Fitness Seller

Breaking News Gratis NO 370 The Record Breaker! samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo, sample opgedronken, over 45min chest and core training.

ik verwacht geen wonderen in kracht, maar hoop wel een beetje focus te hebben (en dat ''feel good'' gevoel wat ik bij crack bijvoorbeeld altijd had)

Niks niets ontvangen:( woensdag PM gestuurd,
Zal maandag dan wel komen:)
Btw, Top actie weer!:D

Ben net terug en moet zeggen dat het lekker ging.
Had niet dat opgefokte gevoel maar kon wel lekker veel en gewicht nemen.
Ook moest in minder pauze tussendoor nemen voordat ik weer door kon gaan!

Dinsdag PM verstuurd helaas nog niets ontvangen, reactie's zijn wel veelbelovend

Geprobeerd. Was een lekkere smaak, rook beetje raar. Nasmaak was opzich wel lekker.

Voelde totaal niks, was te verwachten. Nummer 8 ongeveer en geen enkele heeft gewerkt. Jammer maar helaas.

• Topic Starter Topic Starter
Ben net terug en moet zeggen dat het lekker ging.
Had niet dat opgefokte gevoel maar kon wel lekker veel en gewicht nemen.
Ook moest in minder pauze tussendoor nemen voordat ik weer door kon gaan![/QUOTE]

Dank voor je reactie:)

NO 370

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Dinsdag PM verstuurd helaas nog niets ontvangen, reactie's zijn wel veelbelovend

PM je naam en adres nog even, dan check ik het maandagochtend direct op kantoor:)

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

Niks niets ontvangen:( woensdag PM gestuurd,
Zal maandag dan wel komen:)
Btw, Top actie weer!:D

Dank je:D Idem. Alle samples zijn verzonden. :)Ik kan het eventueel maandagochtend even controleren.

Ik hoop dat mijn adres er dan ook tussen staat :D

Gister geprobeerd, ik heb momenteel maximize v2 en daar voel ik zeker wel wat van, maar van deze dus helemaal niks gevoeld. :P

2 binnen gekregen :trollface:

Maandag gelijk proberen

Bij mij ook nog steeds niets aangekomen :(

Ben er benieuwd naar !

Vandaag sample 1 gebruikt. Een uurtje voor de training ingenomen, en eigenlijk na 5min wist ik wel dat het ging werken niet een focus maar meer een gehaast iets, en bepaalde tintelingen, onbeschrijvelijk nog niet eerder gehad. Eenmaal begonnen met trainen merkte ik er niet zoveel van maar betrapte ik me op het feit dat ik veel langer door kon gaan en na de training het gevoel dat ik nog een tijdje door kon gaan. Nu een 2uurtjes na de training een lichte crash met een lichte hoofdpijn.

Maar lekker getrained, en daar heb ik het wel voor over :). Volgende week het andere sampeltje gebruiken

Gisteren borst getraind, merkte totaal niets.
Jammer maar helaas. Meeste producten werken overigens niet bij mij.

Zojuist een 2e Sample'tje NO370 gemixed met een sample Pré Workout Power en een restje Maximize V2..hier kan ik ruim 2 scoops uithalen..heb nu ruim 1 scoop gepakt om zodadelijk mn benen te gaan trainen.

Tsja..je moet iets he..als je pot Maximize V2 op is :-)

Wow, vet dit zeg! Had ik zeker niet verwacht toen ik me hier inschreef :D
Nu nog bestellen...

sample gisteren gekregen, van de week maar eens proberen.

Gister sample binnen gekregen deze week proberen! :)

heb nog steeds niets gekregen :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven