MuscleMeat

gozer flipt op mij in de gym

wat een k*ttopic is dit zeg.

Dat hele verhaal bouwt op naar een epic gevecht waar jij een dumbell tegen zijn hoofd aangooit.. Dat hoopte ik tenminste.. Eigenlijk is er dus niks gebeurd en kom je hier janken in plaats van in zijn gezicht te zeggen dat hij normaal moet doen.

wat een k*ttopic is dit zeg.

Dat hele verhaal bouwt op naar een epic gevecht waar jij een dumbell tegen zijn hoofd aangooit.. Dat hoopte ik tenminste.. Eigenlijk is er dus niks gebeurd en kom je hier janken in plaats van in zijn gezicht te zeggen dat hij normaal moet doen.

Het was een emotioneel zware week voor deze jongen. Hij wordt continu getreiterd door een opgefokt marrokaantje, heb ff empathie met deze tatta.

tatta's be like

Weten we al welke basic fit het is?

Had namelijk wel laatst een klein dikkertje die mij schijven van me stang af haalde die ik een grote bek gaf.

Alleen ben ik de hele dag bijdehand op de gym, dus moeilijk te zeggen... :cool:

Verder niks mis met basic fit's trainen voornamelijk sappies die je weg kan sturen als ze een apparaat bezet houden... :cool:

Weten we al welke basic fit het is?

Had namelijk wel laatst een klein dikkertje die mij schijven van me stang af haalde die ik een grote bek gaf.

Alleen ben ik de hele dag bijdehand op de gym, dus moeilijk te zeggen... :cool:

Verder niks mis met basic fit's trainen voornamelijk sappies die je weg kan sturen als ze een apparaat bezet houden... :cool:

Srs? Ik word zelf altijd moeilijk boos op gasjes die kleiner zijn dan mij:scratch:
Vroeger deed ik dat weer wel, maar vroeger was ik ook onzeker.

wanneer hij twee apparaten in gebruik heeft en hij zegt wat tegen je zeg je :

beste meneer, hoe vaak betaal jij contributie? vervolgens loop je terug naar je apparaat en schreeuw je luidt :

YEEEEEEEA BUDDYYYYY LIGHTWEIGHT BABYYY. WOOOOOOOOH, WOOOOOOH AINT NUTTIN BUT A PEANUT.

ik zit bij basic fit (helaas) en ik wilde daar een machine gebruiken om mijn rug te trainen. naast mij stond er nog een andere machine waar 2 schijven van 10kg hingen. meestal laten mensen daar die gewichten achter nadat ze klaar zijn dus ik dacht ik pak die twee schijven van 10kg omdat het dichtbij is en niemand het gebruikt, tenminste dat dacht ik. ik plaats een schijf op mijn machine en dan komt zo een gozer naar me toe van yoo yoyo ik ben hiermee bezig. ik vertel hem dat ik dat niet wist en dat ik dat ook niet kan zien. ik kan me verder niet herinneren wat hij precies zij maar ik dacht ja play cool en ik plaats die schijf gewoon terug.

vandaag nog pak ik twee schijven van 5 kilo van een rek. ik doe rustig een warming up. zegt die zelfde gozer: YO, EY G! heb jij die 5kilo schijven van mij gepakt. ik zeg nee, ik heb het van een rek gepakt.

later zocht ik 16kg dumbells. ik zag gewoon 2 op de grond en vroeg al die mensen in de buurt of ze dit gebruiken. ze zeiden neej gebruik het maar. dus ik pak het en doe rustig een setje en plaatst die dumbells op zo een dumbell rek. dan komt die zelfde gozer vanuit het niets en schreeuwt hij tegen mij zo van "yoyoyoy YOO jij hebt die dumbells van daar gepakt en dan moet je het ook daar terug zetten" (op de grond dus) daarna flipte hij hard en begon hij waarschijnlijk nog te schelden in een andere taal terwijl hij weg liep. ik bleef gewoon rustig andere begonnen te lachen.

