XXL Nutrition

Breaking News Gratis NO 370 The Record Breaker! samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
maandag had ik een pm gestuurd maar heb nog steeds niets in de post teruggevonden :(

Pm verstuurd!:D
Ben benieuwd

Ilco, thanks voor je PM en thanks voor de envelop! Morgen testen, ben benieuwd.

Ik heb de envelop ontvangen. Ik ga het zondag of woensdag testen!
Bedankt!

Thx heb hem ontvangen!
Ga hem vanavond proberen.

48 uur werken in de week en daarnaast nog een studie doen. het was een latertje geworden en tegen de tijd dat ik 'klaar' was om richting bed te gaan bedacht ik me dat het toch geen nut meer had en besloot ik wakker te blijven.

Toen rond 6:30 half-dood op mijn werk beland tot 18:00, 19:00 wezen trainen en de vermoeidheid was compleet foetsie na de NO 370 sample.
Hoewel ik full body train momenteel had ik toch een lekkere pomp, wat normaal dus nooit gebeurd vanwege het lage volume per spiergroep (3x5-8.. 4x5-8 voor rug/benen). geen vermoeidheid en aantal PRs erbij, what's not to like?!

Ik zat naderhand wel met het probleem dat ik totaal niet meer moe was en hoewel ik uiteindelijk >40 uur wakker was, ik totaal geen vermoeidheid toonde. Om 2u 's nachts toch nog in slaap weten te komen.

edit: ik zweette ook zwaar veel, het droop van me af zeg maar, normaal zweet ik amper.

Laatst bewerkt:
Heb hem ook binnen, vanavond even testen!!

Verder nog een vraagje. Vaak kunnen we bij jullie kiezen tussen gratis samples en een shakebaker of bidon, kan je ipv een shakebaker of bidon niet nog een extra sample krijgen? Is wel leuk en aardig niet daarvan maar ik heb er nu wel genoeg van die dingen staan :P

• Topic Starter Topic Starter
Heb hem ook binnen, vanavond even testen!!

Verder nog een vraagje. Vaak kunnen we bij jullie kiezen tussen gratis samples en een shakebaker of bidon, kan je ipv een shakebaker of bidon niet nog een extra sample krijgen? Is wel leuk en aardig niet daarvan maar ik heb er nu wel genoeg van die dingen staan :P

snap ik, zal eens vragen of we dit systeem een beetje flexibeler kunnen maken. We hebben er meer mails over gehad:)

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

maandag had ik een pm gestuurd maar heb nog steeds niets in de post teruggevonden :(

Naar Belgie kan vaak langer duren is de ervaring hier.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

Ilco, thanks voor je PM en thanks voor de envelop! Morgen testen, ben benieuwd.

Laat maar weten:)

Ook hier:

Ik heb ook net de pwo getest, bedankt voor de samples BnF.

De pomp was echt geweldig!
Ik miste wel de stimulanten.

Dit product zie ik dan meer als een soort superpump.

Ik weet nog niet of ik 'm zou kopen.. ik twijfel vooralsnog.

Tot die tijd hou ik t bij MaxV2, Nox Pump, Jack3d en PwP.

Ik merkte er helemaal niks van:(

Goed product, ik ging er wel lekker op, pomp was ook goed. Tenminste niet over opgefokt gevoel, maar wel focus.

Maybe overheen gelezen. Maar wanneer moet het ingenomen worden?

Helemala niets van gemerkt :(

gister besteld, vanochtend al binnen en over 15 min innemen. ik zal deze post blijven update

Tot dat dit veranderd is, doe ik het altijd gewoon zo;

de kado opties niets kiezen, en in het volgende scherm in het veld opmerkingen duidelijk vragen wat je wilt.

Zo heeft het al meerdere keren voor mij gewerkt :thumbs:

Sample nog niet ontvangen, misschien morgen nog, anders maandag :D

Bedankt voor de sample en zoals gewoonlijk snelle 'levering'. Ik zal het maandag eens uitproberen. Alleen al het zakje ziet er goed uit, geen BS erop, gewoon to the point hehe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven