MuscleMeat

gozer flipt op mij in de gym

Zo'n trieste sukkel die yasmine.

Anders ga je lekker weer ff ongepast en willekeurige pull ups doen.

Ik hoorde dat er hier een feestje was, waar is dat feestje?

Ik denk dat Yasmine opzich best een aardige kerel is, maar na alles wat hij meegemaakt heeft gewoon een beetje in de frut zit met zichzelf :(

Goed topic, lekker druk ook

Topic gekaapt door een wanker met vechtstory's

Topic gekaapt door trollen, en idioten die dit niet inzien.

Hij heeft die vid s op privé gezet. Hij deed in ieder geval een deadlift die schijnbaar nogal indrukwekkend baas, want hij deed daarna spontaan één of andere debiele pull up.

Kijk eens aan wat een tijd je stopt in mij. Zoeken naar die ene video. Daar ben je wel een uurtje zoet mee geweest.
Dat jij dat een debiele pull up vindt stoort me niet. Misschien is het iets wat je zelf niet kan?

Kijk eens aan wat een tijd je stopt in mij. Zoeken naar die ene video. Daar ben je wel een uurtje zoet mee geweest.
Dat jij dat een debiele pull up vindt stoort me niet. Misschien is het iets wat je zelf niet kan?

Ja hij doet wel een 220kg Deadlift, maar een pull up ? Denk niet dat hij die kan hoor !

Zijn er gewoon echt geen admins meer die zien dat bepaalde topics compleet off-rail raken?

Dat dit kan in Nederland.

Kan inderdaad geen pull ups. Ben daarnaast ook geen uur bezig geweest, omdat ik al wist dat die vid op privé staat of ondertussen verwijderd is. Misschien kostte het me 3 minuten, maar ik zat te kakken, dus maakt niet uit.

Zijn er gewoon echt geen admins meer die zien dat bepaalde topics compleet off-rail raken?

Dat heb ik vannacht ook nog opgemerkt. BigT schijnt ziek te zijn. Mss ligt daar de verklaring.
Ik ben compleet tegen censuur, maar tegenwoordig wordt hier ENKEL nog getrolld. Zeer jammer. Ik voed ze natuurlijk ook wel veel te graag. MSs omcat ik nog hoop heb dat ze te redden zijn.

dat heb ik vannacht ook nog opgemerkt. Bigt schijnt ziek te zijn. Mss ligt daar de verklaring.
Ik ben compleet tegen censuur, maar tegenwoordig word ik enkel nog getrolld. Zeer jammer. Ik voed ze natuurlijk ook wel veel te graag. Mss omcat ik nog hoop heb dat ze te redden zijn.

+1

Lekker Druk, Goed Topic Ook! (Ray approved)

Er valt niets meer te redden voor jou yasmine, jouw ziel is al lang verkocht aan de trollduivel.

Jullie respecteren yasmine gewoon niet genoeg. Als jullie hem genoeg zouden respecteren dan zou hij wel ophouden met trollen en topics kapot maken denk ik.

Terug
Naar boven