ik heb gezien dat hij 2 apparaten tegelijke tijd bezet houd (doet ie vaak). doet hij bv dumbell curl terijl hij tegelijke tijd een machine bezet houd dat zo een beetje aan de andere kant van de gym staat. je ziet ook geen handdoek of flesje water dus je zal denken oh die machine is vrij. pak je die machine eindelijk komt die gozer uit het niets.

een keer was ik bezig met benen trainen (legpress) moest ik ff naar de wc. ik laat mn handoek daar op het apparaat liggen(dan weten mensen dat iemand het nog gebruikt) kom ik terug van de toilet zie ik hem daar staan ;s

das een teken dat je te klein/skinny bent;p

39QX4Ck.png

Snap sowieso sommige dingen niet bij basic fit... overal hangen borden 'trainen met een handdoek verplicht' wtf waarom hebben ze dan al die halters liggen als ik met mijn handdoek moet trainen? Trouwens nog iemand goede oefeningen met een handdoek?

Snap sowieso sommige dingen niet bij basic fit... overal hangen borden 'trainen met een handdoek verplicht' wtf waarom hebben ze dan al die halters liggen als ik met mijn handdoek moet trainen? Trouwens nog iemand goede oefeningen met een handdoek?

dRit7M5.gif

ik zit bij basic fit (helaas) en ik wilde daar een machine gebruiken om mijn rug te trainen. naast mij stond er nog een andere machine waar 2 schijven van 10kg hingen. meestal laten mensen daar die gewichten achter nadat ze klaar zijn dus ik dacht ik pak die twee schijven van 10kg omdat het dichtbij is en niemand het gebruikt, tenminste dat dacht ik. ik plaats een schijf op mijn machine en dan komt zo een gozer naar me toe van yoo yoyo ik ben hiermee bezig. ik vertel hem dat ik dat niet wist en dat ik dat ook niet kan zien. ik kan me verder niet herinneren wat hij precies zij maar ik dacht ja play cool en ik plaats die schijf gewoon terug.

vandaag nog pak ik twee schijven van 5 kilo van een rek. ik doe rustig een warming up. zegt die zelfde gozer: YO, EY G! heb jij die 5kilo schijven van mij gepakt. ik zeg nee, ik heb het van een rek gepakt.

later zocht ik 16kg dumbells. ik zag gewoon 2 op de grond en vroeg al die mensen in de buurt of ze dit gebruiken. ze zeiden neej gebruik het maar. dus ik pak het en doe rustig een setje en plaatst die dumbells op zo een dumbell rek. dan komt die zelfde gozer vanuit het niets en schreeuwt hij tegen mij zo van "yoyoyoy YOO jij hebt die dumbells van daar gepakt en dan moet je het ook daar terug zetten" (op de grond dus) daarna flipte hij hard en begon hij waarschijnlijk nog te schelden in een andere taal terwijl hij weg liep. ik bleef gewoon rustig andere begonnen te lachen.

ik heb gezien dat hij 2 apparaten tegelijke tijd bezet houd (doet ie vaak). doet hij bv dumbell curl terijl hij tegelijke tijd een machine bezet houd dat zo een beetje aan de andere kant van de gym staat. je ziet ook geen handdoek of flesje water dus je zal denken oh die machine is vrij. pak je die machine eindelijk komt die gozer uit het niets.

