Fitness Seller

Breaking News Gratis NO 370 The Record Breaker! samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik merkte niets.

Ik merkte er ook vrij weinig van.

Geen beta-alanine, weinig cafeïne, geen DMAA, geen flush effect (zit niacine in, maar "voelde" het niet)... Dat gezegd hebbende, ondanks dat ik nog behoorlijk vermoeid was van gisteren toch een goede training gehad. Hard te zeggen, gebaseerd op deze ene ervaring.

morgen me sample uittesten :)

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag sample 1 gebruikt. Een uurtje voor de training ingenomen, en eigenlijk na 5min wist ik wel dat het ging werken niet een focus maar meer een gehaast iets, en bepaalde tintelingen, onbeschrijvelijk nog niet eerder gehad. Eenmaal begonnen met trainen merkte ik er niet zoveel van maar betrapte ik me op het feit dat ik veel langer door kon gaan en na de training het gevoel dat ik nog een tijdje door kon gaan. Nu een 2uurtjes na de training een lichte crash met een lichte hoofdpijn.

Maar lekker getrained, en daar heb ik het wel voor over :). Volgende week het andere sampeltje gebruiken

Goed om te horen! :thumbs:

Wow, vet dit zeg! Had ik zeker niet verwacht toen ik me hier inschreef :D
Nu nog bestellen...

Het zal je nog bevallen hoevaak wij dit soort acties hebben. :)

-Leon

Hey Leon, hebje mijn pm ontvangen?;)

Heb de sample ontvangen. Dank voor de snelle service. Ga vandaag benen trainen en daar zal ik de smaple bij proberen. Reactie volgt.

Ik ga er niet zo hard op als met Crack maar ik heb wel lekker getrained en kon zonder problemen slapen.

Net binnen, ga hem zo uitproberen op borst en triceps training. Ik hoop dat hij even goed is als Noxipro, want die was echt onnoemelijk goed. Van pre workout power heb ik jammer genoeg niks gevoelt, geen idee hoe dit komt.

1) Noxipro
2) Jacked
3) NO 370 of pre workout power

Zal straks even updaten!

update!

Smaak is niet slecht, lijkt een beetje op medicijn. Is zeer te doen, voel me nu wat loom worden, weet niet of het door het goede weer komt of door de Preworkout. Zo maar eens gaan kijken in de gym.

update

Heb totaal niks gevoeld van de preworkout, geen energie, geen pomp,....Ligt natuurlijk van persoon tot persoon anders. Heb ook 2 u niks gegeten ervoor.
Ik zou mijn geld ergens anders aan geven

Laatst bewerkt:
Deed mij niet veel, werd er eerder loom van.. Geen zin om te trainen.

Ik merkte ook weinig van het supplement. Eerder bij de Noxipro merkte ik heel duidelijk reactie. Nu maakte het geen verschil. Had eerder zelfs het gevoel dat mijn benen sneller verzuurden, maar dat kan natuurlijk ook aan de vorm van de dag liggen.

hey body en fitshop ik heb al 2* pm gestuurd maar nog geen sample ontvangen kzou hem nochtans graag eens proberen...

• Topic Starter Topic Starter
Belgie duurt 1.5 week gemiddeld. :) Allles is verstuurd. :)

-Leon

Heb hem binnen gekregen vandaag :)!
Nog geen idee wanneer ik hem eens zal testen, heb nog nooit met een pwo getraind. Ik post het hier dan wel eens.

Snap echt niet hoe mensen zo ongeduldig kunnen doen om iets dat ze gratis krijgen. Voor sommigen is het nog niet goed als het dezelfde dag al in huis zou zijn wtf.
Beetje geduld en je krijgt het wel hoor...

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: B&F
net gebruikt en heb er echt helemaal niks van gevoeld.
Enige pluspuntje dat je er geen dip van krijgt na de training

kmoest ervan schijten haha. voor de rest merkte ik vrijwel niks. iig wel weer super actie van B&F!:)

Laat ik dan toch maar eens posten om de sample te ontvangen:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven