- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo'n trieste sukkel die yasmine.
Anders ga je lekker weer ff ongepast en willekeurige pull ups doen.

Hij heeft die vid s op privé gezet. Hij deed in ieder geval een deadlift die schijnbaar nogal indrukwekkend baas, want hij deed daarna spontaan één of andere debiele pull up.
Kijk eens aan wat een tijd je stopt in mij. Zoeken naar die ene video. Daar ben je wel een uurtje zoet mee geweest.
Dat jij dat een debiele pull up vindt stoort me niet. Misschien is het iets wat je zelf niet kan?

Ja hij doet wel een 220kg Deadlift, maar een pull up ? Denk niet dat hij die kan hoor !
Kijk eens aan wat een tijd je stopt in mij. Zoeken naar die ene video. Daar ben je wel een uurtje zoet mee geweest.
Dat jij dat een debiele pull up vindt stoort me niet. Misschien is het iets wat je zelf niet kan?
Zijn er gewoon echt geen admins meer die zien dat bepaalde topics compleet off-rail raken?
dat heb ik vannacht ook nog opgemerkt. Bigt schijnt ziek te zijn. Mss ligt daar de verklaring.
Ik ben compleet tegen censuur, maar tegenwoordig word ik enkel nog getrolld. Zeer jammer. Ik voed ze natuurlijk ook wel veel te graag. Mss omcat ik nog hoop heb dat ze te redden zijn.