ook niet in brand steken.
hij zet jou in brand en slaat je auto in elkaar, that's how yasmine rolls.

Cool story bro.
En nu? Schakel je DBB knokploeg in?
De juf was sterker dan een alpha male. Het was een enorm gedrocht. Ik herinner me dat ze groter was dan een vader van een vriend die ik nu nog steeds ken en dat is een grote vent. En ze was enorm dik. Dus als zo'n vrouw je op de bank smijt en je met links en rechts begint te meppen, dan moet je wel even reageren. Het is me trouwens een raadsel hoe die is kunnen vallen. Het was in een kleedcabine voor klasjes dus misschien was de vloer nat en is ze uitgegleden.Was jou juffrouw ook een alpha male ?
Beter laat je mijn auto gewoon met rust !
---------- Toegevoegd om 00:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:11 ----------
Jammer genoeg is het nog echt zo ook volgens mij![]()
Ik zou eigenlijk wel een topic van deze 2 gasten willen zien. Gewoon een soort van box-ring topic voor Chrisje123 vs Yasmine. Just for shits and giggles!
De juf was sterker dan een alpha male. Het was een enorm gedrocht. Ik herinner me dat ze groter was dan een vader van een vriend die ik nu nog steeds ken en dat is een grote vent. En ze was enorm dik. Dus als zo'n vrouw je op de bank smijt en je met links en rechts begint te meppen, dan moet je wel even reageren. Het is me trouwens een raadsel hoe die is kunnen vallen. Het was in een kleedcabine voor klasjes dus misschien was de vloer nat en is ze uitgegleden.
---------- Toegevoegd om 07:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:37 ----------
Ik haal er geen plezier uit om te trollen. Ik antwoord altijd eerlijk en oprecht. En daar hebben sommige kinderen het hier moeilijk mee. Misschien moet BigT een deel van de site opsplitsen en voorbehouden voor volwassenen, en een ander deel voor de kinderen, trolls, kloons,...
Ik snap echt niet hoe ieder topic moet verzanden in persoonlijke aanvallen. Als iemand een topic opent, en je wil ernstig antwoorden, doe dat dan. Wil je een klein grapje tussendoor plaatsen, om het wat luchtig te houden, daar is ook niks mis mee. Maar als iedere post, op iedere pagina een poging is grappig te zijn of de medeforumleden te kak te zetten, wordt het misschien eens tijd dat BigT grote kuis houdt. De regels van het forum zijn duidelijk en worden te vaak, ten koste van de kwaliteit van de site, overtreden.