Rooobin
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maandag had ik een pm gestuurd maar heb nog steeds niets in de post teruggevonden![]()

Heb hem ook binnen, vanavond even testen!!
Verder nog een vraagje. Vaak kunnen we bij jullie kiezen tussen gratis samples en een shakebaker of bidon, kan je ipv een shakebaker of bidon niet nog een extra sample krijgen? Is wel leuk en aardig niet daarvan maar ik heb er nu wel genoeg van die dingen staan![]()

maandag had ik een pm gestuurd maar heb nog steeds niets in de post teruggevonden![]()

Ilco, thanks voor je PM en thanks voor de envelop! Morgen testen, ben benieuwd.

Verder nog een vraagje. Vaak kunnen we bij jullie kiezen tussen gratis samples en een shakebaker of bidon, kan je ipv een shakebaker of bidon niet nog een extra sample krijgen? Is wel leuk en aardig niet daarvan maar ik heb er nu wel genoeg van die dingen staan![]()

Maybe overheen gelezen. Maar wanneer moet het ingenomen worden?
Het is een pre-workout supplement en in normaal Nederlands betekent dat je het innneemt voordat je gaat trainen.
gister besteld, vanochtend al binnen en over 15 min innemen. ik zal deze post blijven update