XXL Nutrition

gozer flipt op mij in de gym

gaan we schelden yasmina je was toch gestopt dacht ik?

Ik ben gestopt met me boos te maken, maar ik kan je gerust een idioot noemen zonder me boos te maken hoor. En nog zo veel meer. Straf he!

---------- Toegevoegd om 23:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:53 ----------

ja ik post vanuit een oven in het ziekenhuis.

Dat is echt wel doorzettingsvermogen hebben. Misschien moet ik mijn mening herzien. :)

chrisje yasmine allebei normaal doen en elkaar de hand schudden

het is klaar nou

"me auto"???
En ik herhaal, ik vecht alleen tegen sterke alfa males, en niet tegen verwijfde pubers. Je auto kan ik dus ook niet in brand steken.

Was jou juffrouw ook een alpha male ?
Beter laat je mijn auto gewoon met rust !

---------- Toegevoegd om 00:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:11 ----------

hij zet jou in brand en slaat je auto in elkaar, that's how yasmine rolls.

Jammer genoeg is het nog echt zo ook volgens mij :o

Jongens jongens...

f2e.gif

Ga allemaal maar even afkoelen op jullie kamer en je komt er pas af als je denkt dat je je kan gedragen.

Ik zou eigenlijk wel een topic van deze 2 gasten willen zien. Gewoon een soort van box-ring topic voor Chrisje123 vs Yasmine. Just for shits and giggles!

Was jou juffrouw ook een alpha male ?
Beter laat je mijn auto gewoon met rust !

---------- Toegevoegd om 00:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:11 ----------

Jammer genoeg is het nog echt zo ook volgens mij :o
De juf was sterker dan een alpha male. Het was een enorm gedrocht. Ik herinner me dat ze groter was dan een vader van een vriend die ik nu nog steeds ken en dat is een grote vent. En ze was enorm dik. Dus als zo'n vrouw je op de bank smijt en je met links en rechts begint te meppen, dan moet je wel even reageren. Het is me trouwens een raadsel hoe die is kunnen vallen. Het was in een kleedcabine voor klasjes dus misschien was de vloer nat en is ze uitgegleden.

---------- Toegevoegd om 07:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:37 ----------

Ik zou eigenlijk wel een topic van deze 2 gasten willen zien. Gewoon een soort van box-ring topic voor Chrisje123 vs Yasmine. Just for shits and giggles!

Ik haal er geen plezier uit om te trollen. Ik antwoord altijd eerlijk en oprecht. En daar hebben sommige kinderen het hier moeilijk mee. Misschien moet BigT een deel van de site opsplitsen en voorbehouden voor volwassenen, en een ander deel voor de kinderen, trolls, kloons,...

Ik snap echt niet hoe ieder topic moet verzanden in persoonlijke aanvallen. Als iemand een topic opent, en je wil ernstig antwoorden, doe dat dan. Wil je een klein grapje tussendoor plaatsen, om het wat luchtig te houden, daar is ook niks mis mee. Maar als iedere post, op iedere pagina een poging is grappig te zijn of de medeforumleden te kak te zetten, wordt het misschien eens tijd dat BigT grote kuis houdt. De regels van het forum zijn duidelijk en worden te vaak, ten koste van de kwaliteit van de site, overtreden.

En wat voegt jouw huilverhaal over het vroeger in elkaar geslagen worden als kind toe aan dit Bodybuilding forum dan? Puur uit interesse hoor.

Elke keer als ik in dit topic lees hoor ik in mijn achterhoofd zo'n uberbekende stem roepen:

"ladieeeees aaaan gentlemeeeeeeen, LEEEEETs get ready toooooooooo RUUUUUUUUMBLE!!!!!!!!"

maar dat vink nie zo erg, carry on!

Het is hier af en toe net een schoolplein van een basisschool mensen. Misschien gelijk de regels van de vreedzame school doornemen? Werkt bij mijn zoontje op school ook goed! (hij is 5,5 :P)

• Like
Waarderingen: mat
Hoi,
Welkom op dbb. Wat zijn je doelen?

De juf was sterker dan een alpha male. Het was een enorm gedrocht. Ik herinner me dat ze groter was dan een vader van een vriend die ik nu nog steeds ken en dat is een grote vent. En ze was enorm dik. Dus als zo'n vrouw je op de bank smijt en je met links en rechts begint te meppen, dan moet je wel even reageren. Het is me trouwens een raadsel hoe die is kunnen vallen. Het was in een kleedcabine voor klasjes dus misschien was de vloer nat en is ze uitgegleden.

---------- Toegevoegd om 07:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:37 ----------

Ik haal er geen plezier uit om te trollen. Ik antwoord altijd eerlijk en oprecht. En daar hebben sommige kinderen het hier moeilijk mee. Misschien moet BigT een deel van de site opsplitsen en voorbehouden voor volwassenen, en een ander deel voor de kinderen, trolls, kloons,...

Ik snap echt niet hoe ieder topic moet verzanden in persoonlijke aanvallen. Als iemand een topic opent, en je wil ernstig antwoorden, doe dat dan. Wil je een klein grapje tussendoor plaatsen, om het wat luchtig te houden, daar is ook niks mis mee. Maar als iedere post, op iedere pagina een poging is grappig te zijn of de medeforumleden te kak te zetten, wordt het misschien eens tijd dat BigT grote kuis houdt. De regels van het forum zijn duidelijk en worden te vaak, ten koste van de kwaliteit van de site, overtreden.

Jezus gast, neem het internet niet zo serieus man :o

In Yasmine zit gewoon een klein boos mannetje wat er op dit forum af en toe uit komt. Waarschijnlijk is hij irl een hele aardige kerel.
Denk dat van wel meer mensen hun tweede persoonlijk hier op het forum zit. :D

Terug
Naar boven