MuscleMeat

gozer flipt op mij in de gym

Dankje, mijn doel is om yasmine zo hard te irriteren dat die besluit om uitte loggen en nooit meer terug te komen, of om hem te laten zelfmoord plegen zodat we eindelijk van zijn mistroostige figuur van af zijn.

Wensen dat iemand zelfmoord pleegt. Wat ben jij een zielig hoopje mens;
Ik vermoed dat je heel snel voor goed verbannen wordt.
Heb jij zo'n triest leven dat een forum trollen je lievelingsbezigheid is?

En wees gerust, ik ben kalm, wind me niet op, zit lekker te chillen in de zon, met een bbq naast me, en zal nooit uitloggen tenzij BigT me dit vraagt.

tumblr_meq8acUNZJ1r02l6to1_500.gif

Niet dat verdien je, hoogste tijd dat yasmine hetgeen krijgt wat hij verdient.

Het is beter, inderdaad, respect te verdienen, dan af te dwingen. Echter is het nog beter iedereen te respecteren, tot de persoon iets doet waardoor hij dan wel dit respect kan verliezen.
Want als je pas iemand gaat respecteren nadat hij het verdient heeft, dan wil dit zeggen dat je bij de eeerste ontmoeting, de persoon zonder respect zal behandelen. En dat kan niet de bedoeling zijn.

Moet je kijken, vuile rotmof. Hier, het is toch niet te geloven. Jij vieze vuile teringmof, zwijnhoend, aarslog. Potverdomme jij kl***zak, altijd maar weer die agressie. Jij vuile teringmof, gore rotmoffen zoals jij zouden ze eens een keer moeten afstraffen. Waterstofbom op jouw huis gooien. Vuile teringproleet ben je. Als ik jou tegenkom, dan was je nog niet jarig, had ik op jouw bek geslagen. Oh wat haat ik jou, wat haat ik jou. Dit had ik 10-15 jaar geleden niet zo meegemaakt.

http://www.youtube.com/watch?v=xoev3aokYxk

Wensen dat iemand zelfmoord pleegt. Wat ben jij een zielig hoopje mens;
Ik vermoed dat je heel snel voor goed verbannen wordt.
Heb jij zo'n triest leven dat een forum trollen je lievelingsbezigheid is?

En wees gerust, ik ben kalm, wind me niet op, zit lekker te chillen in de zon, met een bbq naast me, en zal nooit uitloggen tenzij BigT me dit vraagt.

Hahahahaha deze gozer hahahahhahahahahhaa.

Tenzij Big T me dit vraagt.

Hahahahhahahahaj

Hahahahaha deze gozer hahahahhahahahahhaa.

Tenzij Big T me dit vraagt.

Hahahahhahahahaj

Snap je dit niet? Dan zal ik dit even uitleggen.
BigT is de eigenaar van deze site. Dit is zoals zijn huis. Als hij vindt dat ik niet meer welkom ben, en me vraagt zijn huis te verlaten, dan zal ik niet ongewenst blijven.
Lijkt me heel redelijk, net als BigT.

Hahaa ja prima jongen

BigT is de eigenaar van deze site. Dit is zoals zijn huis. Als hij vindt dat ik niet meer welkom ben, en me vraagt zijn huis te verlaten, dan zal ik niet ongewenst blijven.

heb jij soms ook een tshirt waarop staat "i :heart: big T"?

Juist. Geweldige woordenschat heeft die man. :)
Had deze man in het Vlaams gesproken, dan was het maar half zo grappig. Dat sappige Nederlands, zoals Hans Teeuwen, het zo vaak gebruikt, maakt elke sketch of scene zoveel grappiger.

Ook wel opmerkelijk dat Nederland zoveel erg goede stand up comedians en cabaretiers heeft en België zelf geen 1 matige.

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

heb jij soms ook een tshirt waarop staat "i :heart: big T"?

Ik had ééntje met " I want to **** BigT" maar hij vroeg me die voorlopig niet meer te dragen.:D

Had deze man in het Vlaams gesproken, dan was het maar half zo grappig. Dat sappige Nederlands, zoals Hans Teeuwen, het zo vaak gebruikt, maakt elke sketch of scene zoveel grappiger.

Ook wel opmerkelijk dat Nederland zoveel erg goede stand up comedians en cabaretiers heeft en België zelf geen 1 matige.

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

Alex Agnew is wel goed

Jongen jij hebt echt problemen...
Dit is een forum, dat wil zeggen dat het van en voor iedereen is...
Bannen is gewoon een teken van zwakte. Je kan het gewoon niet aan, dus roep maar al je
moderator-vriendjes er nu bij, want heb al 30 accies klaarstaan om terug te komen.
Nooit buig ik voor jou, zoals jij buigt voor big D.

Jongen jij hebt echt problemen...
Dit is een forum, dat wil zeggen dat het van en voor iedereen is...
Bannen is gewoon een teken van zwakte. Je kan het gewoon niet aan, dus roep maar al je
moderator-vriendjes er nu bij, want heb al 30 accies klaarstaan om terug te komen.
Nooit buig ik voor jou, zoals jij buigt voor big D.

IP ban en al je 30 accies zijn weg :D

Modem uittrekken , en hier sta ik terug.
VPN-verbindingen opzetten, en hier sta ik nog alweer!
Je krijgt mij hier nooit weg, nooooooooooooooooit.

En je leven is zo kansloos dat je al die dingetjes ervoor over hebt om hier maar (dom gelul) te kunnen posten?

Geef maar geen antwoord op de vraag, het antwoord is gewoon ja, sowieso.

Terug
Naar boven