een keer was ik bezig met benen trainen (legpress) moest ik ff naar de wc. ik laat mn handoek daar op het apparaat liggen(dan weten mensen dat iemand het nog gebruikt) kom ik terug van de toilet zie ik hem daar staan ;s
Dergelijk gedrag zou ik niet slikken. Ik zou hem beleefd maar kordaat duidelijk maken dat ik dat niet pik en dat hij met een handdoek moet duidelijk maken welke machines hij gebruikt en ook de dumbells na gebruik, net als iedereen op de juiste plaats moet terugleggen. Als hij blijft zeiken dan zou ik dat gedrag melden bij de manager (want als je dit op de "viriele" of "primitieve" manier zelf regelt, dan gooien ze jou buiten en niet de gozer). Als de manager niet ingrijpt, maak hem dan duidelijk dat je dit niet verder zal pikken. Maar blijf heel correct en beleefd en volwassen met de manager. Indien het dan ooit in de gym tot een handgemeen komt, zal je op meer respijt dan de gozer kunnen rekenen. Lukt dit alles niet, dan pak je hem gewoon eens goed aan, aan de bushalte bijvoorbeeld.

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

Het zou mij niet zo gauw gebeuren, mijn blik en houding spreekt boekdelen van Dont **** with Me, maar als het mij zou overkomen dan ging ik even heerlijk los, ik had die n*ger zijn arm gebroken zodat hij de eerste 3 maanden niet meer kan duwen, en die marokaan had ik niet alleen zijn armen maar ook zijn benen gebroken.

En elk randdebiel die dan nog wat wil ros ik dwars door het locaal heen van waar ik zou zijn, pfff ach soms een beetje uitleven is ook niet erg, op die manier dwing je ook respect af.

Ik vecht al ruim 30 jaar en op mijn leeftijd wil je heel soms wel eens jongens tegen komen van de wat jongere generatie die denken dat ze je wel aan kunnen, ach ja dan maar even op de old school en lekker rossen.
En het grappige is dat ze dan ook wel eens per ongeluk tegen in de sportschool komen waar ik train om eens een les mee te draaien hahaha en weg zijn ze weer.

Begrijp me niet verkeerd, ben geen ruzie zoeker, maar ik ga niet aan de kant en al helemaal niet als iemand mij een biertje op mij gooit, Make my ****ing day.
En dan vlieg je uit de club, mag je nog een heel jaar verder betalen voor niks,...

En dan vlieg je uit de club, mag je nog een heel jaar verder betalen voor niks,...

Hoezo agressie?
Dat gedoe en dat getroll van jou toch altijd. je hebt geen idee waar je over praat man mr. smartass.
maarja het is allemaal zo simpel jongens. Coach nergens voor nodig.
Beetje rijst eten met kip en groentjes. Beetje kuurtjes erbij.

Alles vind je op forums joh. Daarom stikt het op forums van de topfysieken.

Dit blijft één van de beste clipjes ooit!!!
Doet me denken aan wat ik eens zag in Brussel Noord (station). Er was daar een Marokkaan, die echt aa het flippen was. Het was duidelijk dat die echt gek was, maar dan in de letterlijke zin van het woord. En die kreeg ruzie met minstens 20 Marokkanen van zijn leeftijd en hij schold ze uit, liep naar hen toe met de lach van een gek, en ze liepen weg. Was heel vreemd om zien.

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

:o
Bizar dat hij upright row doet met 50 kg of bizar dat jij deadlift doet met alleen 50 kg?

Of bizar dat ik er vanuit ga dat voor beiden oefeningen een ander soort stang gebruikt wordt? :x
ik denk het laatste

Beter 50 kilo deadliften met good form dan wat ik velen zie doen: met een te groot ego 100 kilo willen deadliften en daardoor hun rug vernken omdat ze niet weten hoe ze deze oefening moeten doen.

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

Hoezo agressie?
Dat gedoe en dat getroll van jou toch altijd. je hebt geen idee waar je over praat man mr. smartass.

Heb jij teveel gedronken vanavond?

Heb ik het woord agressie gebruikt?
Volgens mij heb je de verkeerde geciteerd.

Hoezo agressie?

Ah, dat is blijkbaar de nieuwe hype op DBB, oude post gaan copy pasten. Maakt het lekker overzichtelijk.

Terug
Naar boven